כאן נוסעים רחוק - בני אילת פותחת עונה

הקבוצה הדרומית בישראל חוזרת לפעילות לאחר תשעה חודשי המתנה ארוכים במיוחד. הקבוצה תחת שרון חיטמן תסתמך השנה על שחקנים אילתיים מקומיים ותקווה להמשיך את היכולת האיכותית מסוף העונה שעברה. בראיון לאתר ''גולר'' המאמן התייחס להכנות, למטרות הקבוצה, לתושבי העיר ולתהליך החתמת השחקנים. הראיון המלא בתוך הכתבה.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 09-12-2020
  • 09:46

לאחר המתנה ארוכה בת תשעה חודשים, בשישי הקרוב ליגה ב' תצא לדרך בכמה מוקדים. רגע לפני פתיחת העונה ירדנו לעיר השמש הנצחית כדי לבדוק מה התעדכן בבני אילת. בשנה שעברה הקבוצה סיימה את עונת המשחקים במקום השישי ובמרחק שתי נקודות ממ.ס באר שבע שדורגה שלישית. דניאל אלמליח סיים כמלך שערי הקבוצה עם 11 שערים ב14 הופעות.

 

דניאל אלמליח ימשיך לעונה נוספת. (צילום - רון בלומנטל)

 

לאחר סאגה ארוכה, הקבוצה חזרה להתאמן וערכה כמה משחקי אימון מסקרנים, ביניהם ניצחון 4-1 על הפועל מרחבים והפסד 2-0 למכבי שדרות.

 

מאמן הקבוצה שרון חיטמן חתם במועדון בתחילת השנה שעברה ולמרות שעבד תחת תקציב מוגבל והתמודד עם הקשיים בהחתמת שחקנים למקום מרוחק כמו אילת, הוא הוביל את הקבוצה להישגים נאים. רגע לפני שיפתח בשישי הקרוב את העונה מול מ.כ ערד, חיטמן התפנה לראיון.

 

בני אילת הוקמה בשנת 2006. ברוב שנותיה הקבוצה שיחקה בליגה ב'. רוב סגל הקבוצה מבוסס על שחקנים אילתיים מקומיים ומטרת הקבוצה היא להיאבק בצמרת הגבוהה ולחבר את הקבוצה לתושבי העיר.

 

לאחר תקופה ארוכה בת תשעה חודשים בני אילת חוזרת לעניינים ותפתח בשישי הקרוב את עונת המשחקים 2021, ספר על התחושות בתוך המועדון.

 

'' לאחר תקופה ארוכה חזרנו לאימונים והתחושה מאוד טובה. ''

 

ספר על ההכנות לעונה. בוצעו החתמות משמעותיות?

 

''למרות כל הקשיים של העמסה גופנית והיבטים פיזיולוגים אנחנו הכנו את הקבוצה ומקווים שתגיע מוכנה. לא בוצעו החתמות משמעותיות אבל שמרנו על רוב הסגל הקיים, שזה לטובתנו.

 

מהן מטרות הקבוצה לעונה הקרובה?

 

''המטרה היא להמשיך את היכולת מסיום העונה שעברה בה היינו בZONE מטורף והיינו בתקופה ולנסות להתברג כמה שיותר גבוה.''

 

ספר על תהליך החתמת שחקנים למקום מרוחק כמו אילת, עד כמה זה מתאפשר?

 

''קשה מאוד להביא שחקנים לאילת מפאת המרחק והתקציב. יש לנו שחקנים מקומיים מאוד מוכשרים  ורעבים ואנו סומכים עליהם לחלוטין .מקווה שזה יצליח לנו.''

 

איך אתה חושב שאפשר לקרב את תושבי אילת לקבוצה והאם האוהדים יחסרו במשחקי הבית?

 

''התושבים הם בהחלט פאקטור מאוד חשוב. נכון שעכשיו זה פחות רלוונטי בגלל הקורונה ובכל זאת אנו רוצים לחזק את הקשר עם הקהילה ונשמח מאוד שבעתיד הקהל ויבוא ויתמוך בנו''

 

ספר על העבודה בעיר מיוחדת כמו אילת?

 

''אילת היא באמת עיר מאוד מיוחדת שיש בה משהו מאוד קסום. האתגר הוא עצום בעיר כה מרוחקת. אני מאוד שמח לעבוד פה עם כל האנרגיות והניסיון במטרה לעזור לקבוצה''

 

מילה לסיום?

 

''אני מאחל לנו עונה טובה ופוריה. שבעזרת השם נצליח במטרות שלנו. נשמח שתלוו אותנו ותתנו לזה במה תקשורתית.

 

 

בני אילת פותחת עונה. (צילום - רון בלומנטל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. להגשים את המטרןת (בני 10-12-2020, 13:53)
    שרון מאמן מצויין וראוי לאמן הליגות מקצועיות עם ישמעו לא טקטית הקבוצה יכולה להתקדם לעבר הפלייאוף בהצלחה