צפון: הרצליה מנצחת את כפר כנא 0-1

הפועל הרצליה ומומו ניסטל רשמו ניצחון דרמטי מול הפועל כפר כנא שהרחיק את הקבוצה מהתחתית הצפופה. כעת הרצליה ממוקמת רביעית בבית. המאמן הנרגש לא הסתיר את תחושותיו בסיום ואמר: ''מרוצה מעל ומעבר, כך אנו צריכים להיראות בכל משחק''.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 28-12-2020
  • 08:45

הפועל הרצליה אירחה את הפועל כנא במסגרת המחזור השישי בליגה א' צפון. החבורה של מומו ניסטל פתחה את העונה עם יכולת מאכזבת שכללה נקודה אחת בלבד בשלושת המחזורים הראשונים, ותבוסה מהדהדת של 5-0 בגביע מול הפועל רמת גן. בשבוע שעבר הקבוצה מעט התאוששה כשרשמה ניצחון ליגה ראשון מול איחוד מג'דל כרום החלשה, וקיוותה לרשום ניצחון שני ברציפות שיוציא אותה לדרך חדשה. מנגד, הפועל כפר כנא של וואסים עבאס הגיעו במצב רוח טוב לאחר שרשמו שני ניצחונות רצופים על עירוני טבריה והפועל בועיינה המפתיעה.

 

המחצית הראשונה התנהלה בשליטה מלאה של המארחת מהרצליה שהגיעה לכמה מצבים וודאיים לכיבוש, ורק חוסר מזל וחדות מנעו ממנה לעלות ליתרון מוקדם. בחצי השני המשחק נהפך לשקול יותר, ובחלוף הדקות כפר כנא השתלטה על העניינים והייתה טובה יותר, וזאת לאור הרחקתו של בלם הפועל הרצליה, אסף בן שבת.

 

בדקה ה-73 החבורה של ניסטל יצאה למתפרצת נהדרת כאשר סהר דווידן שעלה כמחליף, כבש את שער הבכורה שלו העונה, הכניע את שרבל אדביה ובכך קבע את תוצאת המשחק, 1-0 להפועל הרצליה בסיום. 

 

הפועל הרצליה נחלצה מהתחתית הלוהטת (צילום : דן יידוב)

 

בשבוע הבא הפועל הרצליה תצא למשחק חוץ מול מכבי צור שלום אתא, כפר כנא תארח את איחוד מג'דל כרום.

 

מומו ניסטל אמר בסיום : ''תחושות מדהימות כי היינו מאוד זקוקים לניצחון הזה, משחק מצוין שלנו בעשרה שחקנים בו הצלחנו לכבוש ולנצח. אני מרוצה מעל ומעבר מהיכולת של השחקנים, כך אני חושב שצריך להיראות כל משחק, אני חושב שהתוצאה יכלה להיות אפילו יותר גבוהה כיוון שהגענו למצבים מסוכנים במחצית הראשונה אבל לתת גול בעשרה שחקנים זה בשבילי לעלות שלב בחשיבה. שמחים שהצלחנו להיחלץ מהתחתית והמטרה כרגע היא לחשוב איך עולים למקום ה-3. הפועל הרצליה חייבת לעשות קפיצת מדרגה לצמרת הגבוהה ולהתמודד מול כולם שווה בשווה.''

מומו ניסטל מאושר מהתוצאה (צילום : איתי אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות