"אין ספק שמרמורק תהיה פייבוריטית לעליה"

כך הצהיר מוטי אברג'יל, הבעלים של הפועל מרמורק שממוקמת בצמרת הגבוהה בליגה א' דרום, עם מאזן של שלושה ניצחונות והפסד אחד. מרמורק הביאה השנה את ערן לוי, הדובדבן של ליגה א' במטרה לעלות את הקבוצה לליגה הלאומית. מוטי:"ערן לוי וגם עידו אקסברד מחוייבים להצלחה של המועדון ורואים את זה בכל משחק".

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-12-2020
  • 11:14

מוטי אברג'ל הגיע בעונה הקודמת למרמורק, ומיד התאהב במועדון ובאנשים. אחרי שהקבוצה פספסה את העלייה אשתקד, הנהלת הקבוצה החלה לבנות קבוצה כשהמטרה המרכזית היא להחתים שחקנים מובילים, ולבנות תלכיד שיוביל את המועדון האדום מרחובות ישירות לליגה הלאומית. במרמורק עובדים בשקט עם הרבה סבלנות, שעל הקווים מוביל את הקבוצה ארז בנודיס. השחקן הבכיר ביותר שהגיע העונה למרמורק הוא ערן לוי, בעל עבר בליגת העל ונראה כי הוא הצליח להשתלב בצורה טובה במרמורק ומפגין מנהיגות. אברג'יל הבעלים מאמין בדרך, ורואה בקבוצה שלו כאחת מהפייבוריטיות לעלייה. 

 

מוטי, הגענו לרבע מהליגה הסדירה, מה אתה חושב על הקבוצה שלך?

"בהתחשב במצב של השנה הזאת עם הקורונה, יש סגר/ אין סגר, מתאמנים, מושבתים שלושה שבועות וכל פעם משהו אחר, הקבוצה היא קבוצה טובה. אין ספק בכלל שיש עוד הרבה במה להשתפר. אני סומך על ארז וגם על השחקנים, מאוד משמחת אותי המחויבות שלהם של כולם. היכולת תבוא, גם היכולת הגבוהה שאליה אנחנו מצפים כי רואים זאת בהרבה חלקים במשחק."

 

מה אתה חושב על הליגה? ומי לדעתך תתמודד בצמרת?

"בוודאי שאנחנו נתמודד בצמרת, אין ספק שמרמורק תהיה גם פייבוריטית לעליה. יש עוד קבוצות טובות בליגה, אך מרמורק ללא ספק אחת הקבוצות המוכשרות אם לא הכי מוכשרת לדעתי."

 

מוטי אברג'יל:" מרמורק זו אחת הקבוצות הכי מוכשרות בליגה" (צילום: יוסי סוריק)

 

מה לגבי המשך העונה? האם יש מחשבות על חיזוק?

"נעשה התאמות במידה ונצטרך. זאת ליגה ארוכה, עם הרבה פציעות. אם יוצאים עכשיו לסגר של שלושה שבועות, אני מניח שגם לאחר מכן ייקח זמן לחזור לכושר משחק. זאת עונה מאתגרת ולא פשוטה. אני מאוד מרוצה מהשחקנים הוותיקים."

 

ערן לוי נראה נהדר, איך הבאתם אותו לכושרו הנוכחי ובעיקר איך גרמתם לו לשחק עם הרבה מוטיבציה ורצון לנצח?

"אפשר לראות מערן לוי מחויבות כה גדולה. שחקן שעבר כל כך הרבה בכדורגל הישראלי, מגיע בפעם הראשונה לליגה א' ורואים זאת ביחס לשחקנים, בהתמדה וברצינות שלו. בימים טובים יותר ופחות הוא לוקח את כולם על גבו. לצידו ניתן לראות גם את עידו אקסברד, שגם לו יש גישה ומנהיגות ומצפים ממנו להמון. הוא אחד השחקנים החשובים ביותר לעליה, בנוסף לעידן דוד ושאר השחקנים שמחויבים לקבוצה ועושים עבודה מצוינת."

 

מילה לסיום?

"אני רואה שתהיה פה עונה מעניינת, רק מקווה שלא יעצרו אותנו בדרך."

מוטי אברג'יל: בטוח שקבוצתו פייבוריטית לעלייה (צילום: יוסי סוריק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד מוטי (בני 24-12-2020, 19:11)
    כל הכבוד מוטי על התמיכה בקבוצה והאמונה בדרך. עלה והצלח.
  2. ערן לוי לא שווה את הכסף ( אא 25-12-2020, 14:20)
    ערן לוי לא שווה את הכסף. לא יודע לעבור שחקן רק בעיטות הוא חושב. אצל חנן עדני היה מעבר לגדר.