סיכום מחזור 8: ליגה ב' צפון א'

במחזור השמיני היה לנו מבול של שערים. טובא זנגריה הראו ששווה להחליף מאמן, בכרמיאל חוזרים לעניינים עם חמישייה לרשת של עראבה ובית"ר נהריה לא ריחמה על נצרת עם 7 שערים.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 29-03-2021
  • 09:09

בית א'

בבית א העולה החדשה מכרמיאל מביסה את עראבה ומנצלת את התיקו של שעב בטובא זנגריה המתחדשת ופותחת פער בצמרת. כפר קנא החזקה לא שיחקה השבוע ותתכונן לשבוע הבא כדי להיאבק יחד עם כרמיאל על החלום של הפלייאוף העליון. 

 

הפועל טובא זנגריה 2- מכבי אחווה שעב 2

בהפועל טובא ההפסד בשבוע שעבר למכבי מעלות תרשיחא היה להם כבוקס בבטן שעורר את הקבוצה. על הקווים עומד מאמן חדש בשם פחרי עסקאלה שכבר לאחר שלושה אימונים בלבד בקבוצה הצליח לעורר את החבורה מהצפון. לאחר משחק צמוד שהאורחים משעב עולים ליתרון 2-1 בדקה ה 94 והכל נראה גמור שחקני טובא ידעו להתעלות ולהשוות בדקה ה -97 ולקחת נקודה חשובה. שעב ממשיכים להיות בצמרת ובטובא מקווים להגיע לפליאוף העליון.

 

פחרי עסקאלה מאמן טובא - הביא אנרגיות חדשות לקבוצה (צילום: אלבום פרטי)

 

עירוני כרמיאל 5 – עירוני עראבה 0

בתחילת המשחק זה היה נראה שקול יחסית ושלא תהיה פה הפתעה גדולה והמחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 1-0 לכרמיאל למרות שער מהיר יחסית (דקה 15) של המארחים. למחצית השניה הם עלו כמו חדשים, לא ברור מה לירן ייגר מאמן כרמיאל עשה בחדר ההלבשה בהפסקה, אבל במחצית השנייה שחקניו הוסיפו עוד ארבעה שערים לרשת של עראבה וסגרו את הבסטה. בעראבה ממשיכים לדשדש בתחתית הטבלה וכדאי מאוד להתחיל להתעורר.

 

שחקני כרמיאל - ידעו להתעורר במחצית השניה (צילום: אלעד ג'אן)

 

מ.כ. צעירי טמרה 3 – מ.כ. ביר אל מכסור 1

 

צעירי סכנין 1 – מכבי מעלות תרשיחא 1

 

בית ב'

בבית ב, איחוד שפרעם החזקה חוזרת למקום הראשון לאחר ניצחון בני ממבע ומנצלת את התיקו של כאבול בחוץ מול כפר מנדא. בבית זה כנראה שפרעם וכאבול יגיעו לפלייאוף העליון וימשיכו בהתמודדות על המקום בליגה א. 

 

בית"ר נהריה 7 – מ.כ. אלנהדה נצרת 1

שחקני נהריה מוצאים עצמם לאחר 8 מחזורים יחסית בתחתית הטבלה עם 7 נקודות בלבד וחייבים להתאושש. שחקני נצרת הגיעו לנהריה ללא ניצחונות כלל ובתקווה למצוא את הנקודות הראשונות העונה. בנהריה לא נתנו לאף אחד לחגוג על חשבונם והכניסו שבעה כדורים לרשת של האורחים כשבריק עמראן חוגג עם שלושער.

 

אחי עכו 0 – מכבי עירוני יפיע 2

בעכו רושמים כבר הפסד שני ברציפות לאחר שבשבוע שעבר חטפו הפסד חוץ לכאבול. ביפיע חוזרים יפה לעניינים לאחר תיקו 3-3 עם בני ממב"ע בשבוע שעבר והשבוע ניצחון חוץ בעכו. שחקני יפיע מתחילים לטפס במעלה הטבלה ועושים רושם של קבוצה לא פראיירית בכלל. חטיב שאדי ודראושה מוראד כבשו לזכות יפיע.

 

איחוד בני שפרעם 2  - בני ממב"ע 0

הקבוצה אולי הכי חזקה בבית זה צוברת עוד שלוש נקודות וחוזרת למסלול הניצחונות עם ניצחון יפה על בני ממבע הקשה לפיצוח. עלי חטיב ובילאל סבע כבוש לקבוצת החלומות משפרעם.

 

מ.כ. אחווה כפר מנדא 0 – עירוני בני כאבול 0

שחקני שעב - גנבו להם את ניצחון בדקה ה- 7 (צילום: אחמד חולאד)

הוסף תגובה
תגובות