סוכנות השחקנים LEVEL UP בתחזית ליגה א דרום, מחזור 2

המחזור הראשון של ליגה א' מאחורינו ועל מנת שנגיע מוכנים לצפייה במחזור השני, האחים טל ואיציק חכים, מסוכנות level up מציגים לנו את התחזית שלהם למחזור השני במחוז הדרומי. האם כפר קאסם תעבור את דימונה? מה יהיה בין מכבי הרצליה לאדומים אשדוד? וכמובן הכח רמת גן מגיעה למכבי עירוני אשדוד, שווה לקרוא...

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-11-2020
  • 18:21

שמשון כפר קאסם - מ.ס דימונה

טל חכים: "שמשון כפר קאסם מגיעה עם תנופה אדירה לאחר שהביסה את הפועל אזור במחזור הקודם. סיראג נסאר עם משחק ענק של צמד ובישול מוכיח שהוא שחקן סופר מוכשר ושובר שוויון בליגה א׳. בכפר קאסם פתחו חזק את העונה והמטרה היא אחת- עליית ליגה!  כפר קאסם עם סגל טופ 3 בליגה א', התחזקו בצורה משמעותית ואם תהיה שם סבלנות ומוסר תשלומים גבוה, הם ירוצו עד הסוף במרוץ לליגה הלאומית, אבל לפני זה צריכים להביא 3 נקודות בבית נגד דימונה. מנגד, מ.ס דימונה מגיעה לאחר ניצחון ענק על בני לוד. לאחר ההפסד בגביע, וכמו שחשבתי, באו בדימונה לטרוף את הדשא וכבשו 5 שערים והיו נראים טוב מאוד. שמשון כפר קאסם בחוץ זה אופרה אחרת לגמרי ואבי בוחבוט יצטרך לעשות חושבים איך מורידים את השחקנים לקרקע ובאים להילחם נגד הגלקטיקוס מכפר קאסם. הימור שלי שמשון כפר קאסם ניצחון."

 

איציק חכים: " שמשון קבוצה חזקה מאוד והיא הוכיחה את זה במשחק הקודם שלה נגד אזור שהנחילה לה תבוסה כואבת. שמשון עם חלק התקפי אימתני וחזק ובודדות הקבוצות בליגה שיצליחו לעצור אותה , איהאב סרסור עושה שם עבודת קודש ונראה שהעונה הם בשלים לשלב הבא. דימונה מגיעה אחרי שהנחילה תבוסה כואבת לבני לוד, למרות התבוסה אני חושב שדימונה חייבת להתחזק. הניחוש שלי שמשון תחזיר את דימונה לקרקע ותנצח."

 

שחקני שמשון כפר קאסם - גם טל וגם איציק חכים חושבים שהם יחייכו ככה לאחר המשחק (צילום: חמודי זמירו)

 

מכבי הרצליה - הפועל אדומים אשדוד

טל חכים: "מכבי הרצליה מגיעה לאחר ניצחון מרשים על אור יהודה. לני אהרון, דולב אזרואל, אדיר חליפה ואביהו עזר מסתמנים כפגיעות בול של עידן בראון. מכבי הרצליה לדעתי יכולים לרוץ עד הסוף במרוץ להשגת מקום 1-2, אבל כדי לעשות את זה הם צריכים חיזוק של מחץ ויצירתיות בהתקפה ומכאן השמיים הם הגבול. עידן בראון מאמן עם ניסיון של קבוצות צמרת ומסוגל להשיג את אחד משני המקומות הראשונים. נגד הפועל אדומים אשדוד קל לא יהיה אבל להרצליה יש יתרון שהם כבר אחרי משחק רשמי שני, בשלב כזה של העונה זה משפיע מאוד מבחינת כושר המשחק של הקבוצה.

