חלוקת נקודות: רובי שפירא וריינה נפרדו ב-2:2

אחד המשחקים המסקרנים של המחזור הסתיים בחלוקת נקודות. רובי שפירא עלתה ליתרון, אבל ריינה עשתה מהפך לאחר שוולדימיר ליבשיץ, שוערה של רובי שפירא הורחק אך לקראת הסיום חניכיו של ענאן פרו הראו הרבה אופי, השוו והצליחו להוציא נקודה. פרו: "הקבוצה שמרה על התוצאה עד לסיום עם הרבה אופי ונחישות" , עיסא נוג'ידאת: "בסוף שילמנו מחיר בשער שוויון שלהם"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 27-12-2020
  • 09:24

בני ריינה אירחה את רובי שפירא חיפה אמש (שישי) במסגרת המחזור ה-6 בליגה א' צפון. המארחת הגיעה למשחק אחרי ניצחון על טייבה בליגה והדחה ע"י אדומים אשדוד בגביע - וכעת שמה למטרה להתרכז בשאיפות שלה בליגה ולהמשיך לצבור נקודות. מנגד החבורה של ענאן פרו, הגיעה אחרי הפסד במחזור הקודם לבאקה, רצתה לרשום ניצחון על חשבונה של ריינה. 

 

רובי שלטה במשחק בפתיחה (צילום: מחאסן נאסר)

 

פתיחה מצוינת של רובי העלימה את ריינה (צילום: מחאסן נאסר)

 

המשחק נפתח בקצב טוב מצד האורחת , שלחצה את ריינה והציגה יכולת טוב מאוד וגם השכילה לכבוש, לאחר שהיממה את המארחת בדקה ה-6 למשחק משער של גל שלהבת. 

 

שחקני רובי חוגגים את השער הראשון במשחק (צילום: מחאסן נאסר)

 

מרגע השער המשחק נפתח, רובי המשיכה ללחוץ ותקוף , אך בדקה ה-16 שוערה של רובי שפירא ולדימיר ליבשיץ הורחק בעקבות נגיעת יד מחוץ לרחבה. מאותו רגע רובי שפירא הלכה אחורה. 

 

גיל חדד שחקנה של רובי שפירא בעוד מהלך במשחק (צילום: מחאסן נאסר)

 

במהלך המחצית הראשונה ריינה התעוררה, וניצלה את ההסתגרות של רובי שפירא. בדקה ה-37 סעיד דיאב כבש את שער השוויון וקבע 1-1 שנשמר עד לסיום המחצית הראשונה.

 

ריינה לא הצליחה להכניעה את שוערה של רובי שפירא במהלך הזה (צילום: מחאסן נאסר)

 

המחצית השנייה הייתה כולה של ריינה, ורובי נעלמה. ריינה הצליחה להתאושש לאחר שער השוויון והמשיכה לתקוף לאורך כל המחצית השנייה, ובדקה ה-60 אשרף רבאח קבע מהפך 2-1 לריינה. 

 

אמיר אבו ניל , קפטן ריינה (צילום: מחאסן נאסר)

 

ריינה הייתה טובה יותר במחצית השנייה (צילום: מחאסן נאסר)

 

אשרף ראבח מריינה (צילום: מחאסן נאסר)

 

ריינה המשיכה לתקוף אחרי המהפך, אבל החמיצה מצבים קורצים. מנגד החבורה של ענאן פרו לא וויתרה על המשחק, הראתה הרבה אופי וגם הצליחה לכבוש שער שוויון בדקה ה-71 מרגליו של אווגו אספה. בדקה ה-82 שופט המשחק העניק פנדל לריינה, אבירן אוחיון ניגש לבעוט אך הפנדל הוחמץ. השוויון נשמר עד לסיום והקבוצות נפרדו בתיקו 2-2 וחלוקת נקודות.

 

רובי שפירא הראתה הרבה אופי בסיום (צילום: מחאסן נאסר)

 

ענאן פרו מאמן הקבוצה התייחס למשחק ואמר : "ב-20 הדקות ראשונות יכולנו להגדיל את התוצאה לטובתנו ולעמוד על 0:3. בדקה 21, איבדנו את השוער הראשון בעקבות נגיעת יד מחוץ לרחבה, וכתוצאה מכך נאלצנו לשנות את המשחק ולשחק משחק נסוג. לשמחתי, לאחר הגול השני של ריינה התאוששנו וניסינו לשחק כדורגל, זה השתלם לנו והצלחנו להשוות. הקבוצה שמרה על התוצאה עד לסיום עם הרבה אופי ונחישות."

 

עיסא נוגידאת: " יש לנו בעיה בניצול מצבי הבקעה" (צילום: מחאסן נאסר)

 

עיסא נוגידאת מאמן ריינה בתגובה: "התחלנו את המשחק לא טוב, ספגנו שער מהיר על ההתחלה והתחלנו בלחץ חזק של התקפות מסודרת ומצבים מצוינים להבקיע, ולקראת סוף המחצית הבקענו. במחצית השנייה הייתה קבוצה אחת על המגרש, עלינו ליתרון וגם הגענו להרבה מאוד מצבים מול שער ריק, בסוף שלמנו מחיר בשער שוויון שלהם.  המשכנו לחמיץ ובדקה ה-85 גם החמצנו פנדל , בסוף נגמר בתיקו מאכזב מאוד. יש לנו בעיה גדולה בניצול מצבי הבקעה מתחילת העונה. הקבוצה עכשיו נמצאת במקום השני בטבלה ואני מאמין נשתפר עוד ועוד תוך כדי תנועה."

חלוקת נקודות בין ריינה לרובי שפירא (צילום: מחאסן נאסר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שיפוט שערורייתי (אריה 28-12-2020, 08:48)
    השופט היה בעד ריינה כל המשחק