סוכן השחקנים: עו"ד שי אבני בטור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 15 לעונת 2020/21

במחזור הקרוב יהיה קרבות צמרת בין ירושלים לנס ציונה ובין רמה"ש לאיכסל. בתחתית זו הזדמנות לכפר שלם להראות שהיא בתמונת ההישארות בקרב התחתית מול עפולה. הפועל פ"ת תופיע עם שאבו על הקווים ואחרי המחזור הזה נראה מגמות ברורות בצמרת ובתחתית.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 18-12-2020
  • 08:18

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

המשחקים:

הפועל אום אל פאחם-הפועל נוף הגליל

שי אבני: שתי הקבוצות עברו שלב בגביע המדינה באמצע השבוע אך עדיין נוף הגליל מתקשה אך מנצחת. אום אל פאחם יכולה לנצח כל קבוצה בליגה ביום טוב.

הניחוש שלי:  תיקו.

 

בית"ר ת"א/בת ים-הפועל פ"ת

שי אבני: בית"ר ת"א מפחידה את עצמה כאשר היא במקום השני ויכולה בטעות לעלות ליגה... הפועל פ"ת מינתה את חיים שאבו כמאמן והוא לא יפסיד במשחקו הראשון בקבוצה.

הניחוש שלי: תיקו.

 

האם פתח תקווה תצליח לעבור את בית"ר ת"א (צילום: חגי מיכאלי באדיבות אתר ONE)

 

הפועל עפולה-הפועל כפר שלם

שי אבני: קרב תחתית ואפשרות מצויינת לכפר שלם לצמצם את הפער מהקבוצות האחרות בתחתית ולצאת לדרך חדשה. רומן זולו, המאמן הצעיר ואחת מהפתעות העונה, לא יאפשר זאת.

הניחוש שלי: הפועל עפולה.

 

הפועל ראשל"צ-מ.ס כפר קאסם

שי אבני: שתי הקבוצות עלו שלב בגביע המדינה באמצע השבוע אך ראשל"צ מסודרים יותר. למרות זאת, כפר קאסם בסוג של התייצבות ומשחק הגביע מול אחי הוכיח את זה.

הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל ירושלים-סקציה נס ציונה

שי אבני: מקום שלישי מול מקום שישי כאשר רק נקודה אחת מפרידה ביניהם. נס ציונה טובים יותר.

הניחוש שלי: סקציה נס ציונה.

 

הפועל רעננה-הפועל עכו

שי אבני: משחק בין שני מאמנים טקטיים ומי שייצא ויעז להתקיף-ייקח את הנקודות. העובדה שהפועל רעננה ממוקמת במקום ה-12 עם נקודה מתחת להפועל עכו כאשר התקציב שלה הוא פי 4- זה כשלון עצום.

הניחוש שלי: הפועל רעננה.

 

איך יגמר המפגש בין רעננה לעכו? (צילום: חגי מיכאלי באדיבות אתר ONE)

 

הפועל רמה"ש-הפועל איכסל

שי אבני: נראה שהפועל איכסל במגמת ירידה וגם רמה"ש איכזבה בגביע כאשר הודחה מול טירה מליגה א'. רמה"ש במקום החמישי ורחוקה רק נקודה מאיכסל שבמקום השביעי. המנצחת תיצמד לצמרת הגבוהה.

הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

 

מכבי אחי נצרת-הפועל ר"ג

שי אבני: אחי נצרת בנתה קבוצה עם התקפה מצויינת על הנייר. בפועל, הקבוצה ממעטת לכבוש ונראה שהקבוצה רק רוצה לסיים את העונה הזו. להפועל ר"ג יש מטרה לעלות ליגה והם יצטרכו לאסוף נקודות גם בצפון.

הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

עו"ד שי אבני עם תחזית ליגה א צפון

הוסף תגובה
תגובות