"היינו שווים לפחות תיקו"

כך אמר מאמן טבריה המאוכזב, מוריס אוזן, לאחר ההפסד הביתי למכבי טמרה. אוזן לא הסתיר את תסכולו: "לא ציפינו לפתיחת עונה כזאת. חייבים לצאת לדרך חדשה עם ניצחון". הדרי: "שלוש נקודות חשובות במשחק מול קבוצה מצוינת. ניצחון של אופי ובעיקר ווינריות. חייבים להמשיך"

  • על ידי: אוהד רון ‬‎
  • 26-12-2020
  • 13:21

עירוני טבריה אירחה אמש (שישי) את מכבי טמרה למשחק במסגרת המחזור השישי בליגה א' צפון. טבריה הגיעה לאחר שלקחה נקודה חשובה נגד טירה בחוץ, קבוצה חזקה שכמעט ניצחה אותה. לעומת זאת, מכבי טמרה הגיעה לאחר פתיחת עונה טובה ותיקו מאכזב מול פרדיס שבוע שעבר. 

 

איימן עלי מטבריה. . צילום: עודד חסין.

 

המשחק נפתח טוב מצד שתי הקבוצות, כאשר אפשר להגיד ששתיהן הגיעו למצבים נוחים. למרות זאת, בסופו של דבר המשחק הוכרע מגול בקרן של אברהם צ'קול שהרים כדור מדויק לנדב מוניס הבלם, שהתרומם יפה ונגח פנימה. יתרון שנשמר בשיניים עד סוף המשחק. בסיום חבורתו של שמעון הדרי רשמו כאמור ניצחון ענק בטבריה. מגרש שלא הרבה קבוצות יקחו בו נקודות.

 

אופק יפרח מול הגנת טבריה. צילום: עודד חסין

 

יש לציין כי קבוצתו של מוריס אוזן משחקת טוב, מגיעה למצבים ולא כובשת. אם טבריה לא תתעורר, מבחינת קצב צבירת הנקודות, היא יכולה לשכוח מהפלייאוף עליו היא חולמת חודשים רבים.

 

 

מוחמד מחמיד מול אופק יפרח. צילום: עודד חסין

 

המנהל המקצועי של מכבי טמרה, שמעון הדרי, התייחס למשחק:"משחק של שתי קבוצות מאומנות ברמה גבוהה מאוד. אין לי ספק שטבריה תהיה בחלק העליון של הטבלה. עשינו ניצחון משמעותי שמעיד על אופי, על ווינריות - וגם על כדורגל יפה. לגבי המשך הדרך, אנחנו מחפשים עוד שחקן או שניים בעיקר בקישור ואם נמצא מישהו שיכול לשדרג אותנו ניקח אותו".

 

מוריס אוזן, מאמן טבריה, אמר: "עשו גול מקרן ושמרו על זה .הגענו ל 2-3 מצבים טובים וחבל. מאוכזב להפסיד בבית אחרי שבשבוע שעבר נראינו מצוין נגד טמרה. חשבתי שלפחות נשווה. בחצי השני הימרנו על התקפה וניסינו להשוות. לא עבד לנו. לא ציפינו לפתיחת עונה כזאת. ונקווה שכבר שבוע הבא נצא לדרך חדשה. חייבים ניצחון. כמובן שנרצה לחזק את הקבוצה ונראה מה נוכל לעשות".

ניראל מחפוד מטבריה. משחק טוב היה בטבריה. (צילום: עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. טמרה החתימה בלם מצויין ושחקן נשמה (יוסופ 26-12-2020, 17:20)
    חסר דחוף קשר אחורי וחלוץ גולר
  2. חוסר מזל, זה מה שקורה לנו כבר כמה עונות!!! (אוהד עירוני טבריה 26-12-2020, 18:09)
    כמה אפשר לעמוד מול השוער, או לבעוט לו בגוף או להעיף את הכדור לשמיים, אין מה לעשות.
  3. עירוני טבריה (רונן מאילת 26-12-2020, 19:42)
    לא חוסר ולא מזל.יש להגיד הקבוצה לא טובה..להביא שחקנים שפוטרו או שעזבו ושיחקו בקבוצה לא תביא תוצאות ועוד משנים קודמות.אין שחקנים חדשים.רוח מרעננת.תשוקה למשחק.יש לערוף ראשים בעירוני טבריה.מהנהלה ועד אחרון התפקידים.בושה וחרפה .להפסיד בבית.ביתי לא מבצרי.שנה הבאה פרדיס.נוגידאת.שם נהיה בפליאוף העליון
  4. טמרה חבל על הכסף בסוף אתם לא עלו (רפי 26-12-2020, 21:58)