"חיכיתי לקבל את ההזדמנות ולהוכיח שאני מספיק טוב"

אחרי עשר שנים בהם שימש כשוער שני במגדל העמק והעביר בקבוצה את מרבית שנות הקריירה שלו. שלומי אזולאי (32), קיבל את המושכות מהמאמן חיים לוי, ועבר לעמדת השוער הראשון העונה. השוער הוותיק מספר בריאיון לאתר 'גולר' על הקבוצה שנבנתה העונה במגדל העמק, ועל הרצון לעזור לקבוצה לעמוד במטרותיה העונה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 11-01-2021
  • 09:11

הפועל מגדל העמק היא אחת הקבוצות האטרקטיביות הליגה ביותר בליגה א' צפון העונה, אותה מוביל בהצלחה חיים לוי אחד מהמאמנים הטובים והמנוסים ביותר בליגה א'. מגדל העמק תופסת את המקום השלישי בטבלת בית ב' של ליגה א' צפון עם 8 נקודות, ובנויה ברובה על שחקני בית. אחד מהם הוא השוער שלומי אזולאי (32), שוער וותיק שמלבד לשתי קדנציות קצרות במכבי איכסל ודבוריה. שיחק ברוב שנות הקריירה שלנו במדי מגדל העמק. העונה השוער המנוסה קיבל את המושכות מהמאמן חיים לוי, והפך להיות שוער ראשון בקבוצה.  

 

שלומי, ספר לנו על הקבוצה שנבנתה העונה במגדל העמק?

"השנה נבנתה קבוצה מצויינת ומאוזנת מאוד משהו שהיה חסר לנו בשנים האחרונות בנוסף חדר הלבשה מאוד בריא ומאוחד סביב המטרות של הקבוצה."

 

העונה קיבלת את המושכות, והפכת לשוער ראשון ספר על התחושה?

"תחושה מצוינת להיות שוער ראשון. חיכיתי לקבל את ההזדמנות ולהוכיח שאני מספיק טוב בשביל לשחק, אני עובד מאוד קשה בשביל לשמור על המקום שלי ומקווה שנמשיך בגרף שיפור ביחד עם הקבוצה."

 

איך העבודה מול חיים לוי?

"חיים לוי זה אחד המאמנים הטובים בליגה א איש מקצוע שכייף להתאמן תחתיו הוא תמיד יודע להוציא משחקנים את המקסימום וזה מה שהוא עושה אצלנו ורואים את זה בתוצאות.:

 

מה המטרות שלך העונה ברמה האישית והקבוצתית?

"המטרות שלי הם בראש ובראשונה להישאר בריא להמשיך להתקדם ולעזור לקבוצה במטרות שלה העונה."

 

איך התרשמת העונה מליגה א' צפון תחת משבר הקורונה?

"ההתרשמות מליגה א שהיא מאוד קשה בעיקר בגלל החלוקה לבתים ומצב הקורונה שמקשה על כל הקבוצות. הבית שלנו הוא מאוד שיויוני ולראייה גם התוצאות בבית שלנו שצפוף מאוד."

שלומי אזולאי, רוצה להצליח עם מגדל העמק (צילום: אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה שלומי שוער מצויין (אחלה שוער 11-01-2021, 15:00)
    הפועל מגדל העמק ללאומית בהצלחה