השיגה את המטרה: טמרה השיגה את הכרטיס לפלייאוף

אמיר כהן וחבורתו ידעו שעונה שלמה מתרכזת למשחק אחד, ורשמו ניצחון ומהפך אדיר על הפועל הרצליה שהעניק לטמרה את הכרטיס הנחשק לפלייאוף. מגיע שאפו אדיר לשמעון הדרי ואמיר כהן שמסר בסיום: ״ בסופו של יום הנחישות של מכבי טמרה גם בלי כדורגל יפה ניצחה את המשחק, והביאה אותנו לפלייאוף.״. הדרי:"הראנו הרבה עוצמות היום, מגיעים מוכנים לפלייאוף".

  • על ידי: לירן ביטון
  • 09-04-2021
  • 16:58

מכבי טמרה התארחה בהרצליה למשחק על עונה שלמה! טמרה ידעה שהיא חייבת לנצל את ההזדמנות ולנצח במשחק הזה כדי לקבל את הכרטיס הנחשק לפלייאוף, כשהיא תלויה אך ורק בעצמה. מנגד, הפועל הרצליה רצתה להשאיר את הנקודות בבית כדי להמשיך את המומנטום החיובי אחרי הניצחון על טירה החזקה. 

 

המשחק נפתח בלחץ ובצורה שקולה וטמרה ניסתה לתקוף את השער של הרצליה. אך מהר מאוד זה התהפך, וככל שחלפו הדקות המשחק היה בשליטתה של הרצליה. בדקה ה-23 וכנגד מהלכי המשחק טמרה כבשה וכמעט עלתה ליתרון , אך השופט פסל את השער בטענה לנבדל. הרצליה המשיכה לשלוט לאורך כל המחצית, וגם השכילה לכבוש מרגליו של תומר שריקי בדקה ה-40 , וטמרה ירדה להפסקה בפיגור.

 

המחצית השנייה הייתה שונה לגמרי! לא ברור מה אמיר כהן אמר לחניכיו בחדר ההלבשה, אבל זה עבד. טמרה תקפה את הרצליה שהלכה אחורה, אך רשמה החמצות מאכזבות. כהן המנוסה לא איבד את העשתונות, וערך חילופים כדי לחזור למשחק וזה גם השתלם לו! כי בדקה ה-64 נסיר מגדוב שעלה מן הספסל כבש את שער השוויון. טמרה המשיכה לתקוף וידעה שהיא חייבת לכבוש שער נוסף, והוא גם הגיע בדקה ה-78 כשמשה בן לולו כבש שער אדיר מכדור שקיבל מנסיר מגדוב, ושלח את אנשי טמרה לחגוג. 

 

טמרה רושמת ניצחון ומהפך אדיר, שמעניק לה כרטיס כניסה לפלייאוף שם מצפים לה מאבקים לא פשוטים. מגיע שאפו אדיר לשמעון הדרי, אמיר כהן והנהלת הקבוצה וכמובן לשחקנים שהראו הרבה אופי.

 

אמיר כהן מוביל את טמרה לפלייאוף בהצלחה (צילום: איתו ידגר) 

 

אמיר כהן מאמנה של טמרה בתגובה:" משחק נגד קבוצה מאומנת קבוצה קשה. אפשר להגיד מילה טובה להרצליה ששיחקה ספורטיבי ועשתה הכל כדי לנצח את המשחק. בסופו של יום הנחישות של מכבי טמרה גם בלי כדורגל יפה ניצחה את המשחק, והביאה אותנו לפלייאוף.

 

שמעון הדרי, המנהל המקצועי של מכבי טמרה אמר בסיום:"יש לנו קבוצה של גברים. המשחק הזה מסמל את העונה כולה, בהתחלה היינו פחות טובים, אבל ברגע שהתחלנו לשחק כמו גברים, שיחקנו חזק, הראנו עוצמות וככה אני רוצה לראות את הקבוצה שלי משחקת עם הרבה לב ונשמה וגם כדורגל יפה ראינו היום. הפנים עכשיו לפלייאוף. ושם השמיים הם הגבול. שיהיה לנו בהצלחה"

 

נסיר מגדוב כובש שער השוויון ומבשל את השער השני (צילום: איתן ידגר) 

 

איש המשחק של טמרה הוא ללא ספק נסיר מגדוב, שעלה מהספסל כבש את שער השוויון ובישל את השער השני וסיכם בסיום :"היה משחק טוב מלא מתח. כל השחקנים נתנו הכל במשחק הזה ויחד עם הצוות המקצועי עשינו את המטרה הראשונית והמטרה שלנו חעלות ליגה. וזאת המילה שלנו לקראת הפלייאוף

 

גם אוסאמה שעבן הצטרף לחגיגות ואמר:" היה משחק קשה מאד מול קבוצה קשה שמניעים כדור ומשחקים כדורגל יפה. היה לנו קשה אבל מחצית שניה עלינו כמו אריות כמו גברים. שלטנו במשחק והיתה קבוצה אחת על המגרש. ניצחנו בצדק. וניתן את המילה שלנו בפלייאוף.״

 

מומו ניסטל המאמן שנותר מאוכזב בסיום אמר: ״מומו ניסטל מאמן הרצליה:"מחצית ראשונה מצויינת מחצית שניה חושך. טמרה קבוצה שהכניסו מחץ המחצית השניה. לטמרה יש חילופים מצויינים ולנו אין חילופים. אנחנו פשוט חלשים היינו במחצית השניה. מחצית שניה לא רציתי לשנות כי שיחקנו מצויין לא היה מה לגעת. אבל יש לי ילדים חסרי נסיון בחילופים וזה היה הבדל. 5 חילופים זה חצי קבוצה. הפנים לפלייאוף תחתון נצטרך לעשות שני ניצחונות כדי להבטיח את ההישארות בליגה. אנחנו עדיין לא קרובים להבטיח. כל משחק שם יהיה מלחמת עולם.״

טמרה הבטיחה את מקומה בפלייאוף (צילום: איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. נאססרה (נאססרה 09-04-2021, 18:42)
    אמיר מאמן תותח היה אצלנו בכסיפה ועשה עבודה מצוינת מאמן מצוין
  2. מומו תיתבייש (שחקן בקבוצה 09-04-2021, 21:54)
    מתי פעם אחת תיקח אחריות? כל הזמן השחקנים אשמים ? מאמן חלש עם אפס ביחסי אנוש. לך תשיר דואט עם עומר אד
  3. גמיל ושטרית לכו הביתה גנבים חיים על חשבון הפועל לא רוצים גנבים בפועל (אלון אלי ושטרית מכרתם את הפועל הרצליה כל כך בזול אלי אתה מרויח 10 אלפים ביום מהסטקיה ואתה גונב מהפו 09-04-2021, 22:19)
    מה אין לכם מה לאכול שמכרתם את המשחק לא מספיק הכסף שקיבלתם מהעריה הלך ישר לכיס שלכם תעזבו את הפועל לא
  4. הפועל הרצליה אתם יורדים ליגה היא קבוצה ז** (אוהד 11-04-2021, 13:02)
    הנהלה הנעלה גרוע ז** שקרנים מאמן ז**