הפועל שדרות הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון

ליגה ג' דרום מספקת לנו הפתעות,דרמות ומתחים. אמש (שישי) הפועל שדרות הבטיחה את מקומה במשחקי פלייאוף העליון לאחר ניצחון 1:2 על מ.כ באר שבע. פרץ: "גאה בשחקנים שלי, בלי שום תקציב ותנאים הצליחו להעפיל לפלייאוף".

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 24-04-2021
  • 17:52
עונת המשחקים 2020/21 עבור הפועל שדרות אינה האירה פנים, בצל נגיף הקורונה וחוסר הוודאות סביב פתיחת עונת המשחקים בליגות הנמוכות הודיעו חברי העמותה על הקפאת פעילות בשל בעיות תקציביות.  אבי פרץ מאמן הקבוצה יחד עם גיוס ספונסרים החזירו את הפעילות בקבוצה. 
 
המחזור ה-12 נערך אחר הצהריים במשחק בו אירחה הפועל שדרות את מ.כ באר שבע, חניכיו של אבי פרץ הגיעו למשחק בידיעה ניצחון יבטיח את כרטיס עליה למשחקי פלייאוף. האורחים מנגד סיימו את העונה מוקדם מהצפוי הגיעו משוחררים. שש דקות מפתיחת המשחק עומר יהודאי כבש שער יתרון 0:1. חמש דקות בלבד החזיק שער היתרון של שדרות והאורחים מבאר שבע השוו שער של קליי דריי 1:1. עד סיום המחצית הראשונה שתי הקבוצות הגיעו למספר מצבים מול השערים. 
 
המחצית השנייה נפתחה בדקות הפתיחה במרכז המגרש. דקה 72' האורחים מבאר שבע נותרו בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו בכרטיס צהוב שני ואדום לאלכס רסקופין.  דקה חולפת והאורחים נותרו בתשעה שחקנים שמאיר גלברגר זכה בכרטיס אדום מאור לוגסי שופט המשחק לאחר פגיעה ללא כדור ברותם מיטב. שדרות ניצלה את היתרון המספרי על כר הדשא. דקה 86' אלון שליקר בעט מ-18 מטר שטוח לפינה וקבע 1:2 גדול להפועל שדרות.
 
שחקני שדרות חוגגים העפלה לפלייאוף העליון (צילום: אורי גבאי באדיבות שדרונט) 
 
אבי פרץ מאמן הפועל שדרות בתגובה לגולר בסיום: "אני גאה בשחקנים שלי, בלי שום תקציב ותנאים הצליחו להעפיל לפלייאוף. בתחילת עונה לא ראיתי את זה קורה שנגיע לפלייאוף, אבל בכדורגל כמו בכדורגל אתה תמיד יודע איך זה מתחיל אבל אף פעם לא יודע איך זה מסתיים".
 
מה סוד ההצלחה העונה בשדרות ?
"האמת קשה לי לשים אצבע על מישהו ספציפי. אבל ! קשה מאוד לעבוד כשאין תנאים ואין תקציב מינימלי להעמיד קבוצה. בכל זאת ואם החוסר העמדתי קבוצה מצויינת של שחקנים ותיקים וצעירים, שנכחו בכל אימון והאמינו בכל משחק שאפשר לנצח".
 
בצל נגיף הקורונה וחוסר הוודאות סביב משחקי ליגה ג', האמנת שדרות תעפיל למשחקי הפלייאוף ?
"חד משמעית לא. גאה בשחקנים שהוכיחו לב,אהבה,נתינה והקרבה בכל אימון ומשחק".
 
אחרי העפלה למשחקי הפלייאוף, הפועל שדרות מכוונת לעבר כרטיס העליה לליגה ב' ?
"יהיה קשה מאוד, כל הקבוצות שעלו עשו חיזוק משמעותי. אנחנו נשארנו אותו סגל, אבל בכדורגל הכל אפשרי נבוא כל משחק כדי לנצח".
 
 
 

אבי פרץ ולצידו נמרוד עונה עוזרו, מובילים את שדרות לפלייאוף (צילום: אורי גבאי באדיבות שדרונט)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן שדרות בכיין סדרתי (שדרותיה 24-04-2021, 19:33)
    כל העונה מעלה כתבות מקבל מסע יחצנות בתקשורת מה שאף קבוצה בליגה ג' ובליגה ב' לא מקבלת וכל הזמן בוכה אין לי תקציב אין לי תקציב יאללה מספיק הבנו אותך .. בכיין לא סתם זרקו אותך מעירוני שדרות מאמן שמתאים לאמן בליגה ג
  2. אבי פרץ המלך של שדרות (מוקמל שאול 25-04-2021, 13:23)
    אוהד עירוני שדרות לפני שנולדת אבי אימן את שדרות ונתן את הלב לעירוני שדרות אין שעות דיבור על האיש הזה מצד אוהדי עירוני שדרות גועל נפש אבי שיהיה לך בהצלחה אוהבים אותך בקריית מלאכי והלוואי ותעלה ליגה
  3. פרגון למאמן אבי פרץ הגדול (דהן יוסף 11-03-2022, 15:55)
    אבי פרץ הוכיח שיש לו האופי והכשרון וכמובן היכולת להפוך קבוצה קטנה לגדולה ! אני מקווה שקברניטי שדרות יסייעו לאבי פרץ בכל האמצעים לטובת הכדורגל בשדרות ! כל הכבוד אבי
  4. פרגון למאמן אבי פרץ הגדול (דהן יוסף 11-03-2022, 15:55)
    אבי פרץ הוכיח שיש לו האופי והכשרון וכמובן היכולת להפוך קבוצה קטנה לגדולה ! אני מקווה שקברניטי שדרות יסייעו לאבי פרץ בכל האמצעים לטובת הכדורגל בשדרות ! כל הכבוד אבי