ירמיהו חולון החליטו לוותר על החתמתו של החלוץ עידו אקסברד

אחרי שהחלוץ עידו אקסברד, שוחרר ממועדון הכדורגל הפועל מרמורק. מס' מועדונים בליגה א' דרום הביעו עניין בחלוץ הבכיר והמנוסה וניסו להחתימו. ביניהן מועדון הכדורגל ירמיהו "גריל טאון" חולון, שלבסוף החליט לוותר על צירפו ומסר: "הגשנו הצעה כספית נדיבה לסוכנו של עידו ודיברנו עם ראשי מרמורק. לאחר שהבנו שהם לא מוכנים לוותר על החוזה שיש לעידו בעונה הבאה במרמורק, החלטנו החלטה ספורטיבית לא להחתימו." והוסיפו: "ננסה להתחזק בחלון העברות בחלוץ לא פחות בכי. "

  • על ידי: לירן ביטון
  • 21-01-2021
  • 17:25

החלוץ עידו אקסברד שפתח עונה שנייה במועדון הכדורגל הפועל מרמורק שוחרר השבוע מהקבוצה, ושחררו גרם למס' קבוצות לנסות לצרף את החלוץ הבכיר לשורותיהן, ביניהן ירמיהו "גריל טאון" חולון. הקבוצה רצתה להתחזק בחלוץ מנוסה כמו אקסברד, אך בסופו של דבר ראשי המועדון הבינו כי החוזה יהיה תקף רק לעונה הנוכחית, וכי אקסברד צפוי לשוב לשורות מרמורק בעונה הבאה. לאור העובדה שחולון ומרמורק הן שתי קבוצות חזקות, חולון לקחו בחשבון שהן יכולות לעלות לפלייאוף העליון ולפגוש אחת את השנייה. לכן, בחולון רצו למנוע מאקסברד לשחק מול הקבוצה שבה הוא חתום לעונה הבאה, וויתרו על צירופו של החלוץ הבכיר, כשכעת הקבוצה תנסה לצרף חלוץ אחר במקומו שישדרג את הסגל.

 

 

תגובת מועדון ירמיהו "גריל טאון" חולון: "בשבוע שעבר הגשנו הצעה כספית נדיבה לסוכנו של עידו ודיברנו עם ראשי מרמורק. לאחר שהבנו שגם מרמורק וגם עידו לא מוכנים לוותר על החוזה שיש לעידו בעונה הבאה במרמורק החלטנו החלטה ספורטיבית לא להחתימו . לקחנו בחשבון שבמידה ושני הקבוצות חולון ומרמורק יעלו לפלייאוף העליון הקבוצות יפגשו למפגשים ראש בראש על העלייה. וחשבנו שספורטיבית לא יהיה נכון להעמיד את עידו בסיטואציה שבה הוא יצטרך לשחק ואולי להדיח את הקבוצה שבה הוא חתום לעונה הבאה. העדפנו לא להיות בסיטואציה בלתי ספורטיבית שבה שחקן בכיר בליגה יעלה לשחק במפגשים גורליים והראש שלו יהיה במקום אחר. הבנו גם ממקורות שלנו שראשי מרמורק דוחפים את עידו לחתום במועדון אחר ולא בחולון . והחלטנו לא להיכנס לשיקולים שלהם . מאחלים לעידו בהצלחה וננסה להתחזק בחלון העברות החלוץ לא פחות בכיר, אבל חלוץ שנדע שכל כולו יהיה רק לטובת הצלחת הקבוצה ולא חלילה יושפע משיקולים של חוזים וכאלה."

עידו אקסברד לא יגיע לירמיהו חולון (צילום: יוסי סוריק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתם לא נירגעים (לנקרי 22-01-2021, 05:39)
    מהיכן הכסף חיים על חשבון התושבים פוחזים נימאסתם עדיף לתרום לטובת הציבור בתיי חולים מוסדות תורניי
  2. וכנראה מי שחי על חשבון התושבים (חולון 22-01-2021, 11:09)
    זה אחד כמוך שלא עובד ולא עושה כלום כול היום ויש לו זמן לזיין פה את השכל כול יום ולקשקש את השכל ועם אתה מדבר על לתרום אז קדימה לך תתרום בעצמך ואל תבלבל את השכל
  3. חבל על הכסף והזמן שלכם הקורונה הרסה (עלי 22-01-2021, 13:17)
    איו כדורגל לא צריך ליגות נמוכות חבל על הזמן והכסף
  4. ספורט דבר חשוב (רמי 22-01-2021, 13:46)
    למס 1 יש באוכלוסיה אנשים שחשוב להם ספורט ויש שחשוב להם בתי חולים. כולם משלמי מיסים ולכן צריך לתת מענה . לכולם.אגב אני אדם דתי וחשוב לי מאוד הספורט,רק מה צריך להפסיק עם כל שכירי החרב האלה,להשקיע בנוער שיש לו זיקה לסמל של המועדון ולא להביא תאבי בצע שמה שחשוב להם זה רקקקק חוזה יותר שמן עם אפס תרומה. אני מדבר על כל הקבוצות אני אוהד שעריים
  5. לתרום למוסדות חינוך (פמני 22-01-2021, 16:05)
    לתרום למוסדות ציבור בתי חולים מוסדות תורניים מושחטים נימאסתם די מספיק חשוב יותר מכדורגל בליגה חו
  6. כדורגל ירוד (סלמון 22-01-2021, 16:10)
    איזה כדורגל יש בליגה א צריך לשחק ללא שום תשלום על מנת להנות בלבד חבל על הכסף
  7. 4 צודק בהחלט (הוגה דעות 22-01-2021, 16:46)
    אל התשתית אפשר ורצוי לצרף כמה שחקני חיזוק .לא כל שנה להביא 30 שחקנים חדשים שאף אחד מהם לא ימשיך בעונה הבאה
  8. לא צריך ליגות נמוכות (מסעוד 23-01-2021, 09:27)
    רק ליגת העל אין צורך בליגות הנמוכות לכו לעבוד חבל על
  9. אוהבים אותך אצינו במרמורק (מרמורקי חכם 23-01-2021, 10:07)