חולון עלתה זמנית למקום הראשון לאחר תיקו ביבנה

ירמיהו חולון הגיעה למשחק חוץ מול מכבי יבנה שנמצאת בכושר נהדר. האורחת, שהייתה עדיפה, הסתפקה בנקודה לאחר שתום מדהלה כבש ראשון עבור היבנאים. אקס יבנה, נבו מזרחי, נכנס כמחליף ואיזן את התוצאה. גיא כהן נפצע קשה ועלול להפסיד מספר שבועות

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-03-2021
  • 13:34

החבורה של צחי אילוז ממשיכה את היכולת הטובה של השבועות האחרונים, זאת למרות שהפעם זה הספיק רק לתיקו מול יבנה שנמצאת במומנטום טוב, אבל משום מה עלתה למשחק עם חמישה שחקנים בהגנה וכמעט הצליחה לגנוב ניצחון בהתקפה מתפרצת אחת בודדה.

 

מנגד, חולון איבדה בחצי הראשון שחקן משמעותי כאשר גיא כהן נפצע ויצא מהמשחק. למרות זאת, חולון עם חצי שני מצוין לחצה את יבנה והייתה חייבת לעלות ליתרון כאשר מאור אסור הגיע פעמיים למצב שהיה חייב לכבוש ממנו. בנוסף, בעיטה חופשית אדירה של אור אילוז הורחקה מקו השער ע״י טארס שלוקובסקי שהציל את יבנה מפיגור.

 

 תום מדהלה חוגג שער יתרון. עוד שער חשוב לקבוצתו. צילום: אביחי חיים


בדקה ה-65 הורחק בלם יבנה רון עזריה בצהוב שני מוצדק, מה שהגביר את הלחץ על שערה של יבנה שרק ניסתה לא לספוג, אך איבוד כדור של חולון ומתפרצת בודדה של יבנה כאשר תום מדלה מנצל את המהירות שלו מול בלם חולון קיריל לאונוב שטעה ואפשר למדלה להגיע מול ליאור חדיראן ולגלגל פנימה, 1-0 ליבנה כנגד כל מהלך המשחק. חולון הוכיחה הרבה אופי ועם חילוף בינגו של המאמן צחי אילוז שהכניס את החלוץ נבו מזרחי, שנכנס וכבר לאחר כמה דקות כבש את השיוויון המוצדק. בתוספת הזמן שוב יכל מאור אסור לנצח את המשחק עבור קבוצתו אבל לא השכיל לכבוש.


המשחק הבא של יבנה הוא מול אדומים אשדוד ובמועדון רוצים להמשיך להיות בצמרת ולקחת נקודות בבית ולהראות שהם שווים פלייאוף .

 

נבו מזרחי, כובש שיוויון חשוב לזכות חולון. צילום: מני בן ארי.


גורם בהנהלת חולון: "אנחנו מרוצים מאוד מהקבוצה וכיף לראות את השינוי שהקבוצה עברה גם בשיטת המשחק וגם בסגנון הקבוצה מגיעה כל משחק על מנת לנצח ויוצרת להמון מצבים והכי חשוב מראה אופי ומחוייבות וזאת למרות שעדיין לא צירפנו חלוץ במקום מהראן לאלא שעזב ולא השתוללנו עם חיזוק וזה כמובן לזכותו של צחי אילוז המאמן שבמקום להתעסק במה חסר הוציא 200 אחוז מהקיים. אומנם הגענו למשחק חוץ קשה מול קבוצה מצוינת במומנטום טוב ולמרות חצי טוב שלנו יכולנו להפסיד לאחר שנקלענו לפיגור לקראת הסיום מטעות שלנו, אבל הצלחנו לחזור עם הרבה אופי ואמונה וזה חשוב להמשך הדרך. הכי חשוב לאחל רפואה שלמה לגיא כהן שלצערנו נפצע ואנחנו מחכים לבדיקת ה-MRI ומקווים לבשורות טובות גיא כהן בורג מרכזי וחשוב עבורנו".

שחקני חולון, צוברים נקודות חשובות והם כבר במקום הראשון. צילום: יח"צ.

הוסף תגובה
תגובות
  1. יבנה (הסמוי 01-03-2021, 16:38)
    מה אתה מקשקש בביצים היית במשחק יבנה רכבה עליהם עד ההרחקה
  2. חחחחחחחחחחח (חחחחחחחחח 01-03-2021, 18:31)
    לחחחחחחחחחחחחחח
  3. יבנה (משה 01-03-2021, 20:32)
    איזה משחק ראית יבנה הייתה פי 2 יותר טובה אחד שהיה במשחק
  4. יבנה אתם הזויים לא הגעתם למצב (למגיבים המדמיינים 01-03-2021, 22:47)
    עובדה יש תקציר בפייס 5 מצבים לחולון של גולים בטוחים שאתם רק מרחיקים מקו או השוער מציל ולא רואים חצי מצב של יבנה אז תפסיקו לדמיין שלא תקבלו בראש מאשדוד
  5. אוהדי. יבנה. לאלה שהגיבו. פה שקרנים מתועבים (חולון 02-03-2021, 07:16)
    לא הגעתם ולא אף לחצי. מצב. . אתם הזויים ומדמיינים. כי המשחק היה בשליטה מוחלטת שלנו. והיו לנו. 5 מצבים. מה שלכם לא היה מצב אחד אפילו. אז סיפורים לחוד ומציאות לחוד. אז על תבלבלו את המוח. לאוהדי יבנה לאלה שהגיבו. פה.
  6. אוהדי יבנה ההזויים. לאלה שהגיבו פה (חולון 02-03-2021, 07:22)
    ממצאים סיפורים ומדמיינים חמישה מצבים היו לנו אתם רק מרחיקים מקו השער או יותר נכון השוער שלכם מציל אותכם. מבלבלים את השכל. וממצאים סיפורים
  7. כדורגל (אלי 07-03-2021, 14:03)
    כול הכבוד מכבי ירמיהו חולון