"הספידו אותנו מהתחלה, עוד לפני שראו את הקבוצה"

אחרי שנה בארה"ב הברית, הבלם רוני ספקטור החליט לחזור לארץ ולהצטרף לסגל המתגבש של בקעת הירדן תחת הובלתו של חנן אזולאי. בתחילת העונה כולם הספידו את הבקעה' סימנו אותה כמועמדת לירידה פוטנציאלית' אך החבורה של אזולאי הוכיחה כי היא הקבוצה האטרקטיבית ביותר כיום ותופסת את המקום הראשון בבית ב' של ליגה א' דרום, תוך שהיא שומרת על מאזן מושלם ללא הפסדים. ספקטור, שהפך להיות בורג מרכזי בהגנתה, מספר: "סוד ההצלחה זו המעטפת סביב הקבוצה"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 31-12-2020
  • 08:38

רוני ספקטור (22) גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב עד גיל נוער, ואז חווה פציעה ושיקום ארוך כשבסופו שיחק בהפועל ראשון לציון.ספקטור הספיק לשחקן בליגה א' בקבוצות כמו מכבי קריית גת , ובעונה הקודמת הוא שיחק בליגת הכדורגל בארה"ב. אחרי שנה בחו"ל הבלם הצעיר החליט לחזור לארץ וחיפש אתגר חדש " אחרי שנה בארצות הברית החלטתי לחזור לארץ, ואני והסוכן שלי אורן יחזקאל חיפשנו מקום חם עם כל התנאים הכי טובים שיש וכך בעצם הגעתי לשם" מספר ספקטור, שהחליט להצטרף העונה לסגל של בקעת הירדן שמשחקת בליגה א' דרום בבית ב'. 

 

עוד לפני פתיחת העונה כולם הספידו את בקעת הירדן וסימנו אותה כמועמדת פוטנציאלית לירידה, וכקבוצה שיהיה קל לנצח. אך הבקעה המחודשת תחת הובלתו של המאמן חנן אזולאי הוכיחה מהפתיחה כי היא הקבוצה הכי אטרקטיבית בבית שלה, ושבשביל להגיע לתוצאות לא צריך שמות גדולים."הספידו אותנו מהתחלה עוד לפני שראו את הקבוצה, הבעלים והמאמן חנן בנו קבוצה שיכולה להתמודד כדי להתברג בצמרת וממשחק למשחק אנחנו מנסים באים כדי לנצח." מספר הבלם

 

רוני, מה סוד ההצלחה של הבקעה העונה?

"לדעתי סוד ההצלחה השנה זה המעטפת שיש מסביב לקבוצה, אם זה מנהל הקבוצה שנותן לנו הכל מהכל וזמין תמיד בשבילנו, ואם זה אוהד הפזיוטרפיסט שיודע איך לטפל בנו."

 

ספקטור " העבודה עם חנן אזולאי מיוחדת" (צילום: איתן ידגר)

 

ספקטור, נחשב לבלם מוכשר מאוד, והפך לבורג מרכזי בהגנת הקבוצה ובהצלחתה. עד כה הבקעה שיחקה ארבעה משחקים מתוכם רשמה שני ניצחונות מרשימים, ושתי תוצאות תיקו והוכיחה שהיא לא הולכת לעשות חיים קלים לליגה. 

 

איך העבודה עם חנן אזולאי?

"העבודה עם חנן מיוחדת, אני אישית לא נתקלתי במאמן כזה הוא מהדור של פעם. יודע מה הוא רוצה מהקבוצה כל רגע נתון במשחק וכל משחק מגיע מוכן לקבוצה השניה ותמיד עולה עם המערך הנכון."

 

אז מה המטרות שלך לעונה הקרובה?

"המטרות האישיות שלי העונה זה קודם כל להישאר בריא זה הכי חשוב, להצליח עם הקבוצה יותר חשוב לי, והייתי רוצה להתברג בצמרת וללכת הכי רחוק שאפשר בגביע."

 

בקעת הירדן לא מרשימה רק בליגה, אלא גם במפעל הגביע בו העפילה לשלב הבא על חשבונה של מג'דל כרום והוגרלה בסיבוב הבא עם מכבי נתניה החזקה במליגת העל, בתקווה להיות הסינדרלה של הגביע. אך קודם כל הקבוצה מתרכזת בלחם והחמאה שלה שזה הליגה, בתקווה להמשיך בצמרת ולקחת נקודות גם במחזור הבא. "למחזור הבא אנחנו מגיעים כדי לנצח ולהמשיך למשחק הבא." סיכם ספקטור. 

רוני ספקטור, מוכיח שהוא בלם מהטובים בליגה. צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. מקום חם... (הוגה דעות 31-12-2020, 10:10)
    ברור שבקעת הירדן היא מקום חם ובקיץ אפילו לוהט .....
  2. זה לא מספיק (אוהד 31-12-2020, 11:56)
    הבקעה אתם צריכים כנף קשר מצויין ברמה ויש אחד כזה למה מה שיש כרגע לא מספיק רז מזרחי תחטפו עכשיו
  3. רז מזרחי.....מקטר....מיללל.....פרצוף חמוץ (רז מזרחי......חחחחחח...המנופח והמנפח 31-12-2020, 20:59)
    תיזהרו מהמוקש
  4. צרות עין (גדי 01-01-2021, 02:53)
    תגובה לשלוש אתה מוקש בגלל אנשים כמוך שמפחדים שיקחו להם את המקום מוכן שהקבוצה תתרסק ותרד חביבי הגיע הזמן שאנשים יתעוררו כי אנחנו בדרך לשם