הגלקטיקוס מאשדוד פותחים עונה, לאחר שמכבי שעריים פרשו ממשחק הגביע שהיה אמור להיות בין הקבוצות ומחזור ראשון חופשי, סוף סוף הפועל אדומים אשדוד מגיעה לליגה. ברחוב הספורטיבי באשדוד מהצד האדום חולמים על עליה לליגה הלאומית ועשו הכל השנה כדי שזה יקרה: החתימו מאמן עם קבלות בדמותו של יובל נעים, שחקני חיזוק בהגנה כמו אבי מלכה ועופר ורטה שהגיעו מהליגה הלאומית. שי חדד, אדר אוואט והלב של הקבוצה לישי ביטון יאיישו את עמדות הקישור ושלישיית האסים של הליגה:  ״הטיסן״ אוהד אדלשטיין ומכונות השערים יוסי אסייג ואוהד קדוסי. ללא ספק קבוצה מהטובות והמושקעות שנראו בשנים האחרונות בליגה א׳. השנה הליגה קצרה מהרגיל ומי שרוצה לעלות ליגה צריכה לפתוח חזק את העונה ואסור לה להפסיד נקודות. נגד הרצליה החזקה יהיה להם קשה במיוחד שהשחקנים של יובל נעים עדיין לא שיחקו משחק אחד רשמי העונה ועדיין לא הורידו חלודה. הימור שלי - ניצחון דחוק למכבי הרצליה."

 

איציק חכים: "הרצליה קבוצה מאוזנת וטובה עם מאמן מצוין מהבכירים שיש לליגה שלנו להציע. במשחק הקודם הראו מה הם יודעים מול אור יהודה וניצחו בצדק, הפעם היא פוגשת יריבה יותר חזקה שמכוונת לעליית ליגה עם שלל כוכבים. להרצליה הגנה וקישור חזקים, בהתקפה אדיר חליפה העוצמתי יהיה פקטור משמעותי במשחק הזה ויטריד את הגנת האדומים. מנגד, אדומים מגיעים לאחר שבוע חופש כשקבוצות אחרות כבר בפער עליה וכל הלחץ עליה. יובל נעים המאמן המצוין ויאיר אזולאי האגדי עושים ימים כלילות כדי לחזק את הקבוצה ולהעמיד קבוצה שתרוץ חזק לעלייה. אני חושב שה"צרה" שלהם היא ששני הכוכבים הגדולים של הקבוצה משחקים בעצם על אותה עמדה, מעבר לכך שאין להם בסגל קשר אחורי בעל שיעור קומה שמנווט את העסק במרכז המגרש. יהיה מעניין לראות איך הם יפתחו את העונה ומה יהיה בהמשך. הניחוש שלי תיקו 1-1."

 

איציק ברוך, מאמן יפו. חייב לעשות שינויים או שיעשו שינויים בעמדת המאמן...צילום: איתן ידגר

 

מכבי קביליו יפו - הפועל בקעת הירדן

טל חכים: "מכבי קביליו יפו כבר שני משחקים מקרטעים, בגביע הם כבר הפסידו לבקעת הירדן שמסתמנים כהפתעה גדולה ונגיע אליהם בהמשך ותיקו נגד הכח רמת גן במחזור הראשון. במכבי יפו בתחילת העונה דיברו וכיוונו לעליית ליגה, השקיעו בקבוצה כספים גדולים ביחס למכבי יפו של השנים האחרונות וכרגע זה נראה רחוק מהמצופה ולא משכנע. למכבי יפו קשה מאוד ללא הקהל שלה שמגיע לכל משחק ודוחף את השחקנים קדימה ואיציק ברוך יצטרך למצוא פתרונות מבחינה מנטלית איך ״להטריף״ את השחקנים. נגד הכח רמת גן הקבוצה לא הייתה טובה ולא היו רחוקים מלהפסיד לאחר שהכח רמת גן החמיצו פנדל בתוצאה של 1-1. אם מכבי יפו ירצו להיות פקטור בליגה הם צריכים להתאפס על עצמכם ולהתחיל לנצח. הפועל בקעת הירדן ההפתעה הגדולה של העונה החדשה, נכון לזמן זה הקבוצה שנראית הכי טוב בליגה, כמו שציפיתי אייל סטרחמן יהיה הפתעה גדולה ויכבוש הרבה שערים השנה, כי הוא שחקן שובר שוויון ולא ברור מה הוא עושה בבקעת הירדן. חנן אזולאי עושה עבודת קודש בקבוצה הצנועה מהבקעה, אני צופה להם עונה שמחה וכיפית בחלק העליון של הטבלה, מכבי יפו לא נראים טוב ובבקעת הירדן צריכים לנצל את זה כדי לנצח את המשחק. הימור שלי תיקו עם שערים."

 

איציק חכים: "מכבי יפו קבוצה צעירה שרצה ורוצה עם מאמן שהשחקנים שלו מבינים מה הוא רוצה מהם. מכבי יפו במשחקי האימון נראתה טוב, אבל בליגה היא נראית קצת שונה, ההגנה שלה נראית לא מתואמת והקישור רך מדי. אורי אשל שהוא קשר מצוין המתופקד כבלם, אורי יכול לשחק בלם אך הוא לא בלם טבעי ובמקום לקבל קשר מצוין מקבלים בלם בינוי. לדעתי, יעשו טוב אם יתחזקו בבלם ויעבירו את אורי קדימה, ככה גם ירוויחו את אורי וגם יהיה בקבוצה בלם טבעי. מנגד, מגיעה בקעת הירדן אחרי שניצחה את יפו בגביע והביסה בליגה את כסייפה. הבקעה היא קבוצה קשה שעומדת מאחור ולפחות איך שזה נראה כרגע תעשה חיים קשים לכל קבוצה, מאחר והמפגש הקודם בגביע הסתיים בניצחון לבקעה מי שמנצחת בגביע מפסידה בליגה. לכן, אני הולך על ניצחון לבן."

 

 

אושרי טוויל מיבנה, חייב להביא ניצחון על אזור. צילום: מני בן ארי.

 

הפועל אזור -מכבי יבנה

טל חכים: "הפועל אזור מגיעה לאחר תבוסה כואבת בכפר קאסם, ההגנה של אזור לא נראתה טוב במשחק וספגו 4 שערים ועזרא חנה לקח כמה כדורים של גול בטוח. ליאור ראובן צריך לעשות חושבים איך להביא נקודות מיבנה כדי לא להתחיל להסתבך בקרבות תחתית. מכבי יבנה מגיעה גם כן אחרי הפסד קטן לירמיהו חולון בפנדל גבולי, למכבי יבנה יש חוסר בחלק הקדמי והם מקשים לייצר מצבי הבקעה ושערים. אם מכבי יבנה רוצה להעביר עוד עונה בליגה א' היא צריכה להתחיל להתחזק בשוער ועוד מספר שחקנים לפני שהעונה תברח להם. הימור שלי - ניצחון לאזור."

 

איציק חכים: "אזור מגיעה לאחר שנחלה תבוסה לשמשון כפר קאסם. אזור העונה קבוצה עם סגל שחקנים טוב מאוד, אבל עדיין לא ברמה של כפר קאסם. נגד יבנה זה יהיה משחק שונה לגמרי ואני מאמין שהיא גם תוציא ממנו יותר. יבנה מגיעה לאחר הפסד לחולון המשחק היה די מנומנם שבקושי היו מצבים. אני מאמין שיוסי זוזוט ידע להעיר את הבחורים שלו ולהוציא מהם יותר בהמשך  ההימור שלי אזור בבית צריכה לנצח."

