מעל הליגה: טירה מנצחת גם את בועיינה 2-1

משחק העונה בין טירה שתופסת את המקום הראשון בטבלה, לבין הפועל בועיינה שנמצאת במקום השני הבטיח וגם קיים. משחק מצוין בין שני מועדונים הוכיח שטירה מעל כל הליגה, לאחר שניצחה גם את בועיינה משערים של רן רול וסארי חאג יחיא. לבועיינה השווה זמנית מוחמד קנאווטי

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-01-2021
  • 14:59

מ.ס. טירה שנמצאת במקום הראשון בליגה א׳ צפון, אירחה את הפועל בועיינה מהמקום השני. שתי הקבוצות ללא הפסד ונחשבות לשתי הקבוצות החזקות בליגה. 

 

פתיחת המשחק החלה בהפתעה כאשר בועיינה האורחת פתחה יותר טוב את המשחק, ולחצה את טירה. ספואן זועבי מבועיינה הגיע לשני מצבים טובים אך לא השכיל לכבוש.

 

בועיינה לחצה למשך העשרים הדקות הראשונות, ולאחר מכן טירה נכנסה למשחק, והחלה לתקוף את שער בועיינה. ניר עזריה הגיע לשלושה מצבים של גול בטוח והחמיץ. עזריה היה חייב לכבוש ולעלות את טירה ליתרון במצבים האלה. בדקה ה-32 קפטן טירה מרים כדור לרחבה, הכדור מגיע לניר עזריה שמוריד בנגיעה לרן רול שבועט מדויק לפינה וקובע  1-0 טירה.הלחץ של טירה המשיך לאחר השער,  והתקפת טירה החמיצה מצבים נייחים, אך שמרה על ההיתרון עד לסיום המחצית. 

 

ניר עזריה, הגיע לשלושה מצבים אך לא השכיל לכבוש (צילום: חגאג ראחל)

 

מחצית שניה בועיינה פתחה חזק, מגן הקבוצה עומר מחאגנה, יצא בפריצה יפה על קו שמאל והרים כדור למוחמד קנאווטי שנגח פנימה לאחר טעות קשה של אסף רז וקבע שוויון 1-1. עיסאם עייש, הרים כדור גדול בדקה ה64 לרן רול שנוגח היטח ושוער בועיינה, גאנם מחאגנה הודף נהדר לקרן בזינוק גדול. 


בדקה ה-65 עידו גונן מכין כדור לרן רול, שמנסה לבעוט לשער, אך הכדור לא מתלבש לו ומגיע לסארי חאג יחיא, חלוץ טירה שבועט בסיבוב יפה פנימה 2-1 לטירה, ההיתרון נשמר עד לסיום המשחק. 

 

חיים סירוטקין, יכול להיות מרוצה בסיום מהניצחון של חניכיו (צילום: חגאג ראחל)


לסיכום: טירה מוכה בעוד משחק שהיא מעל הליגה! קבוצה מאוזנת, קבוצה חזקה שמשחקת כדורגל יפה מרגל לרגל וגם יודעת לכבוש שערים. מנגד, הפועל בועיינה שיחקו נהדר, הגיעו למשחק עונה מול טירה בחוץ, פתחו חזק את המשחק ללא רגשי נחיתות ורואים קבוצה מצויינת שאם תתחזק בעמדה או שתיים היא יכולה גם לעלות ליגה העונה.

 

 

 

שחקני טירה מרוצים בסיום (צילום: עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. התראינת בושה "חיים" . עבד הציל לך את קריירה יא כפוי טובה (ראיון בושה 01-01-2021, 16:31)
    חיים בזיית אותנו.מה זה אתה עונה למראיינת"שיש לך עין חדה" מה אתה רוצה לתפוס כותרות על חשבון המועדון!
  2. ראיון בושה (אוהד הקבוצה 01-01-2021, 16:35)
    אדון חיים לא רומזים על מתיחות " מה זה יש לך עין חדה" שכחת מי הציל לך את הקריירה , עדייף לך לשמור על
  3. המשך : ראיון בושה (אוהד הקבוצה 01-01-2021, 16:36)
    חיים שמור על חדר ההלבשה והשקט בקבוצה אל תנסה לחפש כותרות . עבד טיטי הציל לך את הקריירה יא 0