מתחילה לחזור לעצמה: הפועל כאוכב ניצחה את דבורייה

לאחר פתיחת עונה מהוססת, החבורה של עודד קוטר רשמה בשישי האחרון ניצחון שני ברציפות, הפעם על מ.ס דבוריה. כאוכב אומנם לא הרשימה ברוב הדקות אך שער של שאקר סאקר הכריע את המשחק. עודד קוטר בסיום: ''לא מרוצה מהיכולת, אך ניצחנו וזה מה שחשוב''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 21-12-2020
  • 11:22

הפועל כאוכב, שאשתקד הייתה במרחק נגיעה מעליית ליגה, התארחה אצל מ.ס דבוריה בשישי האחרון. החבורה של עודד קוטר פתחה את העונה בצורה די מאכזבת עם שתי תוצאות תיקו וניצחון דחוק וידעה ש-שום תוצאה לא תתקבל מלבד ניצחון. מנגד, מאיר כהן וקבוצתו מחזיקים במטרות צנועות בהרבה וקיוו לחלץ נקודה מול היריבה החזקה.

 

המשחק נפתח בשליטה מוחלטת של כאוכב כשכבר בדקה ה-3 החלוץ שאקר סאקר היה יכול לעלות את קבוצתו ליתרון מהיר, אך פספס את המסגרת. לאחר שהפעילה לחץ כבד על שערה של דבורייה, היתרון הגיע בדקה ה-31, עבדאללה חולי פרץ באגף ומצא את שאקר סאקר שלא התלבלבל והעלה את קבוצתו על לוח התוצאות. למרות כמה מצבים מסקרנים ושליטה מוחלטת, המחצית הראשונה נגמרה רק ב1-0.

 

שאקר סאקר חוגג חוגג ניצחון על דבוריה. צילום: עובאדה אקתילאת

 

במחצית השנייה כאוכב נחלשה משמעותית ואפשרה למארחת להחזיק בכדור ולנסות ליזום. בדקה ה-75 זה השתלם עבור דבוריה שקיבלה כדור עונשין מ-11 מטרים, אותו בעט אסף פחימה בצורה לא מספקת והחמיץ את מסגרת השער. בדקות הסיום דבורייה הגבירה את הלחץ על השער והייתה קרובה מאוד לכיבוש, כאוכב ניסתה לצאת למתרפצות אך גם הן לא צלחו והמשחק נגמר ב1-0 לעודד קוטר ולכאוכב.

 

בשבוע הבא הפועל כאוכב תארח את צעירי טייבה המפתיעים למשחק מסקרן ומ.ס דבורייה תצא למשחק חוץ נגד בני ערערה לקרב תחתית רותח.

 

מאמן הפועל כאוכב, עודד קוטר בסיום - ''אני מרוצה מזה שניצחנו, לא מאיך שהקבוצה נראתה. במחצית הראשונה שלטנו והחמצנו, בחצי השני דבוריה היו טובים יותר אבל בסוף ניצחנו וזה מה שחשוב. שאקר סאקר הוא חלוץ טוב ואני מקווה שיכבוש כמה שיותר, אני חושב שזה תלוי בו אם יפרוץ השנה, בכל אופן אני מאחל לו שיכבוש בכל משחק העונה. אנחנו כבר עם הפנים לשבוע הבא מול צעירי טייבה.''

''הפנים למשחק הבא'' (צילום -עובאדה אקתילאת)

הוסף תגובה
תגובות