פוצצה פגישת האוהדים מול הנהלת מ.ס דימונה

היום (ראשון) התקיימה פגישה בין הנהלת מ.ס דימונה לנציגי אוהדי המועדון, במטרה לנסות ולגשר על הפערים בין הקהל לקבוצה שנמצאת במצב לא טוב, ולא רשמה ניצחון מזה חמישה מחזורים, אך המאמצים עלו על תהו. כמו כן, האוהדים דרשו לפטר את המאמן אבי בוחבוט, ובאו בטענות להנהלה שהחליטה להחתים בקבוצה את בנו של המאמן, למרות שהשחקן חסר ניסיון ולא שיחק אפילו בקבוצת נוער. אוהדי דימונה: "בוחבוט בא לקדם את הבן שלו על חשבוננו, ועל חשבון שחקנים מנוסים", יו"ר דימונה: "בנו של אבי בוחבוט לא מקבל שכר ממ.ס דימונה"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 03-01-2021
  • 20:50

מחאת אוהדי מ.ס דימונה ממשיכה להחריף, והיום (ראשון) הנהלת הקבוצה זימנה את נציגי האוהדים של המועדון, במטרה לנסות וליצור שיתוף פעולה ולגשר על הפערים מולם, אך לטענת הנוכחים במקום הפגישה הגיע לטונים צורמים והתפוצצה ע"י גזבר הקבוצה, אבירז אמיתי. במהלך הפגישה האוהדים הביעו מחאה, ובאו בטענות על אופן ניהול הקבוצה ועל מצבה בטבלה. כזכור, דימונה נמצאת במקום השביעי בטבלה ולא רשמה ניצחון מזה חמישה מחזורים. אוהדי דימונה קראו למאמן אבי בוחבוט לשים את המפתחות ולהתפטר, אך הנהלת הקבוצה נתנה במהלך הפגישה גיבוי מלא למאמן. יו"ר דימונה שמוליק אטיאס: "הישיבה מול האוהדים הופסקה מכיוון שאוהדים חרגו מכללי ההתנהגות שנקבע עימם טרם הישיבה, והלכו בפאן האישי כנגד בנו של המאמן.

 

"רק בדימונה מאמן כושל מתייחס לאוהדים כמו לזבל" מסרו אוהדי דימונה, " אנחנו לא מבינים למה הוא מקבל גיבוי מלא כשהקבוצה מועמדת מובהקת לירידה. אוהדים תמיד נשארים מאמנים מתחלפים, נדאג שהוא לא יישאר כאן."

 

כמו כן, האוהדים באו למאמן בטענות על כך שבחר לשתף את בנו עילאי בוחבוט במשחק מול חולון, במקום להכניס שחקנים מנוסים. בוחבוט הצעיר מהווה חלק מסגל הקבוצה, למרות שבתחילת העונה נמסר ממ.ס דימונה כי בוחבוט הצעיר רק מתאמן עם המועדון. עילאי בוחבוט בן ה-17 שחקן ללא ניסיון בליגות הנמוכות, לא שיחק מעולם בקבוצת נוער, וגם מעולם לא השלים 90 דקות בנערים א', ובכל זאת בדימונה ראו בו עילוי. לא ברור האם זה עקב תפקידו של אביו או עקב היכולת על המגרש שלא באה לידי ביטוי במשחק. במ.ס דימונה טוענים כי בוחבוט הצעיר לא מקבל שכר, והיינו משחק על חוזה אפס.

 

אוהדי דימונה: "עילאי בוחבוט לא יודע להעביר פס, למה הוא בדימונה? ולמה הוא נכנס לשחק במשחק מול חולון על חשבונו של ערן זגר המנוסה שתורם לדימונה כל הזמן. בוחבוט בא לקדם את הבן שלו על חשבוננו, ועל חשבון שחקנים מנוסים."

