"הבעלים והצוות המקצועי נותנים לנו את הנשמה – נוכל להחזיר להם רק בעליית ליגה"

כך אמר עהאד עזאם, קשר מ.ס. טירת הכרמל שלא מתכוונת לוותר על המקום הראשון ונושפת בעורפה של נשר עם מרחק של שלוש נקודות בלבד. ביום שישי שחקני טירת הכרמל יתארחו בבית שאן שמבחינתם יש רק מטרה אחת והיא לצאת משם עם שלוש נקודות.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 29-04-2021
  • 11:07

קבוצת מ.ס. טירת הכרמל המודרכת ע"י אורן פלאש ומאור סיסו עושה עונה יפה. הקבוצה ממוקמת במקום השני של בית א' והפער בינה לבין נשר שבפסגה הוא שלוש נקודות בלבד. בינתיים, הקבוצה עושה עונה יפה מאוד. נותרו עד לסוף העונה הסדירה שלושה מחזורים בלבד והזמן יגיד באיזה מקום הם יסיימו את העונה.עהאד עזאם, קשר הקבוצה סומך על חבריו לקבוצה ולא מסתיר שמבחינתם המטרה היא להיות בשנה הבאה בליגה א'.


עהאד, איך זה עם שני משחקים בשבוע? קשה?
"זה קשה מאוד. אנחנו משחקים בליגה ב'. לא ליגה לאומית ולא ליגת על. לא כל השחקנים יכולים לעמוד בעומס הזה. יש לא מעט פציעות ולא כולם יודעים לטפל בעצמם כמו שצריך. בסה"כ אנחנו לא מקצוענים, אך מגיעים לכל משחק ומתמודדים יפה."

 

אתם במקום טוב בטבלה, איך האווירה בקבוצה?
"יש לנו אווירה מצוינת. הקבוצה שלנו טובה ומגובשת. יש לנו מטרה אחת – לעלות ליגה. אינשאללה גם נעשה את זה. הבעלים והצוות המקצועי שלנו נותנים את כל הנשמה ואנחנו נחזיר להם רק בעליית ליגה."


ביום שישי משחק לא פשוט בבית שאן, מה המפתחות לניצחון?
"אנחנו צריכים לבוא כמו לפני כל משחק ולתת את ה- 100% שלנו. כאשר אנחנו נותנים את כל כולנו הכל תלוי רק בנו. ברגע שהדברים בידיים שלנו ואנחנו לא תלויים באחרים, אנחנו צריכים להביא את התוצאות."

מועדון הכדורגל מ.ס. טירת הכרמל - האם יחגגו גם בבית שאן? (צילום: מועדון הכדורגל מ.ס. טירת הכרמל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. טירת כרמל (פיני 29-04-2021, 12:00)
    בית שאן לא פריארים תבאו תקבלו ותלכו הביתה בוכים בית שאן זה אימפריה
  2. רק נשר או הפועל טירה ( שימי 29-04-2021, 18:05)
    עם כל הכבוד,ואין יותר מיד,שפכו מעל מיליון בטפשות ועשו בלגאן בגלל שיטת הפליאוף רק נשר או הפ טירה יעלו
  3. קדימה נווה שאנן (יואב 29-04-2021, 22:16)
    מגיב מספר 2 חבל שאתם מזלזלים בנווה שאנן . לפי דעתי הקבוצה הכי טובה עם התנהלות של ליגת העל .וצוות מקצועי ומגובש זה מכבי נווה שאנן . הפועל טירה חוץ מיואש שם אין כלום .נשר גם קבוצה טובה . וללא ספק שמעדון ספורט טירת הכרמל קבוצה עם הרבה שמות וניסיון אבל לא מחוברים ולא מגובשים !!!!! זאת דעתי בהצלחה לכולם.