אוהדי דימונה מתכוננים למחות כנגד הנהלת הקבוצה

לא רגוע במ.ס דימונה. הקבוצה רשמה ניצחון בודד אחד מפתיחת העונה, ובכל זאת המאמן אבי בוחבוט ממשיך לעמוד על הקווים, דבר שיצר זעם אצל אוהדי המועדון. כמו כן, האוהדים מוחים על כך שאין שיתוף פעולה ושקיפות בינם לבין הנהלת הקבוצה ומתכוונים להפגין. אוהדי דימונה: "סיימנו לשתוק, אנחנו מתחילים להריח דברים לא טובים במועדון", יו"ר דימונה: "כל קבוצות הליגה במצב דומה, ולא ראיתי אותם מפטרים מאמנים או עורפים ראשים"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 02-01-2021
  • 16:22

המצב של מ.ס דימונה הוא בכי רע מלשון המעטה. הקבוצה שפתחה את העונה בסערה עם ניצחון גדול על בני לוד במחזור הראשון, לא מצליחה לרשום ניצחון מזה חמישה מחזורים, ולמרות זאת אבי בוחבוט ממשיך להוביל את הקבוצה על הקווים. המועדון מתנהל בצורה שלא אופיינית לקבוצת כדורגל, ההנהלה מבצעת החתמות כושלות, ומה שאנחנו רואים על המגרש זה בעיקר חוסר ניסיון וחוסר דיוק. 

 

לאוהדי הקבוצה נמאס לשתוק ולראות את קבוצתם עושה את הדרך הישירה בחזרה לליגה ב', והם החליטו להתאגד במטרה להפגין כנגד הנהלת המועדון שלטענתם לא מתנהלת בשקיפות מול הקבוצה שמבוססת על כספי ציבור, בנוסף הם טוענים שהנהלת הקבוצה מתעלמת מכל רצון של האוהדים לשיתוף פעולה. "סיימנו לשתוק, אנחנו מתחילים להריח דברים לא טובים במועדון אלו כספי ציבור. נמאס לנו שכל פעם מגיעים לפה אנשים שלא מבינים בכדורגל, איזה קבוצה מחליפה ארבע הנהלות בשלוש שנים. בני ביטון ראש העיר חושב שהוא עושה טוב למועדון, אבל הוא הרס את הקבוצה!!!  לא יהרסו לנו את הקבוצה. נפגין עד שראש העיר יתנהל אחרת." אמרו אוהדי דימונה.

 

מיו"ר מ.ס דימונה נמסר: "יש לנו באמת אוהדים מדהימים ואכפתיים מאוד ליבי עימם, אבל אוהדים חייבים להבין שאני חייב לחשוב כמנהל מערכת ולא כאוהד אנחנו בהנהלה רואים את הדברים בצורה שונה מתוך מחויבות לכספי ציבור. בגלל משבר הקורונה האוהדים פחות באים לידי ביטוי כי אין קהל, אבל תאמינו לי שבתקציב שהכנו נתנו להם נתח ובמה מתוך זה שאני חושב שהם השחקן ה 12 שלנו. מי שמכיר אותי אין לי פלטרים ואין לי מסננות אני באמת חושב שהם פקטור חשוב."

 

כמו כן, בימים הקרובים במגבלות הקורונה הנהלת הקבוצה מתכננת לארגן פנאל קטן של מס אוהדים עם חברי ההנהלה. "מי שרוצה דין וחשבון על כל שקל ושקל מוזמן לפנות אליי באופן אישי ואני אשמח לתת לו להציץ ולראות הכל" אמר אטיאס והוסיף: "אנשים טובים וקהל יקר באתי אני וההנהלה שלי בהתנדבות ומתוך שליחות לא אסבול לא אלימות מילולית ולא אלימות פיזית כנגדי אוו כנגד חברי, אני פתוח לביקורת אך המשיך לפעול מתוך שליחות יושרה ושקיפות קצת סבלנות התוצאות יגיעו."