 

מ.ס דימונה 5 מחזורים ללא ניצחון, מדוע מעמדו של המאמן לא מתערער (צילום: יח"צ)

 

הנהלת המועדון הגיבה גם בנושא של בוחבוט הצעיר ואמר: "בנו של אבי בוחבוט לא מקבל שכר ממ.ס דימונה, והוא בסגל מכיוון שהוא כשרון גדול. לגבי זה שאבא מאמן את בנו אז אני יכול לת דוגמתאות לאב שאימן את בנו בעבר. דוביד שוויצר שאימן את בנו מושיק שוויצר ,שמעון ביטון שאימן את בנו עמית ביטון, רפי אליהו שאימן את בנו רמי אליהו."

 

גם יו"ר חוג האוהדים של דימונה, רועי פחימה, שנכח בפגישה שהתפוצצה הגיב ואמר: "מאמן כושל שהביא את הבן שלו לעשות עלינו סיבוב, מעולם לא שיחק בקבוצות הנוער, וכל מחלקות הנערים היה שחקן ספסל שנכנס בדקות האחרונות, והוכחות לכך נמצאות באתר ההתאחדות. נכון שיש מאמנים שאימנו את הילדים שלהם, אבל אלו שחקנים עם קבלות וניסיון. באנו לנהל דו שייח מכובד לאחר שהוטחו בפניו הסיבות המקצועיות לכישלון הקבוצה, בוחבוט התפרץ באמירה לא מכבדת וקרא לי "פישר", והמשיך ללכלך את פיו בזועמה.  התוקפנות היא לאנשים חלשים שלא יודעים לנהל דו שייח, והאבסורד הוא שהוא אומר מי שהחתים את הבן שלו זה עוזר המאמן ושחקן הקבוצה, איפה קיים דבר כזה שעוזר מאמן שחקן מחליטים למאמן חחח?"
 

עוד הוסיף ואמר: "אין סוף לחובבנות בדימונה, שמענו את הסיפור בזמן משחק בין אשדוד לדימונה שהילד הגיע מצ'כייה, ואבא שלו אמר לו אל תדבר עם אף אחד בחדר הלבשה, הוריד אותו שתי צמתים לפני המגרש כולנו יודעים שזה סיפור מצוץ מהאצבע בושההההה. כשל בגדול במבחן התוצאה, הבייתה ירצה או לא ירצה ילך...כל האוהדים פה אחד לא רוצים אותו פה. ובגלל שההנהלה נותת לו גיבוי מלא מתנהל ככה בכל מקום שהיה כשל וגם במ.ס אשדוד היה בובה על חוטים ונשלח הביתה בסוף העונה וישב בבית שנה כי אף קבוצה לא רצתה אותו עד שבאו דימונה ונתנו לו סוכריה אז הסוכריות מהיום נגמרו."

 

 

