סוכן השחקנים עו"ד שי אבני בטור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 31

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 09-04-2021
  • 08:44

המחזור הראשון של הפלייאוף מתחיל ואנו בעצם נכנסים לישורת האחרונה של העונה. מחזור מרתק בשבוע שעבר שלח את הפועל ר"ג לפלייאוף העליון בדקה האחרונה ואת אחי נצרת לתחתון. בנוסף, עפולה סיימה בתיקו מול כפר שלם ופספסה הזמדנות להיכנס לפלייאוף העליון. המחזור הראשון של הפלייאוף הוא גם בסימן שינויי מאמנים- בפאחם החזירו את מוטי איווניר. חודדה עזב את איכסל ועכו נפרדה מאלי כהן לאחר 11 משחקים רצופים ללא נצחון.

 

המשחקים:

הפועל נוף הגליל-הפועל רמה"ש

שי אבני: נוף הגליל עם רגל וחצי בליגת העל עם פער של 11 נקודות על השלישית בטבלה ומוליכה בגאון את הטבלה. רמת השרון השיגה את מטרתה בכניסה לפלייאוך העליון ויכולה כבר ללכת לים.

הניחוש שלי: הפועל נוף הגליל.

 

הפועל ירושלים-הפועל ראשל"צ

שי אבני: הפועל ירושלים הגיעה לרגע האמת וניצחה את השלישית מנס ציונה בחוץ, פתחה עליה פער של 8 נקודות והיא עם רגל וחצי בליגת העל. ראשל"צ הובסה מול כפר קאסם במחזור הקודם ונראה שהיא כבר השיגה את מטרתה בכניסה לפלייאוף העליון.

הניחוש שלי: הפועל ירושלים.

 

האם הפועל ירושלים תנצח את ראשון לציון (צילום: אורן בן חקון באדיבות one)

 

סקציה נס ציונה-הפועל איכסל

שי אבני: ידוע שלכל דבר טוב יש סוף אך העונה החלומית של חודדה באיכסל הסתיימה מהר מדי עם כניסת הקבוצה לפלייאוף העליון. נס ציונה פיספסה מול הפועל ירושלים ומבינה שרוב הסיכויים שהיא תהיה עוד עונה בלאומית. בכל מקרה, מול איכסל שהורידה הילוך, היא חייבת לקחת את הנקודות.

הניחוש שלי: סקציה נס ציונה.

 

הפועל עפולה-הפועל אום אל פאחם

שי אבני: עפולה פיספסה הזדמנות פז להיכנס לפלייאוף העליון ולהשלים סיבוב שני מעולה דווקא מול כפר שלם האחרונה. פאחם החזירה את מוטי איווניר ותעשה הכל על מנת להישאר בליגה.

הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.


מוטי איווניר חוזר לאום אל פאחם (צילום: אחמד מוררה באדיבות אתר one)

 

מ.ס כפר קאסם-הפועל כפר שלם

שי אבני:  כפר קאסם משחקים את הכדורגל הטוב ביותר בפלייאוף התחתון והיא אחרי נצחון גדול על ראשל"צ. כפר שלם איבדה את אולהה לשני המשחקים הקרובים עם הרחקה מטופשת שיכולה לפגוע במאמציה להישאר בליגה.

הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

 

בית"ר ת"א/בת ים-הפועל ר"ג

שי אבני: פוטנציאל למשחק פתוח ומהנה בין שתי קבוצות שיטיילו בפלייאוף העליון. מריח כמו תיקו רב שערים.

הניחוש שלי: תיקו.

 

 

איך יסתיים המפגש בין בית״ר ת״ר להפועל רמת גן (צילום: שחר גרוס באדיבות אתר one)

 

 

מכבי אחי נצרת-הפועל פ"ת

שי אבני: אחי נצרת קיבלה עונש של שלושה משחקי בית רצופים ללא קהל לאחר המהומות בר"ג במחזור הקודם.  הפועל פ"ת במאבק הישארות בליגה כאשר כל משחק מחינתה הוא כמו גמר גביע והיא אחרי נצחון במחזור הקודם.

הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

 

הפועל רעננה- הפועל עכו

שי אבני: רק במחזור הקודם הם נפגשו ועכו הפתיעה כאשר כבשה שני שערים והמשחק הסתיים בתיקו 2. עכו לאחר 11 משחקים ללא נצחון והחליטה להיפרד מהמאמן אלי כהן. רעננה בבית לא תעשה את הטעויות שעשתה במחזור הקודם בחוץ.

הניחוש שלי: הפועל רעננה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוב העלתם את הלאפלף הזה (אופיר 09-04-2021, 16:33)
    טמבל שלא מספיק אגרסבי מול הנהלות. לאפלף שלו מבין ולא יודע כדורגל. אין לו מוסג במשפטים ואין לו עבודה בתחום. רק הולך ומשנורר שחקנים פראיירים.