 

אוהדי הקבוצה גם הביעו ביקורת על התנהלותו של מנהל הקבוצה ישי קוסקאס, ואמרו: "נמצא פה רק כמה חודשים וחושבים שהוא הבעלים של המועדון". כבר בתחילת העונה מינויו היה שנוי במחלוקת, לאור העובדה שלא מעט מתושבי העיר שמזוהים עם הקבוצה ניסו לקבל את התפקיד. בעיריית דימונה תמיד מתגאים במשפט הידוע "עניי עירך קודמים לכל", אך בדימונה מילים לחוד ומעשים לחוד. ובמקום לספק פרנסה לתושבי העיר הם העדיפו להביא מנהל קבוצה מבחוץ לא ברור מדוע. כמו כן, אוהדי הקבוצה זועמים על כך שהנהלת המועדון ממשיכה לתת גיבוי למאמן אבי בוחבוט, שלא מצליח להוביל את הקבוצה לתוצאות "רק בדימונה מאמן כושל ממשיך לעמוד על הקווים, ככה זה שאף אחד לא מבין בכדורגל בקבוצה." ואם זה לא מספיק, בנו של מנהל הקבוצה עידן קוסקאס, וגם עילאי בוחבוט בנו של המאמן מהווים חלק מהסגל של דימונה. לא ברור אם ההחתמות נעשו עקב תפקידם של השניים , או עקב היכולת של השחקנים. אגב, בהתאחדות לכדורגל מופיע כי אותו קוסקאס הוא בעל זכות חתימה בקבוצה, לא ברור איך מועדון שרק מקבל לחיקו בעל תפקיד חדש מאפשר לו להיות בעל זכות. 

 

למרות הכישלון במחזורים האחרונים, הנהלת דימונה מגבה את בוחבוט (צילום: דן בונבידה)

 

שמוליק אטיאס יו"ר מ.ס דימונה בתגובה: "המטרות הברורות של מ.ס דימונה היו מבחנתי לתקוע יתד בליגה א'. כיום דימונה ממוקמת במקום 7 כל הקבוצות השנה באותה רמה, ואת זה ראינו נגד אשדוד החזקה ונגד חולון אני מאוד מעודד מהדרך של הקבוצה, החיבור יגיע ואיתו הניצחונות זה עניין של זמן. למאמן יש גיבוי מלא אני מאוד מאוד מעריך אותו, ומאמין בו ימים יגידו ניצחון קטן ביבנה והכל משתנה המועדון עבר טלטלה הנהלות התחלפו שחקנים שוחררו אני רץ למרחקים ארוכים יש לי דרך ואני דובק בה. כל קבוצות ליגה א במצב דומה ולא ראיתי אותם מפטרים מאמנים או עורפים ראשים."

 

בצד המקצועי, דימונה ממוקמת במקום השביעי בטבלה של ליגה א' דרום בית ב', כשמתחתיה שתי הקבוצות הכי חלשות בליגה בני לוד ואזור. העולה הטרייה שיחקה עד כה 6 מחזורים בהם רשמה ניצחון בודד אחד בלבד, שתי תוצאות תיקו ושלושה הפסדים, והצליחה לצבור 5 נקודות בלבד. אם דימונה תמשיך ביכולת הנוכחית ולא תצבור נקודות, היא תמצא את עצמה בסיום העונה שוב בליגה ב'. מי שיצטרך לתת את הדין על המינויים ההזוים, ועל מצב של הקבוצה בסופו של דבר הוא ראש עיריית דימונה בני ביטון, שהחליט לקחת את הקבוצה תחת חסותו אך בינתיים הקבוצה היא כישלון חרוץ.

