נקודה למחשבה : מ.ס טירה סחטה תיקו מעירוני טבריה

לאחר פתיחת עונה חלומית הכללה שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, חיים סירוטקין ומ.ס טירה נעצרו היום (שני) לאחר שחילצו נקודה בדקה ה-87 מול עירוני טבריה שיכולה להרגיש מאוכזבת מהתוצאה. צמדים לאביאל גבאי וויאם עמאשה. חיים סירוטקין בסיום - ''מאוכזב מהצורה החלשה בה שיחקנו''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 21-12-2020
  • 19:26

מ.ס טירה אירחה את עירוני טבריה במסגרת המחזור החמישי של בית א' בליגה א' צפון. החבורה של חיים סירוטקין הגיעה למשחק כשהיא במומנטום נהדר וזאת לאחר שורה של ניצחונות גדולים שהבולט מביניהם הוא על רמת השרון מהליגה הלאומית במסגרת הגביע. מנגד, עירוני טבריה של מוריס אוזן ניצחה רק פעם אחת בארבעת המשחקים האחרונים וקיוותה לצבור נקודות מול היריבה החזקה.

 

המשחק נפתח באופן די מנומנם כשהמארחת החזיקה בכדור וניסתה ליזום בזמן שטבריה התגוננה ושלחה כדורים לעבר שחקני ההתקפה. בדקה ה-13 זה השתלם לחניכיו של מוריס אוזן שעלו ליתרון מפתיע, אביאל גבאי קיבל כדור מהאגף ועם הגב לשער הוא הסתובב ובעט חזק פנימה, 1-0 טבריה.

 

לאחר השער טירה השתלטה על העניינים והגיעה לכמה חצאי מצבים אך לא הייתה מספיק חדה. כ-5 דקות לסיום המחצית וויאם עמאשה החזיר את קבוצתו למשחק לאחר שניצל חור בהגנת טבריה כשהסתנן לרחבה בכדור קרן ונגח בקלות פנימה. 1-1

 

טבריה לא ויתרה וחזרה לעניינים בדקה ה-44, ניראל מחפוד נשלח למתפרצת, התגבר על ההגנה ושלח רוחב נהדר לאביאל גבאי שעם סיומת נהדרת החזיר את היתרון לקבוצתו וקבע את תוצאת המחצית, 2-1 טבריה. גבאי (31) כבש את שעריו הראשונים העונה.

 

אביאל גבאי היה נהדר במשחק (צילום - עודד חסין)

 

במחצית השנייה מ.ס טירה הכתיבה את הקצב ובחלוף הדקות היא שלחה יותר ויותר שחקנים קדימה על מנת להשוות. חיים סירוטקין העלה מהספסל את דור מלכה שהשפיע מיידית על המשחק כשהיווה סיכון מיידי על השער. זה השתלם למאמן בדקה ה-87, כדור דיי סתמי שנשלח למרכז הרחבה מצא את וויאם עמאשה ששוב נסגר בצורה רעה ונגח כדור קשתי שהכניע את השוער וקבע את תוצאת המשחק,  2-2. 

 

מ.ס טירה חילצה נקודה (צילום - עודד חסין)

 

לסיכום - המארחת מטירה איבדה נקודות ראשונות בליגה והיא לחלוטין יכולה להרגיש מאוכזבת מהיכולת שלה במשחק ובמיוחד מהמחצית הראשונה ומהיכולת ההגנתית . מנגד, מוריס אוזן יוצא מהמשחק עם רגשות מעורבים. מצד אחד הוא יכול לשמוח מתיקו במגרש קשה מול הקבוצה החזקה בליגה ומצד שני הוא יכול להרגיש מתוסכל מכיוון שספג בדקות הסיום שער לא מחויב.

 

בשישי טבריה תארח את מכבי עירוני טמרה. מ.ס טירה תקבל חופש ולא תשחק בסוף השבוע הקרוב.

 

חיים סירוטקין בסיום - ''מאוד מאכזב לא לנצח בבית ויותר מאכזב לשחק בצורה כל כך חלשה. אני רוצה להאמין שצפיפות המשחקים ששחקנו בפחות משבועיים גרמה לעייפות וליכולת במשחק. כל הכבוד לטבריה שבאו לשחק בצורה חכמה ואני חושב שהגיע להם יותר מתיקו. אנחנו ננוח ונצא לדרך חדשה כבר במחזור הבא מול בועיינה.

 

שוערה של מ.ס טירה, אסף רז בסיום - ''כשרושמים רצף ניצחונות ארוך כל משחק נהיה יותר קשה, קבוצות יותר מסתגרות ומנסות לעקוץ. טבריה עשו שיעורי בית ובאו מוכנים למשחק ועקצו אותנו במתפרצות. במחצית השנייה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש והיינו צריכים לכבוש לפחות שלושה שערים אבל בסופו של דבר צברנו נקודה ולפחות שמרנו על מאזן ללא הפסדים. זו ליגה קשה והמשחקים לא קלים בכלל. צברנו ניצחונות בתוצאות גבוהות כי אנו עובדים קשה. טבריה קבוצה טובה עם מאמן מצוין ואני מאמין שהיא תעשה הרבה צרות בליגה.''

