סיבוב ז' בגביע המדינה - נורדיה הדהימה את מרמורק, אדומים אשדוד בשלב הבא

משחקי הצהריים בסיבוב ז' בגביע המדינה הסתיימו ואיתם כמה תוצאות מעניינות, בית''ר נורדיה ירושלים הפתיעה את הפועל מרמורק, בני לוד הדיחה את הפועל אזור לאחר דו קרב פנדלים, בני פרדיס הודחה על ידי ראשון לציון מהלאומית לאחר משחק צמוד, בקעת הירדן המשיכה להרשים כשניצחה את מג'דל כרום ואדומים אשדוד חלפו על פני בני ריינה. שאר התוצאות בתוך הכתבה

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 15-12-2020
  • 17:04

שבעה משחקים שהתקיימו היום (שלישי) בצהריים במסגרת סיבוב ז' של גביע המדינה הסתיימו ללא סינדרלות. 

 

בית''ר נורדיה ירושלים - הפועל מרמורק 0-2

האורחת הגיע למפגש לאחר שטרם שיחקה בשישי האחרון כיוון שכמה חברי הנהלת הקבוצה נדבקו בנגיף הקורונה. מנגד, נורדיה הגיעה מעט חבולה לאחר שחטפה תבוסה כואבת של 4-1 לבקעת הירדן. בדקה ה-51 דניאל טסאו הוכשל ברחבה, החלוץ אסף גובזה דייק מהנקודה הלבנה והעלה את הצהובים - שחורים ליתרון מפתיע שהוכפל דקה לסיום משער של אשר מששה. ערן לוי ומרמורק הודחו כבר בסיבוב ז'. בית''ר נורדיה ירושלים וויקטור גניש ממשיכים לשלב הבא.

 

 

מכבי ריינה - הפועל אדומים אשדוד 2-0

מכבי ריינה, מובילת בית ב' במחוז צפון אירחה את מובילת בית א' במחוז דרום למפגש סופר מסקרן. לאחר קרב עיקש על הדשא, אחמד מילאד העלה את האורחים ליתרון שהוכפל שתי דקות לסיום משער של נועם גיסין ששלח את יובל נעים לסיבוב הבא. בני ריינה תמשיך להתרכז במאבקי הצמרת הגבוהה.

 

הפועל אזור - בני לוד 2-2 (5-4 ללוד לאחר בעיטות הכרעה)

דרמת ענק באזור! החבורה של ליאור ראובן כבר הייתה רגל וחצי בשלב הבא לאחר שהובילה 2-0 משערים של גל ספיר (26) ונתנאל חגאני (49). האורחת לא ויתרה וחזרה למשחק בגדול משערים של סאן טוריאל (68) ואור האק (77) וכפתה בעיטות הכרעה מ-11 מטרים. בפנדלים החבורה של אביבי זוהר הייתה מדויקת יותר ועלתה לשלב הבא. אזור יכולה להרגיש מאוכזבת.

 

בני פרדיס - הפועל ראשון לציון 2-1

המארחת הגיעה למפגש לאחר שבסוף השבוע האחרון חטפה תבוסה כואבת של 5-0 ממ.ס טירה. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, מוחמד אבו ראס העלה את פרדיס ליתרון מפתיע שהחזיק 6 דקות, דן כדורי השווה את התוצאה. האורחת מהלאומית הפכה את התוצאה בדקה ה-74 משער של המחליף ליאור קצב ועלתה לשלב הבא. פאהד חסון ובני פרדיס נשארו עם המחמאות.

 

הפועל מגדל העמק - הפועל אום אל פאחם 1-0

המארחת הגיעה למפגש לאחר שניצחה במחזור האחרון את הפועל בקה אל גרבייה וקיוותה להפתיע את אום אל פאחם מהלאומית. לאחר שליטה מוחלטת של האורחים, עבד ג'אברין כבש בדקה ה-63 את שער הניצחון שהעלה את מוטי איווניר לשלב הבא. מגדל העמק תתרכז מעתה בקרבות הליגה.

 

עבד ג'בארין העלה את קבוצתו לשלב הבא (צילום - חגאג רחאל)

 

חיים לוי, מאמן מגדל העמק ומוטי איווניר מאום אל פאחם שמח לאחר הניצחון (צילום - חגאג רחאל)

 

הפועל בועיינה - הפועל עכו 2-0 

העולה החדשה לליגה א' פגשה את הפועל עכו מהלאומית וקיוותה להיות הסינדרלה של עונת 2021. לאחר קרב עיקש, אחד השחקנים הפוריים בליגה הלאומית, רז טוויזר, העלה את האורחת ליתרון שהוכפל ארבע דקות לאחר מכן משער של ערן ביטון ששלח את עכו לסיבוב הבא ואת אחמד סבע ובועיינה הביתה.

 

איחוד מג'דל כרום - הפועל בקעת הירדן 3-1 

נועלת הטבלה בבית א' במחוז צפון פגשה את המרעננת הרשמית של ליגה א' דרום, הפועל בקעת הירדן לקרב מסקרן. המארחת עלתה ראשונה על לוח התוצאות משער מפתיע של עומר עבאדי. החבורה של חנן אזולאי התעשתה והפכה את התוצאה כבר במחצית הראשונה משערים של אלון לוי (34) ואליחי צברי (41). השחקן הלוהט, צברי, רשם צמד מרשים בדקה ה-57 והעלה את קבוצתו לשלב הבא בגביע.

 

 

 

 

אום אל פאחם בשלב הבא (צילום - חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מרמורק חלשה ביותר (הוגה דעות 15-12-2020, 17:39)
    מסתבר
  2. אזור אנחנו פראיירים ,לא רק שלא עלינו שלב (אזור 15-12-2020, 19:10)
    נגד אור יהודה נבוא גמורים
  3. אור יהודה (אוהד 16-12-2020, 02:20)
    יאללה מנצחים את אזור
  4. מרמורק חלשים (הכל בלוף 16-12-2020, 06:31)
    אף אחד לא הדהים את מרמורק קבוצה חלשה עם שמות שלא עושים הגנה לא תגיע לשום מקום חבל על הכסף ככה לא בונים קבוצה לעולות מגנים חלשים חלוץ שלא זז וקשרים עומדים איך לא רואים את זה במרמורק ?
  5. מרמורק (ג'וני 16-12-2020, 08:43)
    אוי מרמורק מרמורק........ בשנה הבאה שוב בליגה א........
  6. תורת היחסות (הוגה דעות 16-12-2020, 12:07)
    מרמורק הפסידה לקבוצה שאפילו שעריים ניצחה אותה ...מנגד שעריים הפסידה לקבוצה שאפילו מרמורק ניצחה אותה .....
  7. ליאור ראובן בנית קבוצה של נקבות (אבי 17-12-2020, 08:02)
    קבוצה עם תקציב של מאתיים אלף עשתה לך בית ספר לכדורגל יש לכם אופי חלש