בקצב שש: מכבי הרצליה ניצחה את בני לוד

במשחק היחיד שהוקדם ושוחק לפני הסגר, מכבי הרצליה ניצחה את בני לוד 2-0 משערים של ברק לביא (12) ורועי מרדכי (25), וסגרה שבוע מושלם עם שתי ניצחונות שהקפיצו אותה למקום השני בטבלה. מנגד, בני לוד ממשיכה להסתבך. עידן בראון: ''היה חשוב להמשיך את המומנטום החיובי''. דולב אזרואל בסיום: ''שמח שהצלחנו לעמוד במטרה''.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 08-01-2021
  • 15:38

מכבי הרצליה אירחה אמש (חמישי) את בני לוד במסגרת המחזור השביעי של בית א' בליגה א' דרום.כזכור, המשחק הוקדם ביום  וזאת לאור הסגר שהוטל על המדינה החל מיום שישי.המארחת הגיעה למפגש במצב רוח מרומם לאחר שניצחה את הפועל אזור בתחילת השבוע, וקיוותה להגדיל את רצף הניצחונות ולטפס למקום השני בבית. מנגד, הפועל בני לוד ואביבי זוהר חזרו לשחק באופן רשמי לאחר כשלושה שבועות ללא פעילות, וקיוותה לקחת נקודות כדי לברוח במעט מהתחתית הלוהטת.

 

המשחק נפתח בשליטה מוחלטת של הרצליה שהפעילה לחץ ושלחה הרבה שחקנים קדימה, זה גם השתלם לה בדקה ה-12 כשברק לביא העלה את הקבוצה ליתרון לאחר שנגח נהדר מכדור קרן וכבש שער מוצדק, 1-0 הרצליה. הצהובים לא הורידו את הרגל מהגז והמשיכו את היכולת הטובה גם לאחר השער והמשיכו ליזום. בדקה ה-25 דולב אזרואל פרץ נהדר, עבר שחקן הגנה ובעט חזק, עדי נסה הדף אך רועי מרדכי הצעיר עט על הכדור והכפיל את היתרון וקבע את תוצאת המחצית, 2-0 למכבי הרצליה.

 

ברק לביא העלה את קבוצתו ליתרון מכדור קרן (צילום : דדי ברק)

 

במחצית השנייה נראה שהעייפות השפיעה על השחקנים של עידן בראון שהעטו את הקצב ואפשרו לאורחת לתקוף ולחפש את השער, אך חוסר החדות של שחקני בני לוד בלט והקבוצה לא הצליחה לנצל מצבים קורצים של מאה אחוז. המשחק נגמר ב2-0 למכבי הרצליה.

 

לסיכום: מכבי הרצליה חוגגת שבוע מושלם עם שש נקודות בקופה, והעפלה למקום השני בבית ונראה שאם תמשיך כך היא תוכל להיאבק השנה על מקום בליגה הלאומית. מנגד, בני לוד יכולה להרגיש מאוכזבת, וזאת לאור שהייתה טובה במחצית השנייה אך לא הייתה מספיק איכותית בסיומת ולכן לא כבשה והפסידה. כעת אביבי זוהר ושחקניו ממוקמים במקום לפני אחרון בטבלת הבית עם ארבע נקודות בשישה משחקים ונראה שלמאמן יש עוד הרבה עבודה להמשך העונה.

 

לאביבי זוהר עוד הרבה עבודה (צילום : מני בן ארי)

 

עידן בראון בסיום : ''תחושה מצוינת וזאת לאור העובדה שאנו משלימים שבוע שבו ניצחנו פעמיים. היה לנו חשוב להמשיך את המומנטום החיובי שאנו נמצאים בו. מגיע קרדיט גדול לבני לוד ששיחקו כדורגל חיובי ואיכותי בהרבה דקות ומגיע להם את מלוא המחמאות. ''

 

דולב אזרואל, שהצטיין במדי הרצליה, בסיום :''המשחק התחלק לשניים, במחצית הראשונה שיחקנו טוב מאוד והצלחנו להשיג יתרון כפול ובמחצית השנייה ידענו שהמשחק בידיים שלנו ושמרנו על התוצאה. בתחילת השבוע הייתה לנו מטרה להשיג שש נקודות ואני שמח שהצלחנו לעמוד בה, התחושות בחדר ההלבשה נהדרות, אנחנו מאוד מאוחדים ואפשר לראות את זה על המגרש. אנחנו עוד בסיבוב הראשון והליגה עוד ארוכה אך אני מאמין בקבוצה וביכולת שלה להגיע להישגים.''

 

עדי נסה, שוערה של בני לוד, בסיום : ''יוצא מהמשחק בתחושת פספוס גדולה, הגענו להרבה מצבים של גול בטוח ושלטנו בחלק גדול מהדקות בקצב המשחק ולצערי לא היינו רעים מספיק בנגיעה האחרונה. חושב שהגיע לנו יותר מהמשחק אך בסופו של דבר מדברים במספרים ולא במחמאות. בבית של תשע קבוצות הכל יכול להשתנות בשניים או שלושה משחקים. אנחנו קבוצה צעירה שמשחקת כדורגל פתוח ובנתיים זה בא לרעתנו, אך אין לי ספק שנמשיך לעבוד קשה ובהמשך הכל יתחבר.''

מכבי הרצליה יוצאת עם ידה על העליונה (צילום : איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. נשמה (מיאלי אוהד הרצליה 08-01-2021, 17:20)
    ברק לביא הלב והנשמה של הרצליה בהצלחה לכל הקבוצה תמשיכו לשחק יפה ופתוח