 

הפועל אשקלון- בית"ר נורדיה ירושלים

טל חכים: "הפועל אשקלון מגיעים למחזור השני לאחר תיקו מול עירוני אשדוד, ניכר לראות שהפועל אשקלון קבוצה חדשה לגמרי שעדיין לא מספיק מתואמת לא הגנתית ולא התקפית. הזמן יעשה את שלו והם יראו טוב יותר ממשחק למשחק. כדי לנצח את בית"ר נורדיה יצטרכו באשקלון להציג משחק הרבה יותר טוב מאשר נגד עירוני אשדוד לכל אורך המשחק. בית"ר נורדיה מגיעה לאחר הפסד למכבי שעריים, במחצית הראשונה ראינו קבוצה אחת וזו מכבי שעריים עם שליטה ושער יתרון, במחצית השנייה בית"ר נורדיה השתלטה על המשחק ורק החמצות ענקיות מנעו את שער השוויון, ויקטור גניש יצטרך להתאפס ו״לשבור את הראש״ איך הוא מביא 3 נקודות מהפועל אשקלון כי קל אין בליגה הזאתי, אסי גובזה הרבה להחמיץ נגד מכבי שעריים, השבוע זה יכנס לו. הימור שלי – תיקו."

 

איציק חכים: "אשקלון מגיעה לאחר תיקו די טראומתי נגד עירוני אשדוד שהייתה רוב המשחק ב -10 שחקנים. מחצית ראשונה לא טובה ומחצית שנייה יותר טובה שבה גם הבקיעה 2 שערים, אשקלון קבוצה טובה עם סגל שחקנים טוב אבל עדיין לא מחוברת. אני מאמין ששי מאור ידע לחבר אותה די מהר והם יתחילו להביא נקודות בקרוב. נורדיה מגיעה לאחר הפסד לשעריים בבית, נורדיה קבוצה די טובה בתקציב במסגרת התקציב שיש לגניש, עם התקפה מצוינת בדמותם של גובזה, אמסיס וטסאו. התקפה כזאת יכולה לעשות בעיות לכל הגנה. אני הולך כאן על תיקו."

 

 

אבי אבינו - האם שחקניו מסוגלים להתמודד מול שחקני הכח? (צילום: רמי גרידיש)

 

מכבי עירוני אשדוד- הכח רמת גן

טל חכים: "מכבי עירוני אשדוד מגיעה עם תחושת פספוס גדולה, מחצית ראשונה מצוינת שלהם למרות הרחקה מוקדמת של מאור גד, עירוני אשדוד ישלמו העונה שכר על חוסר הניסיון של הצעירים שלהם. במחצית השנייה ההתלהבות והרצון לא הספיקו וגם הכושר הגופני נפגע בגלל שחקן חסר, לא היה רחוק שהם היו מפסידים את המשחק לאחר שאשקלון היו טובים יותר במחצית השנייה של המשחק. לאבי אבינו מצפה משחק קשה מאוד נגד הכח רמת גן. מנגד, הכח רמת גן מגיעה לאחר תיקו לא משקף במחזור הקודם נגד מכבי קביליו יפו. שיש לך שחקן כמו סתיו זלאייט באמצע המגרש יש לך בעל הבית, ושבעל הבית גם מבקיע אז מה אפשר לבקש יותר ? אם היה מבקיע גם את הפנדל שהחמיץ היה יוצא יותר גדול ומביא 3 נקודות להכח. השבוע הם יכולים לתקן אל מול עירוני אשדוד שתחסר את איתי נייברג שגמר את העונה ומאור גד המורחק, את המשחק הזה הכח רמת גן צריכים לנצח וגם יעשו את זה."

 

איציק חכים: "עירוני אשדוד מגיעה אחרי תיקו בטעם מר לאחר שהובילה כבר בשני שערים, ראיתי קבוצה עובדת, שרצה הרבה ונלחמת. שחקנים קרובים לשחקני היריבה ולוחצים את מובילי הכדור, הקבוצה בצד המנטלי נראית טוב מאוד אבל הייתי רוצה לראות המשכיות. מנגד, הכח מגיעה לאחר משחק טוב מול יפו שהסתיים בתיקו, אך להישאר עם המחמאות זה לא מספיק. הכח קבוצה טובה מאוד ואני חושב שחסר להם שני שחקנים בעמדות ספציפיות שישדרגו אותם והם יהיו למעלה העונה. הניחוש שלי הכח תנצח במשחק מותח."

