מחצית אדירה של כפר קאסם הספיקה לניצחון על הרצליה

מחצית אדירה של שמשון כפר קאסם הספיקה לה כדי להוביל 3-0 במחצית, ולסיים בניצחון ענק ויוקרתי על מכבי הרצליה 3-1. לכפר קאסם כבשו אבו סאבר, סוהייל ארמלי ורז שביט. דני רוזנבליט רק צימצם לאורחים. איהאב:" שאפו ענק לשחקנים". דודי אלון:"היה חשוב לנו להשאיר את הנקודות בבית".

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-02-2021
  • 19:35

שמשון כפר קאסם אירחה את מכבי הרצליה למשחק השלמה של המחזור השמיני. שתי הקבוצות עלו למשחק בידיעה שהמובילה מהאדומים אשדוד הפסידה לירמיהו חולון ביום שישי, ולכן מי שתנצח במפגש בינהן, תעלה למקום השני עם אופציה לעלות למקום הראשון בסיום העונה הסדירה. 

 

המשחק נפתח בצורה חזקה מצד המארחת מכפר קאסם כאשר כבר בדקה ה-5 סוהייל ארמלי המהיר נתן כדור עומק מדהים לחלוץ אבו סבר שחלף על שני הבלמים של הרצליה והקפיץ את הכדור מעל אבי אביגי  גול גדול לשמשון כפר קאסם שעלתה ליתרון 1-0.

 

סיראז' נסאר ממשיך להרשים (צילום : חמודי זמירו)

 

כפר קאסם המשיכה את הלחץ, ובדקה ה-30 סיראג נסאר הרים כדור מצד שמאל, סוהייל ארמלי התרומם מעל כולם וכבש 2-0  לשמשון. 

בדקה ה-33 משה סילמנוב נותן כדור עומק מדהים לרז שביט המהיר שלא מתבלבל וכובש השלישי 3-0 שמשון כפר קאסם,יתרון שנשמר עד תום המחצית הראשונה. 

 

חגיגה של כפר קאסם (צילום : חמודי זמירו)

 

מחצית שניה היתה רגועה יותר ובדקה ה-90 דני רוזנבליט מהרצליה מצמצם את התוצאה עבור האורחים, אבל זה לא הספיק עבור קבוצתו של עידן בראון שרשמה הפסד מאכזב.

 

שמשון כפר קאסם מטפסת למקום השני בטבלה שתי נקודות בלבד מהאדומים אשדוד שהפסידה לחולון. ללא ספק הליגה נפתחה!!

 

מאמן מכבי הרצליה, עידן בראון:"משחק פחות טוב שלנו. כפר קאסם קבוצה מצויינת. ואם אנחנו לא טובים בהגנה ולא מרוכזים אז אנחנו סופגים. צריך לתקן ולהמשיך קדימה. הפנים לשמחק הבא מול דימונה". 

 

תגובתו של השוער דודי אלון,שהצטיין היום במשחק:" עברנו תקופה מבלבלת עם הקורונה ולא שיחקנו הרבה זמן. היה חשוב לנו להשאיר את הנקודות בבית ולנצח, שיחקנו באופן משכנע וכל אחד נתן מאה אחוז מקווה שנמשיך ביכולת הזאת והפנים למשחק הבא.״

 

תגובה של סוהייל ארמלי כובש שער ובישל שער ענק:"היה משחק חשוב לקבוצה הצגנו לחימה כל שחקן, ועבדנו קשה בשביל לנצח ואני שמח מאוד שזה עזר לנו לקחת 3 נקודות. נמשיך באותה דרך עם הרבה עבודה קשה, ויש עוד הרבה מה להוציא מהקבוצה הזאת בדרך למטרה לנצח כל משחק בכל מקום"

 

איהב סרסור, בעל הבית של שמשון כפר קאסם אמר בסיום:"שמח על הנצחון כל הכבוד לשחקנים ולצוות המקצועי לא קל לשחק אחרי תקופה ארוכה שלא שיחקנו משחק רשמי, וגם  נצחון עם הרבה מאוד אופי על קבוצה באמת טובה. כל הכבוד לשחקנים."

 

חגיגה של שחקני כפר קאסם. צילום: חמודי זמירו

הוסף תגובה
תגובות