סיכום מחזור 13: ליגה ב' צפון ב'

גם בליגה ב' השנייה בצפון משחק אחד בשבוע עשה טוב. נשר באו חמים לבית שאן, בני מוסמוס לא התקשו בעין סהלה, נווה שאנן אלדד נתנו חמישייה לכפר קרע וטירת הכרמל לא ריחמו על בני בקה

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 19-04-2021
  • 10:10

בית א'

בבית א' לא חווינו מחזור עם הפתעות. נשר מנצחת בבית שאן בלי להתבלבל, טירת הכרמל הבקיעה חמישייה לרשת של גלבוע ובני מוסמוס... רושמים עוד ניצחון לרזומה.

 

עירוני נשר 2 – הפועל בית שאן 1

שחקני של ברכאת ווהב הגיעו ביום חם אל בית שאן עם מטרה אחת והיא לקחת את שלושת הנקודות. האורחים מנשר לא התבלבלו וכבר בדקה ה 19 שרון גורמזנו העלה את קבוצתו ל 1-0. בדקה ה -42 בית שאן ספגו שער עצמי שהעלה אותם ל 2-0 ובהמשך מיכאל אזולאי צימק את התוצאה ל 2-1 בסיום. בבית שאן התמודדו יפה מול הקבוצה החזקה מנשר ולא התפרקו. במחזור הבא בית שאן יארחו את איכסל ונשר יתארחו בביר אל מכסור.

שחקני בית שאן - חייבים להוציא ניצחון באיכסל (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

בני מוסמוס 1 – עין סהלה 0

בני מוסמוס רושמים ניצחון ביתי נוסף והפעם זה על חשבון עין סהלה מהתחתית. במוסמוס כמעט והסתבכו עד שבדקה ה- 80 עומר אלעאל הצליח להבקיע ולהביא לקבוצתו 1-0 קטן גדול.  בעין סהלה מוחמד קבהה חייב להרים את שחקניו והצליח לייצר את הניצחון השני העונה כי ניצחון אחד מ – 12 משחקים לא ישאיר אותו בליגה.

אוסמה אגרביה הבעלים של מוסמוס - יכול לחייך (צילום: מחמד עלי)

 

טירת הכרמל 5 – סנדרלה גלבוע 2

שחקני טירת הכרמל ממשיכים לנשוק בעורפם של נשר והיא ממוקמת שנייה בטבלה עם הפרש של 3 נקודות בלבד לאחר שבקלות ניצחו את גלבוע כששלטו במשחק מההתחלה ולאחר 6 דקות בלבד התחילו להבקיע שערים. בגלבוע מתקרבים למקומות מאתגרים בתחתית ובמחזור הבא חייבים לנצח את פרדס חנה / כרכור ולחזור למסלול הניצחונות כדי לא להסתבך.

 

פרדס חנה / כרכור 0 – אחי ביר אל מכסור 0

 

בית ב'

בבית ב' נווה שאנן ממשיכים להוביל והפעם ניצחון גדול בכפר קרע, טירת הכרמל לא התקשו בבני בקה ונוג'ידאת אחמד רושמים ניצחון נוסף והפעם על כפר כמא.

 

כפר קרע 1 – נווה שאנן אלדד 5

שחקני נווה שאנן ממשיכים בקו הניצחונות והפעם על חשבון כפר קרע. תחילה כפר קרע עלתה ליתרון 1-0 בדקה ה- 13 משער של מוחמד כבהה, אך שחקני נווה שאנן לא התבלבלו והבקיעו חמישייה לרשת של המארחים. מריק שמחייב ועובאדה חטאב עם צמד והקשר נועם בראון הוסיף גם שער משלו. במחזור הקרוב כפר קרע יתארחו ברמות מנשה ונווה שאנן ינוחו עם מחזור חופשי.

שלושת המבקיעים בנווה שאנן - מריק שמחייב, נועם בראון וחטאב עובאדה (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן אלדד)

 

מכבי נוג'ידאת אחמד 2 – כפר כמא 0

בנוג'ידאת רושמים את הניצחון הרביעי העונה ועולים למקום השישי והבטוח. בכפר כמא המצב פחות טוב עם 9 נקודות בלבד ושלושה ניצחונות. שתי קבוצות בינוניות שיילחמו עד המחזור האחרון. במחזור הבא כפר כמא תארח את בני בקה ונוג'ידאת תתארח בבני ג'ת ששם תהיה חייבת להוציא את ניצחונה החמישי.

 

איחוד בני בקה 0  -הפועל טירת הכרמל 3

שחקני טירת הכרמל הגיעו אל בני בקה עם מטרה מאוד ברורה – לנצח ולקחת את שלושת הנקודות בכדי להמשיך ולהיצמד לנווה שאנן. בדקה השישית איתן יואש הבקיע כבר את השער הראשון וינון ברקוביץ הוסיף צמד בהמשך המשחק. המארחים מבקה לא הצליחו להוות יריבה ראויה והמאמן עמאר מואסי צריך לחבר את החבורה שלו בכדי לנסות ולהשיג בשבוע הבא את הניצחון החמישי.

 

בית"ר חיפה 1 – הפועל רמות מנשה מגידו 1

נועם בראון - הבחור חם (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן אלדד)

הוסף תגובה
תגובות
  1. פליאוף (שמואל 19-04-2021, 14:48)
    אפשר לעבור לפליאוף ישר העולות טירה נשר טירה וכפר קרע.