"המטרה שלי היא לחזור לליגה לאומית וליגת העל״

אופיר טקיאר, קשרה של עירוני אשדוד, נחשב לאחד מעמודי התווך של הקבוצה. אחרי ששיחק בליגות הבכירות ונחשב לכישרון גדול, הוא הגיע העונה לאשדוד במטרה להיות שחקן מפתח, ולהוביל את קבוצתו של אבי אבינו למטרות שלה להישאר בליגה. אחרי שני הפסדים, הצהובים יודעים שהם חייבים לחזור למסלול הניצחונות

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 09-01-2021
  • 14:48

אופיר טקיאר (24) גדל במחלקות הנוער של עירוני קריית שמונה, ונחשב לקשר מוכשר מאוד. הוא שיחק בהפועל תל אביב בעונתה בליגה הלאומית, ואף הספיק לשחק בקבוצות כמו הפועל רמת גן ולרשום עליית ליגה עם כפר שלם אשתקד. מס׳ קבוצות סימנו את הקשר המוכשר העונה , אך בסופו של דבר הוא החליט להצטרף לעירוני אשדוד, והפך להיות בורג מרכזי ומוביל בה.

 

 זו לא הפעם הראשונה שטקיאר משתף פעולה עם אבי אבינו. הוא שיחק תחתיו כששימש כעוזר מאמן בבית"ר ת"א. כעת כשהמאמן נבחר להוביל קבוצה בליגה א', הוא ראה בו החתמה ראויה שמתאימה כמו כפפה למועדון. הקשר המוכשר הוא רכש משמעותי עבור הקבוצה מאשדוד, והחתמתו היא חלק מהצהרת הכוונות של הקבוצה להתחזק בשחקן מוביל שצבר ניסיון ויתן את הטון את המגרש במטרה להישאר בליגה.

 

אופיר, רשמתם לאחרונה שני הפסדים איך תחזרו למסלול הניצחונות?

"בוודאי שזה אפשרי. אין ספק שנגד כסייפה לא הגיע לנו לנצח. במחזור הבא יש לנו משחק נגד יפו. זה לא יהיה קל, אך חייבים לנצח."

 

ספר לנו על האווירה בקבוצה?

"לא פשוט כשאתה מגיע לאחר שני הפסדים, אך יש לנו צוות נהדר שעושה הכל בשביל להחזיר אותנו לתלם. יש מאמן מצוין ואיתו צוות מקצועי טוב שלצידנו ועוזר לנו לקבל בחזרה את הביטחון בשביל להגיע מוכנים למשחק הבא ונוכל להתרכז רק בכדורגל. אבי אבינו מאמן מצוין, הוא מאמן ברמה של ליגות גבוהות יותר ואני סומך עליו."

 

מה המטרות של עירוני אשדוד השנה?

"תחילה המטרה הייתה להישאר בליגה, לשחק כדורגל וליהנות מהכדורגל. ברגע שנבנתה קבוצה טובה המטרה עברה להגיע הכי גבוה שאפשר בטבלה. לאחר שני ההפסדים התחילו לחשושים, אך ברור לכולם מה המטרות של הקבוצה."

 

וברמה האישית? בכל זאת, שיחקת בליגות גבוהות יותר. איך הגעת לליגה א'?

"אני לא מתכחש שאיני שחקן של ליגה א'. אם לא הייתי מאמין באבי אבינו לא הייתי פה. בשנתיים האחרונות אני לא מוצא את עצמי, ולכן הלכתי על קבוצה טובה בליגה א'. המטרה שלי היא לחזור לליגה לאומית וליגת העל."

 

אופיר טקיאר - סומך על מאמנו אבי אבינו (צילום: מוטי קדוש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עצלן ולא מקצוען (במיוחד בשבילך ליגה א 09-01-2021, 16:59)
    מעבר לליגה א לא תוכל להגיע
  2. אשדוד (שי 10-01-2021, 23:46)
    אופיר שחקן טוב מאוד אני אוהד עירוני מגיל אפס לא היה משחק שלא ראיתי וראיתי את המשחקים של הקבוצה מההתחלה הרבה צעירים הם יגיעו למעלה תאמינו כמו העונת עליה אתם יכולים אוהבים את גומברג חכם יכול לשחק בכל תפקיד אבא שלו גרזן אאללההה עירוני