טור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 24

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 02-03-2021
  • 12:04

אנו במחזור ה-24, כאשר בית"ר ת"א ניצחה את הפועל ירושלים הראשונה ולא נתנה לה לברוח לליגה. בתחתית, כפר קאסם עם נצחון ענק על כפר שלם רוצה לברוח מהתחתית. במחזור זה שני משחקים מרכזיים- בצמרת, איכסל הרביעית תארח את נוף הגליל השניה. בתחתית, כפר קאסם תארח את הפועל פ"ת בקרב הישרדות ענק.

המשחקים:

הפועל עכו- הפועל כפר שלם

שי אבני: עכו הובסה מול ראשל"צ לאחר 11 משחקים רצופים ללא הפסד. כפר שלם הובסה מול כפר קאסם וחייבת לקחת פה נקודות אם ברצונה להישאר בליגה. הניחוש שלי: תיקו.

 

שחקני אחי נצרת חוגגים ניצחון גדול. האם ינצחו את ביתר ת"א? צילום: חגאג רחאל.

 

מ.ס כפר קאסם-הפועל פ"ת

שי אבני: מישהו יכול היה להאמין שבמשחק כזה כפר קאסם תגיע כפייבוריטית? זה רק מראה לאן הידרדרה הפועל פ"ת הגדולה ושכנתה תנצל זאת עם מהראן ראדי הבלתי נגמר. הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

 

הפועל איכסל- הפועל נוף הגליל

שי אבני: איכסל כבר ארבעה משחקים רצופים ללא נצחון וכעת היא פוגשת את נוף הגליל שמגיעה לאחר שני נצחונות רצופים של 0-1. נוף הגליל במומנטום טוב יותר ועם מטרה ברורה- לעלות לליגת העל. הניחוש שלי: הפועל נוף הגליל.

 

סקציה נס ציונה- הפועל רעננה

שי אבני: הפועל רעננה במומנטום מצוין עם שני נצחונות רצופים של 0-1. נס ציונה צריכה לחשוש מירידה לפלייאוף התחתון. נצחון דחוק של רעננה. הניחוש שלי: הפועל רעננה.

 

הפועל ר"ג- הפועל אום אל פאחם

שי אבני: הפועל ר"ג בנפילה. אום אל פאחם תהיה עם מאמן חדש על הקווים. חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

פדרו סאס מנוף הגליל. רוצים ליגת על בנוף הגליל, חייבים לנצח את איכסל. צילום: חגאג רחאל

 

מכבי אחי נצרת-בית"ר ת"א

שי אבני:  אחי נצרת עם 6 נקודות מ-9 בשלושת המשחקים האחרונים מול בית"ר ת"א שהוכיחה במחזור נאחרון שהיא יכולה לנצח את הראשונה בליגה ולהפסיד לעשירית. הניחוש שלי: מכבי אחי נצרת.

הפועל ירושלים- הפועל עפולה

שי אבני: הפועל ירושלים חייבת לחזור למסלול הנצחונות לאחר ההפסד מול בית"ר ת"א. עפולה עם 5 נקודות מ-9 בשלושת המחזורים האחרונים ותקווה להוציא נקודה בטדי.הניחוש שלי: הפועל ירושלים.

 

הפועל רמה"ש-הפועל ראשל"צ

שי אבני: רמה"ש עם שתי נקודות מ-9 בשלושת המחזורים האחרונים. הקבוצה במומנטום שלילי ותפגוש את הפועל ראשל"צ שהביסה את עכו במחזור הקודם.הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

סוכן השחקנים עו"ד שי אבני, מבין ומכיר כל קבוצה בליגה הלאומית

הוסף תגובה
תגובות