טור דעה: האם הפנייה של ראש עיריית לוד לאורן חסון מוצדקת?

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, שלח היום (שני) מכתב לאורן חסון יו"ר ההתאחדות לכדורגל ובו הודיע כי הוא מחליט להשבית את ענף הכדורגל בעיר מהבוגרים ועד למחלקות הנוער. זאת כמחאה על ההחלטה להמשיך את הפעילות בליגה א', ולעצור את הפעילות בליגות ב', ג'. כידוע, אנחנו מתמודדים עם מגפה כלל עולמית ולא רק בעיר לוד. האם ההחלטה מסוג זה תוביל לשינוי או שמא תפגע בכדורגל בעיר לוד?

  • על ידי: לירן ביטון
  • 11-01-2021
  • 19:26

הסגר השלישי עקב משבר הקורונה, הביא שוב להשבתת הפעילות בכדורגל הישראלי. לשלושת הליגות הראשונות התאפשר להמשיך ולבצע אימונים בקפסולות, ומי שנותרו שוב מקופחים אלו ליגות ב' וג', ומחלקות הילדים והנוער. כתוצאה מכך, ראש עיריית לוד יאיר רביבו, החליט לשלוח מכתב היום (שני) ליו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון, ובו הוא מודיע כי הוא מחליט להפסיק את הפעילות בענף הכדורגל בעיר, החל מבוגרים ועד למחלקות הנוער כמחאה על קיפוחם. 

 

במכתב נמסר: "החלטתי להשבית את כל ענף הכדורגל בעיר וזאת כמחאה על קיפוח חוזר ונשנה מצד מקבלי ההחלטות והתאחדות לכדורגל בפרט . אינני מוצא כל היגיון בהחלטתכם לאפשר המשך פעילות בליגה א' שהיא בהגדרתה ליגה "חובבנית" ומאידך להפסיק את הפעילות בליגות ב', ג'. כידוע לך גם הפעילות של הליגות הנמוכות מתקיימת בשטח פתוח בהתאמה לתו הסגול. "

 

כידוע, אנו מתמודדים בשנה האחרונה עם מגפה כלל עולמית, שפגעה בלא מעט תחומים ביניהם הספורט. מחאתו של ראש עיריית לוד היא מובנת מצד אחד, אך מצד שני לאחרונה יש מגמה של בעלי תפקידים לצאת כנגד ההחלטות שמתקבלות בנוגע לפעילות הספורט, ולא ברור מה עומד מאחורי זה. לאור העובדה שהחלטות אלו מתקבלות במטרה לצמצם את ההדבקה, כדי לנסות ולהשיב את הספורט למתכונת רגילה. להזכירו, המשבר לא מסתכם בעיר לוד והוא גדול מזה! כך שהשבתת הספורט בעיר היא לא הפתרון. מלבד זאת, אורן חסון הוא לא הכתובת היחידה לעניין, וההחלטות סביב השבת הפעילות בספורט עוברות דרך לא מעט גורמים. בקרוב יסתיים הסגר והכדורגל ישוב לפעילות במתכונת שתוחלט, אם ראש עיריית לוד ימשיך להשבית את ענף הכדורגל בלוד, הוא פוגע אך ורק בספורטאים בעירו. כך שאין טעם למחאה מהסוג זה, ועדיף להתאזר בסבלנות הבריאות היא מעל הכל!

 

עוד נמסר במכתב: "בשם אגודות הכדורגל בעיר : הפועל בני לוד, הפועל לוד, וצעירי לוד אני מבקש השפעתך להחזרת פעילות הליגות הנמוכות ומחלקות הנוער לאלתר. אודה להתייחסותך."

 

טור זה הוא דעתו של הכותב בלבד, ואתר גולר כולו תקווה שהפעילות בליגות ב' וג' תשוב במהרה.

תגובת עיריית לוד תובא שתתקבל.

הוסף תגובה
תגובות
  1. שכונה (לצמי 12-01-2021, 06:13)
    מה אתם מבלבלים את המוח תמתינו בסבלנות הבריאות לפני הכול הכדורגל שולי לחלוטין תפסיקו לבלבל את המוח
  2. סתום כמו רגב יושב ראש שלו שלקח 2 קבוצות (אבנר 12-01-2021, 11:36)
    גם כך אף אחד לא מתאמן ותשלם חובות למאמנים ושחקנים שלא מקבלים כסף מתחילת שנה גם בליגה א וב
  3. צודק ב100 אחוז (אופיר רגב 12-01-2021, 14:00)
    אין הבדל בין אנשים סגר זה סגר לכולם מספיק להתיפייף תסבלו כמו שליגה ב סובלים