 

אופיר קרצו, שוער אור יהודה. חייב להיות במיטבו מול בני לוד. צילום: דדי ברק

 

 

הפועל בני לוד- אור יהודה 
טל חכים: "הפועל בני לוד מגיעה לאחר מהלומה קשה בחוץ נגד דימונה, לספוג 5 שערים במחזור הפתיחה מקבוצה צנועה כמו דימונה צריכה להדליק נורה אדומה אצל אנשי לוד. אביבי זוהר חייב לאסוף את השחקנים ולהרים אותם לקראת המחזור השני של הליגה, בני לוד קבוצה עם שחקנים צעירים ללא ניסיון בליגה א' וזה המחיר שמשלמים בבניה של קבוצה כזו. אנשי לוד צריכים לפתוח את הכיס ולהחתים כמה שחקנים בעלי ניסיון. בליגה הזאת אפשר להיכנס לכדור שלג שקשה מאוד לעצור אותו ופתאום יכולים למצוא עצמם בליגה ב' בעונה הבאה. מנגד, אור יהודה מגיעה לאחר הפסד למכבי הרצליה, ההגנה של אור יהודה לא מספיק טובה לדעתי ולא כל כך מתפקדת. יעקב טל צריך לחשוב איך הוא מתחזק בחלק ההגנתי כדי להיראות טוב יותר במחזורים הבאים, בני לוד קבוצה פחות טובה ממכבי הרצליה ולאור יהודה יש הזדמנות להתאושש ולקחת 3 נקודות מהמשחק הזה. הימור שלי נצחון לאור יהודה."

 

איציק חכים: "בני לוד מגיעה אחרי תבוסה מדימונה. הקבוצה נראית לא טוב כרגע וחייבת להתחזק למרות תקציב נמוך, אני בטוח שאביבי זוהר שהוא איש מקצוע מצוין ידע לבצע את ההתאמות שנכונות לקבוצתו. מנגד, אור יהודה מגיעה לאחר הפסד להרצליה במשחק די פושר וקיבלה עכשיו יריבה יותר נוחה כדי להתאושש. הניחוש שלי אור יהודה תנצח."

 

המשחק של עירוני כסייפה- הפועל מרמורק נדחה ל 8.12

האחים חכים מסוכנות השחקנים LEVEL UP, האם ידעו מי ינצח גם במחזור השני?

הוסף תגובה
תגובות
  1. לדעתי ביבאשוילי וגם דאגני לא מתאימים (רן 30-11-2020, 18:36)
    היו חלשים ב 2 עונות אחרונות בקבוצות ששיחקו בהם . הכח חייבת חלוץ נורמלי אם היה היו נותנים ליפו 4 חתיכות
  2. שוער אור יהודה (יחזקאל 30-11-2020, 20:46)
    לאור יהודה יש דוער דהביאו ממכבי חיפה ברגע שהוא יקבל את חולצת ההרכב אתם תבינו איסה שוער מפלצת וכישרון יש בו ואז ההגנה תיהיה הרבה יותר שקטה ורגועה
  3. מחר יפו (ירון 30-11-2020, 23:59)
    מובסים הגנה ממרשמלו מאמן עיוור אשל לקישור ולהביא בלם .המזל של יפו זה השוער .הכי טוב בליגה
  4. למגיב מס 2 (אוהד 01-12-2020, 13:37)
    למס 2 אומנם הרבה שגיעות כתיב אבל בדבר אחד אתה צודק השוער שהביאו מחיפה הוא שוער ענק