כחול או אדום: רחובות מתרגשת לקראת הדרבי הראשון של העונה

ביום שישי הקרוב בשעה 11:30 העיר רחובות תעצור את נשימתה כשהפועל מרמורק תארח את מכבי שעריים. האדומים יגיעו למפגש עם ביטחון וזאת לאחר שניצחו פעמיים מאז החזרה מהפגרה. מנגד, שעריים, שהחליפה מאמן על הקווים, תנסה לרשום ניצחון שני העונה. חסידים: ''באים לתת את הלב על המגרש''. נסיקובסקי: ''שחקנים מחכים למשחקים מהסוג הזה''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 17-02-2021
  • 20:07

ביום שישי בשעה 11:30 העיר רחובות תתכנס לדרבי הראשון של העונה במסגרת המחזור התשיעי בבית ב'. כזכור, אשתקד הדרבי הגדול של העיר הסתיים ב-0:0 מאכזב וכעת שתי הקבוצות דרוכות לקראת המפגש כשהן ינסו לנצח ולשמח את האוהדים.

 

הפועל מרמורק 

ארז בנודיס וקבוצתו פתחו את העונה בצורה דיי מאכזבת עם שני הפסדים בחמישה משחקים, כשבמחזור שלפני היציאה לפגרה, הם הובסו 3-0 מול אשקלון. במועדון ביצעו שינויים כשמספר שחקנים שוחררו ביניהם עידו אקסברד, גל פורת, אופיר חמו והוחתמו במקומם שמות נוצצים כמו יובל אבידור, בן אלגרבלי ואור חסידים. השינויים הללו היטיבו עם הקבוצה שחזרה מהפגרה בכושר שיא כשהביסה 6-1 את הכח ר''ג ובשבוע שעבר ניצחה 3-1 את בקעת הירדן בחוץ ותפסה את המקום השני בבית.

 

ארז בנדויס יקווה לרשום ניצחון שלישי ברציפות (צילום : דדי ברק)

 

כעת יצפה לקבוצה מבחן אופי גדול בדמות הדרבי אליו בנודיס יגיע עם סגל מלא. מי שיעמוד לרשותו הוא אור חסידים הנהדר שמאז שהגיע לקבוצה הוא מפציץ עם שני שערים בשתי הופעות מהספסל וכעת הוא ינסה להיות האקס פקטור של מרמורק במשחק הקרוב: ''התחושות טובות , יש הרגשה במועדון של דרבי אבל מבחינתנו זה עוד שלוש נקודות במסע ולמטרה העיקרית שלנו. אנחנו יודעים שהמשחק חשוב להנהלה ולאוהדים. באים לתת את הלב על המגרש ובנוסף את היכולת המצוינת של השחקנים שלנו על מנת לנצח בעזרת ה''. חסידים, שנחשב לשחקן לגיטימי בליגה הלאומית, ירד העונה לראשונה לליגה א' - ''שמעתי המון דברים טובים על המועדון,מקום חם עם אנשים טובים שנותן הכל לשחקנים על מנת להצליח, מדובר במועדון ששואף בכל הכוחות לעלות ליגה וזה נתן לי דרייב גדול להגיע ולהגשים את המטרה ביחד איתם.

 

מי שינסה להנהיג את החבורה על הדשא הוא הקשר סתיו נסיקובסקי שעבורו מדובר בדרבי שלישי במדים האדומים - ''אין ספק שההנהלה והאוהדים גורמים להרגשה מיוחדת במועדון לקראת הדרבי, ודואגים להעביר לנו את החשיבות של המשחק הזה עבור המועדון. אנחנו לא מרגישים לחץ מיוחד כי אומנם זה דרבי שחשוב למועדון אבל בסופו של דבר זה עוד משחק עבורנו בדרך שלנו להגשמת המטרות. אנחנו השחקנים מחכים למשחקים מהסוג הזה שמושכים עניין". הקשר הנהדר עורך יחד עם הקבוצה הכנות אחרונות לקראת המשחק - ''אנחנו מתכוננים ליום שישי כמו לכל משחק, במטרה לצבור עוד 3 נקודות, בדרך להגשמת המטרות שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה".

 

נסיקובסקי התייחס גם לשינוי החיובי שעבר על הקבוצה בפגרה: "יצאנו לפגרה אחרי הפסד כואב, אבל דווקא הזעזוע מההפסד הצורם עשה טוב.מגיעה מילה טובה לצוות המקצועי וההנהלה שעבדו סביב השעון ועשו הכל על מנת לשפר את היכול ולחזק את הקבוצה. גם אנחנו השחקנים הבנו שאנחנו צריכים לתת הרבה יותר מעצמנו, לקחנו אחראיות, והרמנו את עצמנו מבחינה מנטלית ומקצועית".

 

סתיו נסיקובסקי ינסה לשמח את האוהדים (צילום : יוסי סוריק)

 

מכבי שעריים

מהצד השני של הכביש תחכה מכבי שעריים שמצידה תנסה להפתיע. הכחולים פתחו את העונה בצורה לא טובה כשלאחר חמישה מחזורים הקבוצה יצאה לפגרה במקום הכמעט אחרון בבית ועם ניצחון בודד. שעריים ביצעה שינויים, הקבוצה נפרדה מהמאמן שמוליק חנין ומונה במקומו ארז בלפר. כמו כן בוצעו כמה החתמות מעניינות דוגמת ליאור לוי, מתן ארביב, וניר שרון. בעקבות כך הקבוצה נראתה טוב יותר בשני המחזורים האחרונים כשסחטה נקודה יקרה מבקעת הירדן ונראתה טוב נגד עירוני אשדוד.

 

אוהדי מכבי שעריים יאלצו להישאר בבית אך יש התרגשות במועדון (צילום : מני בן ארי)

 

ארז בלפר, שיודע את חשיבות המשחק, יחסר את סהר ברמי הפצוע. במידה ושעריים תפתיע ותנצח היא עשויה לעלות למקום השישי ובכך לברוח מהתחתית הלוהטת. 

העיר רחובות מתרגשת לקראת הדרבי הראשון של השנה (צילום : דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אור חסידים (ערן אליהו 17-02-2021, 21:27)
    זוכר אותו מביא גביע לנוער של הפועל תל אביב לפני כמה שנים הוא שייך לליגת העל
  2. ערן לוי אור חסידים ויובל אבידור (דוד דוד 17-02-2021, 21:28)
    ההתקפה הטובה בליגה
  3. מרמורק אימפריה (נתי עמר 18-02-2021, 07:45)
    לא חוזרים הביתה בלי ניצחון חסידים ואבידור אל תאכזו
  4. ניצחון (מרמורקקקקקק 18-02-2021, 07:46)
    רק ניצחון מול העינייםםםםםם אדום עולההההה הרכש החדש יעזור לנו לעלות ליגה תודה להנהלה ששמו את כספם הענק להביא את חסידים ואבידור
  5. צלמו מסך (המוכתר 18-02-2021, 10:50)
    שתיים אפס לשעריים
  6. יעצרו נשימה .? (הוגה דעות 18-02-2021, 12:14)
    מקסימום יתקעו גרעפס או יפליצו נאד...קצת הגזמתם