 

 

 

אוהדי דימונה בימים יפים יותר (צילום: יגאל צריקר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כול הצוות הביתה (אור 02-01-2021, 17:54)
    הנהלה על הפנים ההחתמות הם של ההנהלה לא של המאמן כול ההתנהלות היא חובבנית צריך חריש עמוק למזלם של כול המערכת יש קורנה כי את המכאה הינו מתחילים במגרש
  2. בזיון (אבי 02-01-2021, 18:00)
    המאמן צריך לכבד את עצמו ומהר דבר שהוא לא עושה. לקפל את עצמו ואת הבן שלו שלא קשור לענף לתת לו לשחק בליגה א' בשביל שבעתיד יראו שהבן שלו שיחק בדימונה ויוכל להתקבל לקבוצות אחרות.על חשבוננו ממש לא כשל בגדול קיבל המאמן הכל חומר השחקנים שביקש ורק מפסיד הוא כבר ירד איתנו ליגה שהיינו בליגה א אז פעם שניה זה לא יקרה. שמעון ביטון הצליח פה ובגדול נעשתה טעות איתו להחזיר אותו מיידית הוא מחובר ויודע את העבודה .אז בוחבוט כל האוהדים פה אחד מבקשים תשים את המפתחות.
  3. דיי לבלבל את המוח (יוסי 02-01-2021, 18:43)
    אין כלום בדימונה הכול גמור טעויות של אגו הכתבה לעניין הנהלה חלשה כולל המאמן ראש העיר חייב להזיז את הענינם מותר להודות בטעיות ולהחזיר את הצוות הקודם וטובה שעה אחת קודם
  4. עד מתי ? (שי 02-01-2021, 18:52)
    בוחבוט זה שועל ותיק אתם חושבים מענין אותו אם דימונה תעלה תרד מענין אותו לקדם את הבן שלו ואת חבריו הקרובים הןא מקבל את המשכורת שלו זה מה שהכי חשוב לו. וקידום בנו הוא גם אמר את זה ... הוא קיבל פה הכל פשוט כשל צריך לשים לו את המפתחות לבד. כי הוא אין סיכוי שילך הוא יודע שהוא שרוף ואף קבוצה לא תקח אותו עונה שעברה ישב בבית כל העונה בסוף הלך לנתיבות גם איתם התרסק כמעט והביא אותם למבחנים אז בחייאת מה רציתם שבליגה א יצליח ?? עובדה שהיה בובה באשדוד רק בגלל התעודה שלו לקחו אותו. אפילו רק פעם אחת נתנו לו להעביר אימון שירגיש מה זה להעביר אימון.להעביר משה אוחיון נתן לו גם סיפרו לי השחקנים באשדוד. איך שהסתיימה העונה שלחו אותו לליגות שהוא גדל עליהם ג וליגה ב . אז הנהלת דימונה שלא אנשי כדורגל תכבדו את עצמכם ושעה אחת קודם לשחרר אותו בצורה מכובדת ואת בנו הקהל כל העיר זועמים בקול.
  5. שמישהו יבדוק למה צ'ומפי מסתובב בכדורגל (האחד שיודע אוהד דימונה 02-01-2021, 19:46)
    כתבה לעניין!!! רק אנשים לא יודעים שמי שמושך בחוטים זה בכללל אדון צ'ומפי , מה לו ולכדורגל????הוא לא דיג'ייי בכללל??? מעניין מה יש לו על ראש העיר ולמה הוא מחזיק אותו ככה שבני ביטון נותן לו להתערבב ככה בכדורגללל שמישהו יבדוק את זהההה ומהררררר
  6. צ'ומפיייי וקוסקאס הביתההההה (קובי אוהד דימונה 02-01-2021, 19:50)
    למההה אתם לא כותבים על זה שצ'ומפי הוא זה ביא את קוסקאס להנהלההה למה????? למה אתם לא כותבים שבני ראש העיר נותן לו לעשות דברים והוא מחזיק אותו בביצים???? למה אתם לא כותבים שהוא מקבל אחוזים על החתמות של שחקנים, שימו בלב בכללל איזה שחקנים כושלים הוחתמו העונה מבאר שבע וירוחם.
