"נעלה ללאומית - ונהיה הסינדרלה של גביע המדינה"

את ההצהרה הזו סיפק ד"ר פלאח סמארה, שהצטרף להנהלת טירה השנה. סמארה רופא במקצועו, אבל גם חובב כדורגל מושבע ואחד שאוהב לתרום לקהילה. השילוב ביניהם חיבר אותו לקבוצת הכדורגל מליגה א' צפון. אחרי מספר מחזורים בלבד, הוא כבר שופע ביטחון ומצהיר: "תוך כמה שנים טירה תגיע לליגה העל"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 23-12-2020
  • 17:59

ד"ר פאלח סמארה הצטרף העונה להנהלת מ.ס טירה, הקבוצה האטרקטיבית ביותר בליגה א' צפון ומועמדת פוטנציאלית לעלייה. הדוקטור התאהב בקבוצה ובאנשים במהרה והפך להיות חלק מהמשפחה. "מאז שהתחלתי לפרנס את עצמי הבנתי שאני צריך לתרום לאנשים, לעמותות, למוסדות, וגם לקבוצת הכדורגל של טירה", מספר פאלח ומוסיף: "אני אוהב כדורגל, התחברתי לליגה א' והיום אני חבר הנהלה. אני יכול לעזור ולהחליט החלטות גורליות, וגם אסטרטגיה ודרך לקבוצה. עשינו קבוצה חדשה, רכשנו הרבה שחקנים ואני עוזר בתשלום המשכורות, ואחרי כל ניצחון אני הולך מעודד אותם ומפנק אותם וזה מאוד משמח אותי".

 

ד"ר סמארה, מה גרם לך להתחבר לטירה?

"היה לי חשוב שישמרו על הצביון של טירה, ולקדם את מחלקות הילדים כדי שזה לא יהיה תופעה חולפת ויגמר, אני רוצה שנתקדם כל הזמן".

 

אתה מרוצה מהעבודה של חיים סירוטקין והיכולת של השחקנים?

"אני מאוד מרוצה, ולא רק מהתוצאות, אלא גם מהסגנון של המשחק, הם משחקים כדורגל יפה, מסונכרן ומגובש. חיים, חוץ מהעובדה שהוא מקצוען, הוא עושה דברים נפלאים. מגבש אותם, נותן להם להרגיש כיחידה אחת וזה מאוד עוזר לכולנו להבין אחד את השני. מגיע שאפו גדול לחיים. הוא עושה עבודה נהדרת".

 

איפה אתה רואה את טירה בעתיד?

"השנה הזאת אנחנו נעלה ללאומית, לא יעזור שום דבר בעולם. ואנחנו נהיה הסינדרלה של גביע המדינה. בעונה הבאה נהיה מקום ראשון בליגה הלאומית ונגיע לליגת העל. טירה תהיה הכוכב הנוצץ לא רק של האוהדים מטירה, אלא של כל המגזר אנחנו נייצג אותו בצורה מתורבתת. אני תמיד מכווון הכי גבוה שיכול להיות, ואם כולנו נחלום את אותו חלום גם נגיע לשם."

 

שלום אדרי במדי טירה, שתמשיך לשמש כמקפצה לשחקנים (צילום: חגאג ראחל)

 

שלום אדרי שיחק לפני שתי עונות בטירה, היום הוא בבית"ר ירושלים. אתה חושב שטירה יכולה להיות מקפצה לשחקנים?

"אני חושב שטירה יכולה להיות מקפצה ואני מאמין בזה, אנחנו במחלקת הנוער נביא שחקנים ומאמנים מקצוענים ברמות הכי גבוהות שיכולות להיות, כדי שיתחילו לייצר שחקנים שיגיעו לקבוצות אחרות והם יהיו כוכבים."

 

מה אתה מאחל להמשך העונה לשחקנים ולאוהדים שלא יכולים להגיע למגרשים?

"אני רוצה להגיד לשחקנים שהם עושים עבודה נהדרת ואני מאמין בהם. שימשיכו לעשות את העבודה ולהתקדם, המשימה שלנו קשה אבל בזכות האהבה של האוהדים והשחקנים אנחנו נגיע רחוק מאוד."

ד"ר פלאח סמארה , יחד עם גונן עידו שחקנה של טירה (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לדוקטור (שחקן 24-12-2020, 11:26)
    תודה רבה על הכל כייף לנו לנצח שיש מי שיודע לפנק אותנו תמשיך לחזק אותנו תמיד