נבחרת המחזור השביעי בליגה א' צפון

המחזור השביעי בליגה א׳ צפון הסתיים, מחזור שהתחיל לפני הסגר עם ניצחון גדול של טירה על בועיינה, כאוכב דרסה את מגדל העמק וטבריה עם ניצחון גדול על פרדיס בחוץ. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון...

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-02-2021
  • 11:21

שוער: 

מוחמד שבאט (בני זלפה)

שוערה הוותיק של זלפה, היה מצוין מול רובי חיפה, כשעצר מספר פעמים את התקפת הקבוצה. שוער וותיק עם נסיון רב והוא חתום על הנקודה בחיפה. 

 

הגנה:

שני סלם (הפועל כפר כנא)

בלמה המצוין של כפר כנא, הנהיג את ההגנה של קבוצתו והיה התחנה האחרונה במגרש של כפר כנא. שמר על אפס כיבושים מצד היריבה ולמעשה חתום על ההגנה המצויינת של קבוצתו. 

 

אדיר אטיה (מכבי צור שלום)

בלמה המצוין של צור שלום, היה במיטבו מול הרצליה והצליח למנוע מחלוצי היריבה להגיע למצבים מסוכנים מול השער. בלם חזק וחכם שחתום על הנקודות של קבוצתו מול הרצליה. יש לציין שאדיר עבד מצוין בשילוב עם רז לוי ויחד, יחד הם עשו עבודה נהדרת בקו האחורי. 

 

אדיר אטיה בלם חזק וחכם  (צילום:  עודד חסין)

 

ביאן אבו ריא (בני זלפה)

בלמה של זלפה היה מצוין מול רובי. שחקן שזאת עונתו השניה לאחר שהגיע מסכנין, כבש שער מול רובי שפירא וזה שערו החמישי העונה. 

 

קישור:

רן רול (מ.ס. טירה)

קשרה של טירה היה כוכב המשחק של קבוצתו עם שער סופר חשוב, ובישול שהביא ניצחון גדול לטירה שהוכיח שהיא הקבוצה הכי טובה בליגה. 

 

אופק יפרח (עירוני טבריה)

קשרה של טבריה היה מצוין מול פרדיס, שיחק כפי שמאמנו מוריס אוזן מבקש ממנו לשחק, קרוב לכדור בחלק ההתקפי ולא משנה איזה צד, ולתפוס את האמצע. יפרח היה מהבולטים בקבוצתו וקינח בשער הרביעי. 

 

אופק יפרח היה מצוין במשחק (צילום: עודד חסין) 

 

אווג'ו אספה (רובי חיפה)

קשרה המצוין של רובי חיפה, ניהל את המשחק של קבוצתו. שני הגולים החלו ממהלכים שלו, ובמחצית הוא הוסט מהאמצע לקו וכל ההתקפות עברו דרכו. אספה הביך את הגנת זלפה פעם אחר פעם. 

 

אחמד חלאיילה (הפועל כאוכב)

הקשר/חלוץ של כאוכב היה כוכב המשחק מול מגדל העמק. הוא עבד טוב בהגנה ולא הפסיק לאיים על שער היריבה, וגם כבש צמד שערים והוביל את קבוצתו לניצחון הכי גדול שלה העונה. 

 

התקפה:

מוחמד אבו ריא (הפועל כפר כנא)

משחק ראשון לחלוץ הבכיר של כפר כנא, הטריד רבות את הגנת מגדל כרום החלשה וכבש צמד שערים שעזר לקבוצתו לנצח. 

 

לירון אלימלך (עירוני טבריה)-כוכב המחזור!

כנראה שהפגרה עשתה טוב ללירון אלימלך, שכן החלוץ נח והחלים סופית מהפציעה שעבר. הוא הוכיח מחדש כמה כדורגל יש לו ברגליים, כבש צמד שערים והוביל את קבוצתו לניצחון גדול על פרדיס בחוץ. 

 

לירון אלימלך, מצטיין המחזור (צילום: עודד חסין) 

 

לידור באבא (מכבי צור שלום)

חלוצה של צור שלום, היה פעיל מאד במשחק מול הרצליה, איים על שער היריבה הגיע למצבים נוחים ולא הפסיק להטריד את הגנת הרצליה. כבש שער ניצחון שהביא 3 נקודות חשובות לקבוצתו. 

 

חיים סירוטקין מאמן המחזור (צילום: רמי גרידיש) 

 

מאמן המחזור: חיים סירוטקין (טירה)

מוריס אוזן עשה ניצחון גדול עם טבריה על פרדיס, אבל מעל כולם הרשים חיים סירוטקין שבמשחק העונה ניצח את בועיינה ומוביל את קבוצתו לעונה נהדרת ענקית. טירה משחקת כדורגל מדהים וזה בזכות מאמן חיים סירוטקין. 

מצטייני הצפון!! למחזור השביעי!

הוסף תגובה
תגובות
  1. עובדות (גלזר א . 10-02-2021, 12:05)
    אתם בוחרים את המצטיינים ממניעים אישיים ולא לפי יכולת ספורטיבית . הייתי במשחק של רובי . השוער אשם במאת האחוזים בשער הראשון שהקבוצה ספגה . עמדתי כשישה מטר מאחורי השער . הייתי במשחק של צור שלום . משחק חלש .החלוץ לידור לא בעט לשער מלבד את שער הניצחון . כמו כן לא עשה מספיק תנועה ולא הטריד את ההגנה . לא היה לכם נציג במשחק . רק עובדות ולא חלומות .
  2. בלמה המצוין של זלפה ספג 2 גולים (אחמד 11-02-2021, 00:03)
  3. אתם כותבים אספה הביך את הגנת זלפה ומצד שני משבחים (אביב 11-02-2021, 00:05)
    מצד שני משבחים את הבלם של זלפה אואגו שחקן חלש מאוד ביאן אבו ריא בלם בינוני מאוד שבאט שוער בינוני מאוד שני סאלם טוב שיש את מגד אלכורום בליגה שהסוכן שלו ידחף אותו לנבחרת המחזור
  4. שני סאלם לא שיחק נגד מגד אלכורום (מוחמד אמארה 11-02-2021, 01:26)
    היה פצוע נרשם בטעות בטופס המשחק חחחחח מה קרה לכם