  7. שקיפות בוחבוט שקיפות (הדימונה 02-01-2021, 20:46)
    אבא מביא בן למבחנים כמה הוא אובייקטיבי לגביו !!!??? תחשפו את החוזה של הבן שלו למען השקיפות וההגינות
  8. בוחבוט הביתה (שלומי 02-01-2021, 20:55)
    אחד המאמנים אכי גרועים שיש בכגורגל נותן לבן שלו לשחק על חשבון שחקנים אחרים שמשקעים באימונים בושה
  9. אוהדים כפויי טובה (לוי 03-01-2021, 02:32)
    זה נס שהקבוצה הזאת פתחה את העונה בכלל אם כל הבעיות שהיו, והיום הרבה.. יש שחקנים טובים, והכי טובים שיש במצב הנוכחי.. ס-ב-ל-נ-ו-ת.... שמעון ביטון מסרב לבוא כי הוא נאמן להנהלה הקודמת..
  10. פשוט להאשים את האוהדים (אור 03-01-2021, 12:08)
    טעויות של כול המערכת כולל ראש העיר אדון אטיאס אם אתה רוצה להישאר לעוד קדנציה אתה חייב לעשות חיזוק רציני בקבוצה ואל תבלבל את המוח על תקציב יש כסף לקבוצה השחקנים מקבלים על נקודות והקבוצה כולה עם חמש נקודות אז יש כסף אתה צריך לשחרר שחקנים ולהחתים תותחים חבל על הזמן והאגו ותתחיל לעבוד כמו שצריך ניצחון ביבנה לא יתןלכם שקט מפחינת האוהדים רק החתמות של שחקנים ההגנה צריחה חיזוק הקישור וההתקפה תפנים את זה אטיאס ואז יהיה לך שקט בקבוצה תראה איזה שחקנים שחררתם או לא החתמתם עלווה בוזנח אביטן מי מזל ומה החתמתם שחקנים שלא מתאמים לליגה א אז בבקשה תתעורר ומהר לא נשארו הרבה מחזורים
  11. דימונה מועמדת מס 1 לרדת ליגה ב (אוהד מתוסכל 03-01-2021, 12:21)
    מגיב למס 9 האוהדים מדברים מכהב בני חושב שהקהל מתומתם בני אתא יודע ששרקי ובן שמחון אנשים ישרים אתא ואנשים שלך שקרנים עים תעודה
  12. הנהלה בדיחה (אלי 03-01-2021, 14:26)
    אדון שמוליק אטיאס תחזור למישטרה אכי מתאים לך שם דימונה לא בניהול טוב בוחבוט הביתה קפל תבסטה
  13. שטוף פעולה. עם בית"ר ירושלים. (ש. ב 03-01-2021, 15:31)
    עבודה. בעניים היה עדיף שתוף פעולה עם. באר שבע. להחליף. את בחבוט. דחוף.
  14. בדיחה של הנהלה (יוסי 03-01-2021, 19:57)
    מאז שדימונה נוסדה זו ההנהלה הגרועה בכול מדינת ישראל הנהלה שלא מבינה בכדורגל הנהלה שמבינה בפוזות למצלמה בושה לענף ממנים יושב ראש שמבין באזיקים ולא בכדורגל ממנים מנהל קבוצה עם אינטרס לקדם את הבן שלו כנל מאמן הקבוצה שמקדם את הבן שלו הכול אינטרסים בדיחה אחת גדולה ומחזיק תיק הספורט יושב בשקט הכול מכור אבל בקיצור כולם שרפו את עצמם בעיר לבחירות הבאות הם לא יקבלו שום קול וחבל אדון ראש העיר מר בני בטון נכשלה בבחירת ההנהלה ויפה שעה קודם לתקן לתקן את הנעשה לא מאוחר
  15. מ.ס.דימונה (יורם 04-01-2021, 10:56)
    לא מצליח להבין את המאמן הזה לא מבין ! אין שיטת משחק .אין ניהול נכון של המשחק. הקבוצה מסתגרת אחורה כל המשחקים .אין הרכב בסיסי קבוע .שחקנים מצוינים יושבים על הספסל .בקיצור הקבוצה ניראית על הפנים .הרכש שבוצע השנה לא תואם את האופי של הקבוצה משנה שעברה .בדרך הזאת החזרה לליגה ב הכי בטוחה .חייב זעזוע ומייד .שמעון ביטון חייב לחזור לקבוצה ..