סיכום מחזור 17: ליגה ב' צפון ב'

בליגה ב' צפון 2 גם היה לנו מחזור לא משעמם בכלל, בני מוסמוס מפסידים שוב, משחק פוצץ בין בית שאן לעין סהלה ונווה שאנן נעצרו בכפר כמא.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 06-05-2021
  • 09:19

בית א'

בית א' הביא איתו משחקים מלאי אקשן. עין סהלה ובית שאן סגרו את הבסטה לאחר 73 דקות, פרדס חנה מנצחת במוסמוס ונשר נעצרים באיכסל.

 

אחי ביר אל מכסור – מ.ס. טירת הכרמל 1-0

במשחק שפתח את המחזור ה – 17, שחקניו של אורן פלאש חזרו מביר אל מכסור עם שלוש נקודות כשתוצאת הסיום היא 1-0. בביר אל מכסור זה היה ההפסד השביעי העונה ומחזור לסיום הליגה הסדירה הקבוצה ממוקמת חמישית בטבלה. במחזור הבא ביר אל מכסור יארחו את עין סהלה וטירת הכרמל יתארחו בפרדס חנה.

 

בני מוסמוס – פרדס חנה / כרכור 2-1

במוסמוס כנראה התעייפו לקראת סיום הליגה הסדירה ורושמים הפסד נוסף. זהו ההפסד החמישי של הקבוצה והיא כרגע ממוקמת רביעית בטבלה. בפרדס חנה רשמו את ניצחונם החמישי העונה ושמחים לא להיות בשיא התחתית של הטבלה.

 

זיאד אגרביה - שחקניו התעייפו (צילום: מועדון הכדורגל בני מוסמוס)

 

הפועל עין סהלה – הפועל בית שאן 3-2

היה חם השבוע במגרש בברטעה. בית שאן הגיעו למשחק נגד עין סהלה שמבחינתם העונה כבר הסתיימה. בדקה ה- 73, שופטת המשחק שאדה דהאמשה שרקה את שריקת הסיום לאחר שספגה קללות משחקני עין סהלה כשהתוצא היא 3-2 לטובת האורחים מבית שאן.

 

מכבי אחי איכסל – עירוני נשר 2-2

 

בית ב'

בבית ב' גם לא היה משעמם. רמות מנשה עם ניצחון נוסף, נווה שאנן נעצרו נגד כפר כמא ובית"ר חיפה לא מסוגלים לחזור ולנצח.

 

הפועל בני ג'ת – הפועל רמות מנשה / מגידו 3-1

שחקניו של אייל הלטמן רושמים את ניצחונם השני ברציפות. מחזור אחד לסיום הליגה הסדירה שחקני רמות מנשה ממוקמים במקום הרביעי בטבלה. בבני ג'ת העונה כבר הסתיימה והם יכולים ללכת לים, הקבוצה במקום האחרון עם שני ניצחונות בלבד. במחזור הבא רמות מנשה יארחו את נווה שאנן החזקים ובני ג'ת ייצאו למשחק חוץ בטירת הכרמל.

 

אייל הלטמן - שומר על מומנטום חיובי

 

מכבי נווה שאנן אלדד – מ.ס. כפר כמא 1-1

שחקני נווה שאנן משיגים את תוצאת התיקו השלישית שלהם העונה. מחזור אחד לסיום הליגה כנראה ששחקניו של ליאור טל מרגישים את העייפות והם לא הצליחו להשיג ניצחון נוסף. בכפר כמא יכולים להתגאות שהצליחו לנצח את מוליכת הבית וזאת הייתה תוצאות התיקו השנייה שלהם העונה.

 

מכבי נוג'ידאת אחמד – הפועל טירת הכרמל 

 

איחוד בני כפר קרע  – בית"ר חיפה 2-3

 

מאמן המחזור שניר שטרית - בית שאן (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

שחקן המחזור גיא סלמה - שוער בית שאן (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

שחקני בית שאן - שמרו על כבוד למשחק (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חח (צפןני 06-05-2021, 15:47)
    אתם מטעים, אתם טועים בהרבה דברים אבל זה מה יש