יפו חגגה ניצחון ראשון על חשבון מרמורק

הפועל מרמורק אירחה אתמול את מכבי יפו , זאת במסגרת המחזור ה-3 בליגה א' דרום. מרמורק אומנם עלתה ליתרון במחצית הראשונה משער של גל פורת, אך קבוצתו של איציק ברוך שיחקה ללא רגשי נחיתות מול סגל הכוכבים של מרמורק, וגם עשתה מהפך מרגליהם של גיא אמסלם ומתן בית יעקב וניצחה 2-1. ברוך: "הראנו הרבה אופי גם לצאת מפיגור במחצית, מגיע שאפו גדול לשחקנים", בנודיס: "נצטרך לעבוד ולתקן את הטעויות אנחנו עם הפנים למחזור הבא."

  • על ידי: לירן ביטון
  • 05-12-2020
  • 19:14

הפועל מרמורק בנתה את אחת הקבוצות המרשימות העונה בליגה, עם שאיפות ויומרות לעלייה ועם שחקנים מבטיחים כמו: עידו אקסברד, ערן לוי ועוד. אמש (שישי) היא אירחה את מכבי יפו, קבוצה צעירה ואטרקטיבית עם הרבה רעב, אך עבור מרמורק שאיפות לחוד ורצון לחוד. למרות שהקבוצה האדומה מרחובות ידועה ביכולתה במגרשה הביתי, אמש היא הציגה יכולת חלשה והקבוצה נראתה לא מספיק מחוברת וגם ספגה הפסד ראשון, החבורה של איציק ברוך רשמה ניצחון 2-1 ראשון עבורה העונה, על חשבונה של מרמורק.

 

רונן פרץ, שחקנה של מכבי יפו (צילום: דדי ברק)

 

המשחק לא התעלה לרמות גבוהות מצד שתי הקבוצות, והמחצית הראשונה הייתה בינונית עבור קבוצתו של ברוך, מנגד הפועל מרמורק שלטה בחלק הראשון , הניעה כדור ואף ניצלה את הגנתה המנומנמת של יפו כדי לעלות ליתרון 0-1 בדקה ה-36 מרגליו של גל פורת.

 

עידו אקסברד הגולר של מרמורק, לא היה מספיק חד אמש (צילום: דדי ברק)

 

ערן לוי, הפגין יכולת טובה אבל לא הצליח לתרגם אותה לשערים (צילום: דדי ברק)

 

טמיר ללו שוער מרמורק, לא הצליח לשמור על שער נקי (צילום: דדי ברק)

 

במחצית השנייה הכושר הירוד של השחקנים, וההשפעה של רצף המשחקים השבוע בא לי לידי ביטוי מצד יפו, אבל שחקניו של איציק ברוך שיחקו ללא רגשי נחיתות, חיפשו את השוויון וגם מצאו אותו בדקה ה-60 לאחר שגיא אמסלם ניצל טעות בהגנה של מרמורק וקבע 1-1. שבע דקות לאחר מכן, טעות נוספת בהגנת מרמורק אילצה את השופט להעניק פנדל ליפו, מתן בית יעקב כבש מהנקודה הלבנה וקבע מהפך 2-1.

 

גיא אמסלם כובש את שער השוויון ליפו (צילום: דדי ברק)

 

מתן בית יעקב, עושה מהפך ומביא ניצחון ליפו (צילום: דדי ברק)

 

הפועל מרמורק תנסה להתאושש מההפסד המאכזב כשתתארח ביום שלישי הקרוב אצל העולה הטרייה עירוני כסייפה, ותנסה לקחת 3 נקודות על חשבונה. 

 

ארז בנודיס צריך להיות מודאג מהיכולת של קבוצתו אמש (צילום: דדי ברק)

 

ארז בנודיס מאמנה של מרמורק בתגובה: " היה משחק טוב עם קצב טובשל שתי הקבוצות, במיוחד במחצית הראשונה של מרמורק והגענו למצבים שהיינו צריכים לסיים אותם בעוד 2-3 שערים. בחצי השני יפו עשו גול מטעות שלנו ועוד יד ברחבה שגרמה לפנדל, הם זכו בשלוש נקודות מגיע להם כל הכבוד. נצטרך לעבוד ולתקן את הטעויות אנחנו עם הפנים למחזור הבא."

 

איציק ברוך יכול להיות מרוצה מהניצחון של קבוצתו (צילום: דדי ברק)

 

איציק ברוך מאמנה של מכבי יפו בתגובה: "חצי ראשון בינוני שלנו, חצי שני טוב והיינו ראויים לנצחון. שחקנו נגד קבוצה מצוינת שעוד תוכיח את זה בהמשך העונה. הראנו הרבה אופי גם לצאת מפיגור במחצית, גם משחק רביעי בעשרה ימים והייתה עייפות. מגיע שאפו גדול לשחקנים."

יפו חגגה על חשבון מרמורק (צילום: דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יפו ראויה לנצחון (יוני 05-12-2020, 20:36)
    מחצית שנייה יפו שיחקו על כל המגרש, מרכז הגנה היה טוב והמגינים באגפים עבדו קשה ועשו הרבה תנועה בקיצור כך נראית קבוצה שרוצה לנצח. שאפו לשחקנים ולמאמנים נקווה שימשיך כך
  2. נצחון יפה (אבי 05-12-2020, 21:13)
    חייבים המשכיות וייציבות כל הכבוד על הנצחון היידה יפו