נבחרת המחזור בליגה א' צפון בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור הסיום בפלייאוף העליון והכמעט אחרון בפלייאוף התחתון סיפקו לנו המון שערים יפים ותוצאות מכריעות, מכבי בני ריינה חגגה עלייה היסטורית ללאומית, טירה העפילה למבחני העלייה, טבריה התקרבה למקום במבחנים וזלפה רשמה ניצחון אדיר. אבל מי מצטייני המחזור? מוזמנים לצלול פנימה

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 10-05-2021
  • 11:16

שוער 

גאנם מחאג'נה (הפועל בועיינה)

השוער המנוסה שהגיע לקבוצה מהליגה הפלסטינאית רשם משחק נהדר מול עירוני טבריה כששמר על שער נקי ועזר לקבוצתו להבטיח באופן סופי ומוחלט את המקום גם בעונה הבאה בליגה א' צפון. בועיינה חזרה לנצח אחרי ארבעה הפסדים רצופים

 

הגנה

גל בראל (מכבי בני ריינה) - מצטיין המחזור

הבלם הנהדר ששיחק במספר קבוצות בכירות בקריירה רשם עוד הישג נפלא לקריירה בדמות עלייה לליגה הלאומית עם המועדון הצומח מכבי בני ריינה. בראל רשם משחק נהדר בשני צידי המגרש כשכבש את השער המכריע במשחק העלייה מול כאוכב.

 

גל בראל כבש שער שהעלה את ריינה לליגה הלאומית (צילום : חגאג רחאל)

 

סאמר והב (רובי שפירא)

הבלם שנחשב למזוהה עם המועדון רשם משחק נהדר בפן ההגנתי בניצחון החשוב מול באקה שכנראה הבטיח סופית את מקומה של הקבוצה בליגה גם בעונה הבאה.

 

סאמר והב (באדום) הוא העוגן המרכזי של רובי בהגנה (צילום : חגאג רחאל)

 

מוחמד מחאג'נה (מ.ס טירה)

הבלם הנפלא רשם משחק שקט ויציב מול החלק הקדמי החזק של מכבי טמרה ובכך עזר לטירה לנצח במפגש הקשה ולהבטיח מקום במשחקי המבחן.

 

מוחמד מחאג'נה היה טוב מול טמרה (צילום : מחסאן נסאר)

 

קישור 

אמיר אבו ניל (מכבי בני ריינה)

הקשר ששיחק במספר מועדונים בכירים בישראל ביניהם הפועל חיפה ואחי נצרת כבש שער חשוב במשחק העלייה ההיסטורי של קבוצתו, מכבי בני ריינה מול הפועל כאוכב ובכך עזר לה לעלות לליגה הלאומית. זהו שערו היחיד של אבו ניל העונה ואיזה שער חשוב.

 

אמיר אבו ניל חגג את השער הראשון בניצחון על כאוכב (צילום : חגאג רחאל)

 

אביב כהן (הפועל מגדל העמק)

משחק אדיר של אביב כהן השאיר את מגדל העמק באופן סופי בליגה. הקשר, שסוגר עונה רביעית במועדון, חגג שלושער אדיר לרשת של ערערה במשחק העונה של הקבוצה. אין ספק שאביב כהן הוא הלב והנשמה של מגדל העמק.

 

מוחמד אבו ראס (בני פרדיס)

הקשר הנהדר של פרדיס, מוחמד אבו ראס מציג מידי שבוע כדורגל נהדר כשהוא משמש כברומטר של הקבוצה, במחזור האחרון הוא להט על הדשא עם שער נהדר ויכולת טובה. אבו ראס רשם 12 בישולים וארבעה שערים העונה, נתונים מרשימים מאוד.

 

מתנאל טדסה (מ.ס טירה)

הקשר רשם חתם פלייאוף עליון מעולה מבחינה אישית עם שער סופר קריטי מול מכבי טמרה ויחד עם זאת הציג יכולת טובה מאוד על כר הדשא. כעת יהיה מעניין לראות אותו מול מכבי יפו.

 

מתנאל טדסה רשם פלייאוף נהדר (צילום : חגאג רחאל)

 

התקפה

מג'ד גיש (הפועל בני ערערה)

חלוצה הנפלא של ערערה פשוט לוהט בשבועות האחרונים. גיש כבש צמד נפלא לרשת של מגדל העמק ובכך חגג חמישה שערים בשלושת המשחקים האחרונים, לצערו הפעם זה לא הספיק כדי לקחת נקודות. אין ספק שהמקום שלו זה ברמות הגבוהות.

 

מגד גיש לוהט בשבועות האחרונים (צילום : חגאג רחאל)

 

מיזר זועבי (הפועל בני זלפה) -

כשהיא במשבר ומסובכת בקרבות תחתית , זלפה קיבלה מנהיג נפלא הדשא בדמות מיזר זועבי. החלוץ (25) השלים צמד שני ברציפות בניצחון 4-1 על טייבה ובכך הוא השאיר כמעט בוודאות את קבוצתו עונה נוספת בליגה.

 

גיל חדד (רובי שפירא)

חלוצה המוביל של קבוצת האוהדים מחיפה חגג צמד שערים נפלא בניצחון החשוב על באקה. גיל חדד הצעיר כבש העונה שמונה שערים בכל המסגרות.

 

גיל חדד הופיע ברגע האמת (צילום : חגאג רחאל)

 

מאמן המחזור

אדהם האדיה (מכבי בני ריינה)

המאמן שנקרא לדגל באמצע העונה השלים בסוף השבוע האחרון את המשימה כשהעלה את המועדון הצומח, מכבי בני ריינה לליגה הלאומית וזאת לאחר פלייאוף מלא טלטלות. מגיעות לאדהם את כל המחמאות על הדרך שעשה עם ריינה.

חשוב לציין גם את חנא פרהוד, עומרי ביטון וענאן פרו שרשמו בשישי ניצחונות קריטיים.

 

אדהם האדיה מאושר ברגע הזכייה (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בושה אם לא אשרף רבאח בנבחרת השנה ולא רק בנבחרת המחזור , עשה את כל המשחק לבני ריינה , לכתוב במקצוענות (כדורגלן 10-05-2021, 16:16)
    חומר למחשב
  2. אף שחקן מהפועל כפר כנא (דור 10-05-2021, 21:09)
    בושה של נבחר המחזור הכל אינטרס אישי