״מלא באופטימיות לקראת הפתיחה המחודשת״

אחת הקבוצות המסקרנות שנבנו בליגה ב׳ דרום ב׳ העונה היא קריית מלאכי. עם סגל של שחקנים מהמנוסים בליגות הנמוכות אותם מוביל אוהד יוסף, שחקן העבר שקיבל את המושכות על הקווים העונה. יוסף מתרגש לקראת החזרה לפעילות בליגה ב׳ ומוסיף: ״ננסה להתכונן כמה שיותר טוב, אני מלא באופטימיות"

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-02-2021
  • 08:35

אחת הקבוצות המבטיחות העונה בליגה ב׳ דרום ב׳ היא עירוני קריית מלאכי, קבוצה שכל עונה נלחמת מחדש על עלייה - אך העונה היא רוצה לעשות זאת סוף סוף. גם העונה נבנתה במועדון קבוצה איכותית שלא תעשה חיים קלים לליגה, עם שחקנים מובילים כמו עידן חג'ג', ליאור איילה, רפי עמרן, דייב פינטו, שלומי צלח ועוד. 

 

בקריית מלאכי נרשמה התרגשות רבה לקראת החזרה לאימונים, בעיקר בקרב אוהד יוסף שחקן העבר של הקבוצה ומאמן בהווה.

 

אוהד, איך התחושה לחזור לפעילות? 

״מלא באופטימיות לקראת הפתיחה המחודשת. דאגנו לדבר עם השחקנים במהלך הפגרה ולדאוג שיעבדו כמה שניתן בזמן הסגר הארוך. עכשיו ננסה להתכונן כמה שיותר טוב."

 

איך תתכוננו לקראת הליגה? 

"בשבועיים הקרובים יש לנו מס' יחידות אימון שאמורות להכין אותנו כמה שניתן למשחק ביום שישי."

 

מה אתה חושב על העונה הנוכחית?

״לדעתי זאת עונה מיוחדת לרעה  מבחינת רצף המשחקים והאימונים , הדבר הכי גרוע לשחקן כדורגל אלו העצירות הכפויות שעברנו במהלך העונה, אבל זה מה יש ועם זה אנחנו וכל הליגה מתמודדים ובסוף הטוב ביותר ינצח.״

 

האם אתם עדין מכוונים לעלייה, או שהמטרות השתנו? 
״לגבי עליית ליגה כרגע אנחנו במקום הראשון עם משחק עודף. הוכחנו שאנחנו אחת הקבוצות החזקות בליגה, במידה ולא יהיו עצירות  נוספות אנחנו נתמודד חזק מאוד למעלה .בריאות לכולם״

 

 

אוהד יוסף, רוצה להוביל את מלאכי לעלייה (צילום:יח״צ)

הוסף תגובה
תגובות