סיכום מחזור 16: ליגה ב' צפון א'

הנה הסתיים לו עוד מחזור בליגה ב' צפון א'. הליגה הסדירה עומדת להסתיים ולקראת הפליאוף אף קבוצה לא רוצה להפסיד נקודות. בצמרת כרמיאל כבשה את המקום הראשון עם ניצחון בשעב, אך צעירי כפר כנא אחריהם עם שתי נקודות פחות. בתחתית סכנין, ביר אל מכסור וכפר מנדא ממשיכות לדשדש.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 03-05-2021
  • 13:15

בית א'

בבית א' היה לנו המחזור את קרב הענקיות: כרמיאל ושעב שבסופו כרמיאל היו עם ידם על העליונה. כפר כנא לא התקשתה בעראבה וכמובן שטמרה לא הסתבכה בסכנין.

 

צעירי סכנין 2 – צעירי טמרה 4

שחקני טמרה התארחו בסכנין לאחר שלושה משחקים ללא ניצחונות. חניכיו של רושדי סובח ידעו לחזור לעניינים על חשבון שחקניו של רזק גנאים מסכנין. המשחק היה הפכפך כאשר ההובלה עוברת מקבוצה לקבוצה, אך בסופו של דבר שחקני טמרה ידעו לקחת את הנקודות הבייתה.

צעירי סכנין- לא מצליחים לייצר ניצחונות (צילום: מועדון הכדורגל צעירי סכנין)

 

צעירי כפר כנא 3 – הפועל עראבה 0

לאחר שעראבה עשו תיקו עם שעב, הם חשבו שכל קבוצות הצמרת ניתנות לעצירה. לצערם, זה פחות עבד נגד כפר כנא. שחקניו של מוחמד עבאס הגיעו חדורי מוטיבציה ולא באו להעביר את הזמן. אנס נאסר כבש צמד וראבאל דהאמשה הוסיף שער משלו. במחזור הבא עראבה יארחו את כרמיאל מצמרת הטבלה וכפר כנא יוכלו לנוח כשהם במחזור חופשי.

 

הפועל עירוני כרמיאל 3 – מכבי אחווה שעב 0

איזה משחק עונה היה לנו במחזור הזה!! שחקניו של לירון יגר אירחו את שחקני שעב למלחמה על צמרת הליגה. בשבוע שעבר, לאחר המשחק מול מעלות שאלנו את יגר איך זה להיות במקום הראשון והוא אמר שהוא מקווה שנשאל אותו את השאלה הזאת גם אחרי המשחק נגד שעב, בקשתו של יגר התקיימה והוא עוד יישאל בשאלה הזו. שחקני כרמיאל באו מוכנים למשחק ועשו את העבודה. המבקיעים בשורות כרמיאל הם: אוהד עדי, ארד אלבד ויובל שבתאי. בשעב לא מוותרים ויודעים שזה לא נגמר עד שזה לא נגמר. במחזור הבא כרמיאל יתארחו בעראבה ושעב יארחו את טובא.

שחקני עירוני כרמיאל - יש להם סיבה לחגוג (צילום: יונתן גינזבורג - סורט מהתחתית)

 

בית ב'

בבית ב' לא היו יותר מדי משחקים כאשר המשחק בין שפרעם לצפת לא התקיים ערב האסון הנורא במירון.  בממב"ע ממשיכים לנצח ואחי עכו גם התרגלו לקחת שלוש נקודות בכל משחק.

 

בני ממב"ע 1 – מכבי עירוני יפיע 0

שחקני ממב"ע אירחו את יפיע למשחק של שתי קבוצות בטן טבלה. רק לפני שבועיים חניכיו של רמי אבולעילה מיפיע היו במקום השני, אך השלמת משחקים של קבוצות אחרות עזרו להן לחזור למקום החמישי. המשחק הסתיים מהר בדקה השישית מבעיטת עונשים מדוייקת מ – 11 מטרים של אסעד עמאשה שחוזר להבקיע בשבועות האחרונים. במחזור הבא לשתי הקבוצות יש משחקים קשים: יפיע יארחו את אחי עכו ובני ממב"ע יארחו את בני שפרעם.

אסעד עמאשה - יודע לדייק מהנקודה הלבנה (צילום: עובאדה אכתילאת)

 

אחי עכו 3 – עירוני בני כאבול 2

שחקני עכו רושמים ניצחון נוסף לרזומה ועולים למקום השני בטבלה. שחקניו של איברהים מנסור מעכו התחילו את המשחק עם פיגור, אך ידעו להתעלות על עצמם ולנצח את המשחק. בבני כאבול רושמים כבר משחק רביעי ללא ניצחון ועל מנת להוציא משהו טוב לפני הפליאוף כדאי לשחקנים לחזור ולנצח משחקים.

 

מצטיין המחזור: יובל שבתאי השחקן המצטיין של כרמיאל במשחק העונה (צילום: יונתן גינזבורג, ספורט מהתחתית)

 

מאמן המחזור: לירון יגר מאמן עירוני כרמיאל (צילום: יונתן גינזבורג, ספורט מהתחתית)

 

בני ממב"ע - פנדל אחד מדויק עשה את העבודה (צילום: ענאן עמאשה)

הוסף תגובה
תגובות