סיכום משחקי הצהריים בליגה ב'

20 משחקים התקיימו היום (שלישי) בשעות הצהריים המוקדמות וסיפקו לנו כמה תוצאות מעניינות. במחוז הדרומי מכבי שדרות רשמה ניצחון שני ברציפות, הפעם על הפועל גדרה, בית''ר רמת גן הרשימה מול שמשון טייבה, והפועל כפר ברא הפתיעה את קריית אונו. במחוז הצפוני עירוני בני כאבול הביסה את אלנהדה נצרת ופיראס מוגרבי נתן ניצחון לאיחוד בני שפרעם על אחווה כפר מנדא. שאר התוצאות בתוך הכתבה.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 22-12-2020
  • 18:32

המחזור השלישי בליגה ב' שנפתח אתמול ונמשך היום (שלישי) בצהריים עם 20 משחקים שסיפקו לנו דרמות, אירועים והפתעות.

 

ליגה ב' דרום א

שלושה משחקים התקיימו היום בצהריים בבית ב' וסיפקו לנו מבול של שערים. בית''ר רמת גן המשיכה להרשים מול שמשון בני טייבה שניצחה 4-2 ורשמה ניצחון שני ברציפות. הפועל קלנסוואה רשמה ניצחון בכורה בליגה כשגברה על בית''ר פתח תקווה 3-2 משערים של אבירם חי וצמד של הללי שחף. הפועל כפא ברא רשמה ניצחון מרשים מול הפועל קריית אונו שפתחה את העונה ברגל שמאל. שאר המשחקים יתקיימו בשעות הערב

 

הפועל קלנסוואה גברה על בית''ר פ''ת (צילום - יח''צ)

 

ליגה ב' דרום ב'

בית א' : מכבי שדרות רשמה ניצחון נוסף של 2-0 מול הפועל גדרה החלשה שטרם צברה נקודות בשני המחזורים הראשונים. הפועל מרחבים, שהובסה במחזור הקודם, רשמה ניצחון בכורה בליגה כשניצחה 2-0 את בית''ר יבנה ובית''ר קריית גת הרשימה כשניצחה 1-0 קטן את בני אילת משער של עמרי בן סעדון.

 

בבית ב' : בית''ר מעלה אדומים ומכבי נתיבות נפרדו ב2-2 וצעירי רהט הפתיעה את שיכון המזרח כשניצחה אותה בחוץ 1-0.

 

הפועל מרחבים ניצחה לראשונה העונה.

 

ליגה ב' צפון א'

בית א' : הפועל עירוני כרמיאל הרשימה כשניצחה 2-1 את צעירי סכנין ועדיין עומדת על מאזן מושלם, מנגד, צעירי סכנין פתחו את העונה היום ברגל שמאל. ארז אלבז (8) וסהר דהן (13) כבשו עבור כרמיאל. מ.ס צעירי כפר כנא ניצחה בחוץ 2-1 את בני ביר אל מכסור וסקציה מעלות תרשיחא ומכבי אחווה שעב נפרדו ב0-0 מאכזב

 

בית ב' : הפועל שפרעם החזקה ניצחה בדוחק את אחווה כפר מנדא משער של פיראס מוגרבי בדקה ה-15. עירוני בני כאבול הביסה 8-0 את אלנהדה נצרת שנראת בדרך הבטוחה לליגה ג' לאחר שבשני משחקים ספגה 15 שערים ואחי עכו ניצחה 2-1 את בית''ר נהריה שהודיעה אתמול על החתמתם של שמונה שחקנים. כליב חאלד (26) ובריק עמראן (עצמי,49) כבשו עבור עכו, אזעיר נדר (80) רק צימק את התוצאה.

 

 

ליגה ב' צפון ב'

בית א' : הפועל בית שאן איכזבה מול מ.ס פרדס חנה כרכור במשחק שנגמר בתוצאה של 0-0. מכבי אחי איכסל הביסה 4-0 את הפועל עין סהלה שלאחר שלושה מחזורים טרם צברה נקודות.

 

בית ב' : איחוד בני כפר קרע הביסה 5-1 את איחוד בני ג'ת שטרם רשמה נקודות העונה. הפועל רמות מנשה ניצחה בחוץ את איחוד בני באקה. מכבי נווה שאנן ניצחה בדרבי החיפאי את בית''ר 2-1 והפועל טירת הכרמל עדיין מושלמת לאחר שגברה 2-0 על מ.ס כפר קמא.

 

בית שאן איכזבה מול פרדס חנה כרכור. (צילום - אביב עובדיה)

 

מכבי שדרות רשמה ניצחון שני ברציפות. (צילום : אורי גבאי)

הוסף תגובה
תגובות