אקס פקטור: סיראז' נסאר חילץ נקודה מול ירמיהו חולון

קרב הצמרת בין ירמיהו חולון לשמשון כפר קאסם סיפק לנו דרמת ענק. יוסי חכים וירמיהו חולון כבר היו בטוחים שהם בדרך לניצחון נוסף, אך בדקה ה-95 סיראז' נסאר כבש מהנקודה הלבנה, וזאת בזמן שקבוצתו שיחקה בעשרה שחקנים. חולון יכולים לבוא בטענות רק לעצמם לאחר שהסתגרו בדקות הסיום במקום לנצל את היתרון המספרי. איסמעיל סרסור: ''התוצאה משקפת'', סיראז' נסאר: ''משחק לא טוב שלנו''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 19-12-2020
  • 15:54

ירמיהו "גריל טאון" חולון ושמשון כפר קאסם נפגשו אמש (שישי) לקרב צמרת רותח. המארחת מחולון עברה שבוע וחצי מורכבים, וזאת לאור התפטרותו של מוסא בן חיים שלבסוף חזר לתפקיד המנהל המקצועי, ומינויו של יוסי חכים לעמדת המאמן. מנגד, שמשון כפר קאסם שפתחה את העונה בצורה נהדרת, לא מציגה יכולת מספיק טובה בשני המחזורים האחרונים בהן צברה נקודה בודדת.

 

המשחק נפתח בשליטה מוחלטת של המארחת שהחזיקה בכדור וניסתה לייצר הזדמנויות. האיום הראשון לשער הגיע בדקה ה-9, כדור טועה של הגנת כפר קאסם הגיע לטל משען שבעט החוצה מסף הרחבה. במהלך המחצית הראשונה חולון דעכה, וקצב המשחק נרגע משמעותית כששתי הקבוצות מיעטו להגיע למצבי כיבוש ממשיים. בדקה ה-22 סיראז' נסאר הגביה כדור בצורה יפה, ומצא את ראשו של אלירן שמש שנגח חלש לידיים של שוער חולון.

 

ליאור חדיריאן היה במשחק טוב ויציב (צילום: יח"צ)

 

עשר דקות לאחר מכן, קרן של מאור אסור הובילה לערבוביה ברחבה שבסופה אלון סולטן בעט חזק לרשת החיצונית. בדקה ה-35 מבצע יפה של האורחת בהובלת דניאל בוסי ורז שביט, הסתיים בעוד בעיטה חלשה של אלירן שמש. בדקה ה-43 אופק מרום ניסה לבעוט לשער ממרחק, אך מצא את דודי אלון מפוקס ועומד במקום. המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו מאופס מאכזב שהתאפיין ביכולת ירודה מצד שתי הקבוצות.

 

חולון ניסתה ללחוץ בפתיחה ונעלמה (צילום: יח"צ)

 

כבר מפתיחת המחצית השנייה ניתן היה לראות שהקבוצות שינו פאזה, הגבירו את קצב וניסו לייצר מצבים. בדקה ה-47 סיראז' נסאר בעט בחוזקה ממרחק רב ומצא את ליאור חדריאן שלא התצליח להשתלט על הכדור. עשר דקות לאחר מכן, עבאדללה שעאבן נכנס בברוטליות בדסאלין איילה, בתגובה לכך השופט שלף את הכרטיס הצהוב השני, והרחיק את שעאבן שהשאיר את כפר קאסם בעשרה שחקנים.

 

בדקות שלאחר ההרחקה המארחת השתלטה על המגרש והגיעה לכמה מצבי כיבוש ממשיים, שהמרכזי מביניהם הגיע בדקה ה-64 כשכדור חופשי של מאור אסור פגש את ראשו של טל משען שהוריד למהראן לאלה שפספס מקרוב. שתי דקות מאוחר החבורה של יוסי חכים עלתה ליתרון. מאור אסור בעט כדור חופשי מדויק על סף הרחבה והכניע את דודי אלון שהגיב באיחור, 1-0 חולון.

 

במקום לנצל את ההיתרון המספרי ולנסות להכפיל את התוצאה, חולון נסוגה לאחור ואפשרה לכפר קאסם להניע כדור וליזום. החבורה של איסמעיל סרסור שנותרה בעשרה שחקנים, התקשתה לפצח את הגנת המארחת כמעט עד לסיום, אך בהזדמנות האחרונה של המשחק סוהיל ארמלי הרים כדור חופשי ומצא את מוחמד סאבר שהשתלט נהדר על הכדור והוכשל ברחבה, השופט העניק פנדל לכפר קאסם. קפטן הקבוצה, סיראז' נסאר ניגש לבעוט מהנקודה הלבנה, לא התלבל וקבע חלוקת נקודות ותיקו 1-1.

 

נסאר הכריע את המשחק (צילום: יח''צ)

 

לסיכום: חולון יכולה להרגיש מאוכזבת ויכולה לבוא בטענות רק לעצמה. במקום לנצל את היתרון המספרי על המגרש ולנסות להכפיל את התוצאה, הקבוצה של יוסי חכים הלכה אחורה, בזבזה זמן ושילמה מחיר יקר. מנגד, איסמעיל סרסור יכול לצאת מהמשחק ברגשות מעורבים, מצד אחד קבוצתו סחטה נקודה חשובה במגרש קשה. מצד שני, הקבוצה סובלת מחוסר דיוק בחלק ההתקפי ומיכולת לא מספיק טובה של אלירן שמש. אם ירצה להיאבק על עלייה, יצטרך המאמן למצוא פתרונות התקפיים מלבד סיראז' נסאר.

 

במחזור הבא ירמיהו חולון תצא למשחק חוץ בדימונה, שמשון כפר קאסם תארח את מכבי יבנה.

 

איסמעיל סרסור בסיום: ''שלטנו במשחק והם בקושי הגיעו למצבים עד הכרטיס האדום שספגנו, ולצערנו ספגנו שער ממצב נייח. אני חושב שהיינו יותר טובים, אך בסופו של דבר אני חושב שהתוצאה משקפת. נתנו את השער בדקה האחרונה בצדק ולא במזל, הפנים למשחק הבא."

 

סיראז' נסאר בסיום: ''משחק לא טוב שלנו במגרש קשה ולכן אנו יוצאים מרוצים מהנקודה, במיוחד ששיחקנו בעשרה שחקנים בדקות משמעותיות. ההפסד לאור יהודה ערער אותנו והוציא אותנו ממסלול הניצחונות, הליגה מאוד קשה ואני מאמין שבשבוע הבא נעשה את העבודה מול מכבי יבנה בבית ונחזור לנצח.''

קפטן הקבוצה חילץ נקודה (צילום: חמודי זמירו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. המאמן של שמשון אתה שיכור? (בני 19-12-2020, 18:17)
    הייתם יותר טובים? אם הייתה סטסיסטיקה היה 80 אחוז אחזקת כדור לחולון ,בקושי הגעתם לרחבה שלנו , כרגיל העונה קיבלתם פנדל הזוי אחרי תוספת זמן מומצאת של 6 דקות
  2. של נוכלים במיוחד פינוקיו הגבוה (אתר דאבל פס 19-12-2020, 18:19)
    אשדוד לא להכניס אותו למגרש הוא רק עושה לכם רע הוא חבר של יובל פינוקיו נוכל