אוהדי דימונה בימים יפים יותר (צילום: רועי פחימה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ההנהלה הביתה נכשלתם (אור 03-01-2021, 21:07)
    ההנהלה אשמה בכול אטיאס הביתה אתה חלש אופי צריך את צומפי התותח רק הוא מסוגל לעשות סדר
  2. ההנהלה הביתה נכשלתם (אור 03-01-2021, 21:07)
    ההנהלה אשמה בכול אטיאס הביתה אתה חלש אופי צריך את צומפי התותח רק הוא מסוגל לעשות סדר
  3. שמעון ביטון מאמן העונה בבית (יניב 03-01-2021, 21:28)
    ייתכן שמאמן העונה יושב בבית?
  4. בוחבוט בדיחה (אבנר 04-01-2021, 00:19)
    רק דימונה מסוגלים חהחתים מאמן כזה דימונה בלי ניהול הנהלה שכל שני וחמישי מישהו מהם מתפטר שוטר יו"ר השתגעתם על המוח מחר תביאו את ביבי תגידו לו בוא תנהל את הקבוצה אז איך לא יהיו שם שחיטויות בוחבוט מאמן הכי חלש שראיתי ובגלל זה מעולם לא אצליח ולא יצליח. הוריד את דימונה מליגה א מה לא מספיק לכם פעם 1 .ועוד נתנו לו פרס גדול חהביא את הבן שלו שבליגה ג לא יכול לשחק אבל טוב בדימונה כבר יודעים שהכל יכולים משלמים סכומי עתק לשחקנים נאור אסרף 10,000 דלק ורכב בנורדיה קיבל גרושים ובמעלה אדומים איזה החתמות הדר ברד ניב מלכה רועי אללוף ניר איצקוביץ עיליי בוחבוט מצ'כיה נו באמת. היה לכם סגל מצוין שיחררתם את כל ההרכב והמאמן שהעלה אותכם ולקחתם חתולים בשק גדולים הקבוצה של עונה שעברה קל ב3 הראשונות. ואם המאמן הזה אין לכם סיכוי שפן גדול בונקירסט פחדן אין לו שיטת משחק דרך כלום השחקנחם עושים ממנו בדיחה במשחקים ובאימונים יוצאים עליו כי הוא לא מאמן קומבינה גדולה כל הצוות שמונה שם קוסקאס ובנו בוחבוט ובנו וכו... תעיפו אותם ומהר .
  5. להחזיר את רועי אמנו (דני 04-01-2021, 07:11)
    לפי דעתי בתקופה של רועי אמנו וישראל אשוש הכל היה מסודר היה ניהול תקין הנהלה הקימת במיוחד אבירז לקקן
  6. קפטן של הבצים (יורם 04-01-2021, 07:13)
    משה אסולין אנחנו נבוא איתך בחשבון ישחקן של שקל תעשה טובה גמרתה תסוס תפרוש מכדורגל ילצן אתה והגיס
  7. צריך לתת שוב לפיראס להיות קפטן (שמואל 04-01-2021, 10:14)
    קפטן שכחת שהיית זרוק על הספסל שנתיים בליגה א והורידו לך גם את הסרט. אתה סתם סמרטוט רצפה ושחקן הכי מגעיל ששיחק בדימונה לך תלקק לגיסך יפח אשפה מתביישים בך בקהל תמיד היית מגעיל גם לשחקני נוער אתה לא יודע להתנהג תמיד מקלל אותם באימונים ובמגרש אתה בשבילנו לא קפטן וסתם שחקן רק וינשטיין יודע לחנך אותך אתה לא רץ שב בספסל וסרט הקפטן מגיע לפיראס כמו שעשו לך תלמד קצת ממנו פיראס המלך של דימונה.שלטן כל כדור רץ ישר קרן בעיטה חופשית פנדל כל דבר יגועל
  8. סטקלר (עוז 04-01-2021, 11:20)
    משה סטקלר אתה בושה מא ן פח בובה של אבי בוחבוט לך לליגה ג עשי לך טובה מ.ס דימונה נהייתה הדובר
  9. הביתה (איציק 04-01-2021, 20:35)
    אבירז משה אסולין ומשה סטקלר הביתה לקקנים של בוחבוט אדון אסולין תיתביש לך נבוא איתך בחשון יסוס מת
  10. סטקלר (גל 05-01-2021, 02:47)
    'סטייק' או סטק אתה צריך להתבייש שנים חיפשת לקבל תפקיד ועד שתמכנו והכנסנו אותך לתפקיד.נתנו לך כמה גרושים משכורת מכרת אותנו ילקקן מגעיל אין לך כבוד יבושה מקומך בליגה ג' התפטרת מה קרה חזרת למחרת יסטייק,קשקשן עאלק מוכשר הילד מה תגיד שמענו שהיית בהלם מהדברים שהציבו בפניך לקקן אתה והקפטן בושה. "ויו"ר" לפני חודש וחצי ביקש בכלל להיות רק אפסנאי ותפקיד קטן משהו בקבוצה, נתנו לדבר כזה להיות במועדון אפילו לדבר הוא לא יודע כל מה שאומרים לו אומר כן לא פלא שהקבוצה שלנו ניראת ככה רק שמחר לא יחליטו שמפקד התחנה בא גם להיות באיזה תפקיד בקבוצה