סיכום מחזור 18: ליגה ב' צפון א'

המחזור האחרון בליגה ב' צפון א' היה מרתק עם המון שערים. שחקני כפר כנא הוכיחו לכרמיאל שהם לא מוותרים על אף משחק. מעלות רושמת ניצחון נוסף והפעם על ביר אל מכסור, יפיע עם ניצחון נוסף ובני כאבול מפסידים בנהריה

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 11-05-2021
  • 09:36

בית א'

בבית א' היה לנו משחק בין שתי הגדולות כרמיאל וכפר כנא שכבר הבטיחו את מקומן בפלייאוף ונלחמו בעיקר על היוקרה... מכבי מעלות עם ניצחון נוסף וצעירי סכנין חוגגים על חשבון שחקני שעב.

 

הפועל עירוני כרמיאל – צעירי כפר כנא 2-0

שתי הקבוצות הגדולות של בית א' שכבר הבטיחו את עלייתן לפלייאוף, סגרו את העונה הסדירה עם משחק מרהיב. שחקניו של לירון יגר עם הסגל המרשים שהעמידו השנה בכרמיאל כבר הבטיחו את מקומם בפליאוף, אך כנראה ששחקני כפר כנא שגם הם הבטיחו את מקומם לימדו את כרמיאל שבפליאוף יש את הטובים ביותר והם גדולים עליהם. בכרמיאל החזיקו 69 דקות, אך צמד של ראבאל דהמאשה הביא לאורחים את הניצחון.

 

שחקני כרמיאל -  לא הצליחו לעבור את שחקני כפר כנא (צילום: אלעד ג'אן)

 

מ.כ. ביר אל מכסור – מכבי מעלות 1-0

שחקני ביר אל מכסור רושמים לזכותם הפסד נוסף והפעם זה לשחקני מעלות שהצליחו לטפס למקום השביעי בטבלה. במעלות התחילו את העונה בצורה צולעת, אך חמשת הניצחונות שלהם מהחזרה מהסגר האחרון מראים שלקבוצה אכן יש יכולות. בביר אל מכסור סוגרים את העונה עם ניצחון אחד בודד.

 

הפועל בני טובא – עירוני עראבה 2-1

שחקניו של פחרי עסקאלה לא הצליחו לנצח את שחקני עראבה במחזור האחרון. הקבוצה השתפרה מכניסתו של המאמן החדשים לתפקיד, אך במחזור האחרון זה לא הספיק. בעראבה רושמים את ניצחונם החמישי העונה והקבוצה ממוקמת במקום החמישי בטבלה.

 

שחקני טובא - עראבה הייתה גדולה עליהם (צילום: מועדון הכדורגל בני טובא)

 

צעירי סכנין – מכבי אחווה שעב 2-1

 

בית ב'

איחוד שפרעם משופעת הכוכבים העפילו כצפוי לפלייאוף העליון ואליה הצטרפה אחי עכו. האמת הקרב בפלייאוף התחתון יתמקד בלברוח מהמבחנים כאשר נצרת כבר הבטיחה את חזרתה לליגה ג. 

 

מכבי עירוני יפיע – כפר מנדא 1-2

שחקני של רמי אבולעילה לא מתקשים מול שחקני כפר מנדא ורושמים ניצחון נוסף לרזומה. ביפיע לא הצליחו להגיע למקום השני, כשהפרש שערים מפריד בניהם לבין עכו. בכפר מנדא סוגרים את הליגה הסדירה במקום השמיני עם חמישה ניצחונות בלבד.

 

רמי אבולעילה - קבלן ניצחונות (צילום: חגאג רחאל)

 

בני ממב"ע – אחי עכו 1-3

שחקניו של ווג'די קיש רושמים ניצחון נוסף והפעם על חשבון אחי עכו. ברמת הגולן בנו השנה קבוצה בריאה וטובה שעם עוד קצת מזל גם הייתה מסיימת במקום טוב יותר בטבלה. בעכו סיימו את הליגה במקום השני כשהפרש שערים מפריד בניהם לבין יפיע.

 

בית"ר נהריה – בני כאבול 1-2

בני ממב"ע - עם עוד קצת מזל היו במקום אחר (צילום: ענאן עמאשה)

הוסף תגובה
תגובות