 

מוריס אוזן היה קרוב לניצחון במשחק (צילום - עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. טבריה...טבריה (ינעל העולם 21-12-2020, 19:43)
    עד מתי השוער העגל יחרבן משחקים...לקח כדור נדיר וקיבל שנים של שוער ילדים...יאללה לקפל
  2. כל הכבוד לטבריה עשיתם בי"ס לטירה . (משה 21-12-2020, 21:02)
  3. מה קורה (טברייני 21-12-2020, 21:07)
    לא יכולים להחזיק עוד כמה דקות מה יהיה לעלות אתם רוצים תתעוררו
  4. טבריה.שוב פעם לא יודעים להבקיע באחד על אחד. (אוהד עירוני טבריה 21-12-2020, 22:03)
    והפעם פעמיים מול השוער אחד על אחד במקום לגמור על המשחק מחמיצים בשלומיאליות. לפני המשחק הייתי קונה תיקו אבל לאחר המשחק אכזבה ענקית.
  5. תיקו של אלופים (אוהד טירה 21-12-2020, 22:28)
    טירה היתה חלשה במיוחד מחצית ראשונה בגלל זה ראינו טבריה חזקה.למרות כמות השערים טירה חייבת דחוף חלוץ מטרה טיפוסי וחד.כי טירה עם ההתקפה הכי חזקה והחזקת כדור כמעט מוחלטת במקביל מחמיצה הרבה.זה קורה בכדורגל שקבוצה תתפוס יום חלש.הפנים קדימה טבריה תעשה הרבה צרות לליגה
  6. עירוני טבריה (רונן מאילת 21-12-2020, 23:30)
    פראיירים לא מתים רק מתחלפים.אסור לטבריה להוביל.בשביל לנצח מסתבר שצריך להבקיע מעל 2 גולים.שלא כובשים סופגים.אנחנו סופגים בדקות קריטיות .או בסוף מחצית או בסוף משחק.איפה אדון ויצמן.ואיפה הגנה.בושה וחרפה.5 מתוך15.
  7. איזה עגלה מחפוד (יגאל סם 22-12-2020, 06:19)
    חברי להנהלה תבעטו לו בתחת השחקן הזה הראש שלו בדת ובבת כנסת שילך להתפלל הוא לא שחקן שייגמור פעם אחת ממשחק קמו שצריך
  8. למגיב 1 (אוהד ותיק 22-12-2020, 09:02)
    רואים שאתה איטרסנת ובכוונה ולא בפעם ראשונה אתה מחפיש את השוער. השוער הזה הוא נכס של טבריה ועד עכשיו הוא הכי יציב בכל המשחקים ואתמול בלעדיו אנחנו עם חמישייה ברשת. שום גול לא אשם. יאללה עדי אוהבים אותך וסומכים עליך.
  9. ל1 (אוהד שרוף 22-12-2020, 16:22)
    יחתיכת שמוק , יאנסו אותך גמלים היית מת להיות כמו השוער הזה יטמע אתה ועוד מספר טמבלים זוכרים רק את הלא בסדר ידביל
  10. שוער עדי הציל טבריה מתבוסה (אוהד ותיק 22-12-2020, 18:02)
    נכון שטירה היו חלשים יספגו 2 שערים במחצית הראשונה אבל טירה חזרה במחצית השניה כמו אריה שערב והשוותה התוצאה מחמיצה 5 שערים 3 מהם חלוץ חד ומורכב היה מבקיע בנוסף לעדי שתפס יום טוב אם היה תוספת של 5 דקות טירה בטוח היתה מבקיע. לא לשכוח שטירה שיחקה 6 משחקים בחודש וחלק מהשחקנים פצועים.טירה קבוצה כמכונה משומנת ובנייה לעלות ליגה
  11. תכלס טירה בחיים לא תעלה . נתראה בסוף (הוגה דעות 22-12-2020, 21:43)
  12. אחלה משחק שתי הקבוצות יכולות להיות מאוכזבות (אבי 23-12-2020, 05:45)
    בתור אחד שראה תמשחק מהיציע מחצית ראשונה טבריה היו צריכים לתת 4 ובגול של טירה מהחמצה של טבריה יגיע לשער קרן וגול של ה1-1 טירה יחזיקו בכדור אבל טבריה שיחקו מחצית שניה עוד 2 החמצות של טבריה לשעריים בטוחים ואז יגיע סביבות הדקה ה75 טבריה שיחקו בונקר יזמינו תשיוון טירה רק תקפו אבל מדקה 87 שהיה 2-2 עד הסוף עדי לקח 3 כדורים של 100 אחוז שער ככה ששתי הקבוצות יכולות להיות מאוכזבות מהתוצאה ולמגיב 1 לא יודע מי אתה אבל בטוח לא ראינו את אותו משחק עדי לקח כדורים של 100 אחוז בפנים ועדי עוד היה בסדר גמור וגם לשועריים הטובים בעולם יכול לקרוא טעויות כי רק מטעויות לומדים והלוואי שעדי ישאר פה עוד קודם כל בן בן אדם אחלה גבר ובתור שוער הוא אחד השוערים הטובים בליגה א