לא באותה הליגה

מכבי באר יעקב הביסה במשחק העונה את עירוני בית שמש 3:0 והוכיחה סופית שמקומה בליגה ב ממנה ירדה אשתקד.שני הותיקים משה סבג עם צמד ושי גבאי עם שער נוסף,כבשו לחניכיו של איזי חמו בדרך הבטוחה לאליפות הליגה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 30-01-2011
  • 18:36

קרנבל היה במושב אחיסמך בשישי האחרון כש 400 צופים הגיעו לחזות במשחק העונה בין סגנית המוליכה עירוני בית שמש למכבי באר יעקב הממוקמת ראשונה בטבלה.

הפתיחה הייתה דווקא של המקומיים כששי גבאי החזיר כדור אחורנית לשוערו אוהב אהרון שתפס את הכדור בידו,השופט דרור כהן סימן על בעיטה בלתי ישירה ברחבה אך אלירן כהן הפציץ את הכדור החוצה ופיספס הזדמנות נוחה לבית שמש.

 

אלירן כהן מנסה לברוח מחן נגאוקר שחקן באר יעקב.(צילום:שוס live)

 

מכאן והלאה לקחה באר יעקב את הפיקוד על מה שמתרחש במגרש ובדקה ה-21 גם עלו ליתרון כשכדור קרן מצא את ראשו של משה סבג הותיק שכבש בשער אופייני כל כך שלו בנגיחה,1:0 לבאר יעקב.

שתי דקות חלפו וכמעט 2:0 כשבעיטה של ערן חדד הורחקה ממש מקו השער ע"י צחי כהן.

בדקה ה-26 הגנת בית שמש כבר לא הצליחה להציל את המצב כששי גבאי ניצל עירבובייה ברחבה ודחק מקרוב פנימה,2:0 באר יעקב.

 

קרנבל ביציעים.(צילום:שוס live)

 

בדקה ה-35 הגיע האירוע המצער של המשחק כשערן חדד האורח פרץ לרחבה ונתקל בדודו גואטה שוער בית שמש,שני השחקנים נפגעו בצורה לא קלה מהתיקול ופונו לבית החולים.

המחצית השנייה נפתחה בשבלוניות מצד שתי הקבוצות כשבאר יעקב לא ממש מנסה להתקיף ורוצה רק לשמור על יתרונה,מנגד שחקני בית שמש לא היו מדוייקים פעם אחר פעם במסירה האחרונה.

 

אוהב אהרון שוער באר יעקב ראשון לעוד כדור.(צילום:שוס live)

 

בדקה ה-86 נחתמה תוצאת המשחק כשמשה סבג קיבל כדור רוחב וגילגל בקלילות פנימה,3:0 ענק לבאר יעקב.

אין ספק שיחסי הכוחות בין הקבוצות הורגשו באופן ברור ובאר יעקב נראית כקבוצה שמוכנה כבר כעת להתמודדות בליגה ב,בית שמש תנסה לשמור על המקום השני המכובד שיוביל בתום העונה למשחקי הפלייאוף.

 

משה סבג, צמד לשחקן הכל כך מנוסה של באר יעקב.(צילום:שוס live)

הוסף תגובה
תגובות