מרמורק לא מרשימים, אבל מנצחים

הפועל מרמורק יצאה למשחק חוץ מול אחת הקבוצות המפתיעות של העונה, הגיעה מוכנה טקטית, התגונה היטב ברוב שלבי המשחק ועקצו את הצהובים של אשדוד 0:2 משערים של רז יצחק ועידן דוד. בלטה בהעידרה התקפת מרמורק - ובעיקר עידו אקסברד. למרות ההפסד, האשדודים הצעירים נראו מצוין

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-12-2020
  • 15:03

עירוני אשדוד נחשבת לאחת הקבוצות המפתיעות בליגה א' העונה. אבי אבינו המאמן  עושה עבודה נהדרת ורואים את זה במשחק בעיקר בכל תרגיל נייח. רואים קבוצה מאומנת, ניידת - ובעיקר נלחמת על המגרש. מנגד מרמורק לא מרשימים ביכולת אבל בהחלט צוברים נקודות וזה מה שחשוב בשלב זה של העונה. מרמורק ביחס הנקודות במקום הראשון. 

 

אשדוד פתחה חזק את המשחק ומנגד מרמורק יצאה למתפרצות אך  אקסברד מנע מהרחובותים להגיע למצבים מסוכנים, מרמורק מנסה לשחק בעיקר בזכות ערן לוי שמייצר מצבים מסוכנים לחבריו, אבל הכל מתנהל טוב עד שמגיע הכדור לחלק ההתקפי- שפשוט לא כובשים. 

 

גם כשהוא כבר מגיע למצבים טובים, לרוב בועט החוצה. אין מה להשוות בינו לבין קדוסי או אסייג שמרווחים כמוהו - והוא פשוט לא בליגה של הגדולים של הליגה. אם מרמורק רוצה לעלות ליגה היא חייבת חלוץ ולצערי, אקסברד נותן תפוקה מועטה מאוד וממש לא מצדיק חלוץ מוביל במרמורק. מחצית ראשונה הסתיימה חלשה ללא מצבים וללא שערים 0-0. 

 

ערן לוי, היחיד שמייצר מצבים במרמורק בחלק ההתקפי. צילום: יוסי סוריק. 

 

מחצית שניה החלה אותו דבר כפי שהסתיימה הראשונה- חלשה. 

 בדקה ה-50 טעות איומה בהגנת אשדוד, הכדור הגיע לערן לוי שמכניס יפה לסתיו בן אהרון, האחרון מוסר לעידן דוד שבועט יפה לפינה הגבוהה ופנימה, 0:1 למרמורק.


מאותו רגע שמרמורק כבשה את הראשון, היא שיחקה להעביר זמן ולשמור על היתרון וממעטה לייצר מצבים בעיקר מנסה במתפרצות ואשדוד הצעירים התוססים מנסים בכל הכוח להשוות ובעיקר המצבים הנייחים אשדוד מייצרים מצבים יפים וזה סימפטום של קבוצה מאומנת. בר סוויסה ואופיר טקיאר וגם ושלומי חתוכה בבעיטות יפות מחוץ לרחבה. שמאיימות מאד על שער מרמורק.

 

 מרמורק ממשיכה להתבסס על מתפרצות וטעויות של אשדוד. קרן למרמורק בדקה ה-75 ערן לוי מרים, רז יצחק נוגח פנימה 2-0. 

 

בסיום:

מרמורק עם ניצחון טקטקי מצויין מבחינתה על אשדוד הצעירה והתוסבת. קבוצתו של אבי אבינו עומדים נהדר על המגרש ועושים תרגילים בנייחים, והאמת אבינו המאמן מוציא מהם את המקסימום והצעירים האלה אומנם מרוויחים עונה יפה אבל מעבר למיקום הנוכחי משלהם הם לא יכולים. 

 

מרמורק צוברים נקודות וזה מה שחדוב בשלב זה של העונה. בולט מאד שאין למרמורק התקפה ואם נדייק אקסברד חלש מאד ולא יכול להוביל את מרמורק ללאומית  ושחקן שמרוויח כל כך הרבה חייב לתת הרבה יוצר ויפה שעה אחת קודם אם במרמורק יביאו חלוץ בכיר שיכבוש שערים. מרמורק ממשיכה חאגור נקודות וזה מה שחשוב בשלב זה של העונה.

רז יצחק, כובש שער חשוב לקבוצתו.

הוסף תגובה
תגובות
  1. תודות לקורונה (עירוניה 23-12-2020, 16:09)
    אם לא השוער של מרמורק התוצאה היתה אחרת הוא נתן שם כמה עצירות מטורפות שהשאירו את מרמורק בחיים.. ולחשוב שהוא היה אמור בכלל להיות מורחק מהמשחק נגדנו שנדחה בגלל החשש לקורונה
  2. לפחות הם מנצחים (הבורר 23-12-2020, 17:10)
    מרמורק לא מרשמים ומנצחים שעריים לא מרשמים לא מנצחים ונראים כמו המגרש שלהם בעוד חודש דרבי הלא מרשימות
  3. ובזכות השוער האנמי שלך הפסדתם כולל הבלמים (ל1 23-12-2020, 18:25)
  4. אין שום קשר למציאות (111 23-12-2020, 19:47)
    נראה ממש שלא היית במשחק קודם כל לא רז יצחק כבש את הגול דבר שני לא ראיתי שאסייג או קדוסי כבשו ותרמו יותר מאקסברד אז למה ללכלך סתם
  5. שטויות במיץ עגבניות (הוגה דעות 23-12-2020, 21:16)
    לנצח בחוץ 2:0 קבוצה חזקה כמו עירוני אשדוד כשחלק מן השחקנים עדיין אינם בכושר טוב - זה בהחלט ניצחון מרשים.מי שלא רוצה להתרשם אלא מעדיף להרעיף שבחים דווקא על הקבוצה המנצחת - שיבושם לו.יאללה מרמורק!!