אום אל פאחם נשארה עונה נוספת בליגה הלאומית, יפו בליגה א'.

משחק המבחן על המקום בליגה הלאומית הסתיים בניצחון 1-0 לאום אל פאחם שמשאיר אותה עונה נוספת בליגה הלאומית. מכבי יפו המאוכזבת תשחק גם בעונה הבאה בליגה א'. שער של אילון אלימלך בדקה ה-21 הכריע את ההתמודדות.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 31-05-2021
  • 19:54

משחק המבחן על המקום בליגה הלאומית הסתיים עם בשורה גדולה, אום אל פאחם נשארת עונה נוספת בליגה הלאומית! שתי הקבוצות נפגשו הערב באיצטדיון המושבה וסיפקו משחק דרמטי במיוחד!

 

עם עליית השחקנים לכר הדשא, אוהדי א.א.פאחם זרקו רימוני עשן אל כר הדשא, מנגד אוהדי מכבי יפו הפריחו בלונים לאוויר.

 

אווירה מחשמת במושבה! (צילום : יח''צ)

 

פתיחת המשחק הייתה מהוססת מאוד ונראה ששתי הקבוצות הצליחו לבלום אחת את השנייה. המצב הראשון במשחק הגיע בדקה ה-14, לבאן קוטליה שיגר פצצה לעבר חיבורי הרשת וסחט הצלת ענק של בן וולובלסקי, שלוש דקות מאוחר יותר עידן ועקנין בעט לידיים של ליטבינוב.

 

בדקה ה-20 א.א פאחם עלתה ליתרון! כדור קרן מדויק פגש את לבאן קוטליה שסחט שוב הצלה מוולובלסקי אך אילון אלימלך הגיע לכדור החוזר ודחק מקרוב פנימה. 1-0 לאדומים! לאחר השער יפו ניסתה ליזום במטרה להשוות, עומרי כהן היה קרוב לכיבוש כשפספס את המסגרת בכמה סנטימטרים. המחצית הסתיימה ביתרון לאום אל פאחם

 

הקבוצה מהלאומית פתחה חזק את המחצית השנייה כשלבאן קוטליה שוב סיכן את השער אך מצא את וולובלסקי במקום. החצי השני לא התעלה לרמה גבוהה כששתי הקבוצות התקשו להגיע למצבים. שמונה דקות לסיום דור מוסקוביץ' הכפיל את היתרון של אום אל פאחם אך השער נפסל לאחר התערבות של מערכת ה-VAR. בתוך תוספת הזמן עומרי כהן כמעט וקבע שיוויון דרמטי אך הכדור שלו פספס את מסגרת השער.

 

בסיום, א.א פאחם נשארת עונה נוספת בליגה הלאומית, יפו בליגה א'.

 

מכבי יפו מאוכזבת בסיום (צילום : יח''צ)

 

איציק ברוך בסיום : "עברנו דרך ארוכה ומטחטחת עם עליות וירידות. יפו מועדון חזק ואנחנו קצת עצובים היום. האמנו שזה אפשרי, לא עמדנו במשימה שלנו. שאפו לכל האוהדים שתמכו בנו לאורך העונה וגאה בשחקנים שלי על עונה מצויינת. אכזבה גדולה, רצינו לעלות ליגה בעיקר מהמשחק היום"

 

מוטי איווניר בסיום : ''התישו אותנו עד דקה 99, לא קל בסוף זה מתוק אז הולכים עם הרגשה של שמחה. חששנו מירידת ליגה, משחק אחד. יפו קבוצה שיכולה להפתיע. אבל שמח שבמשחק לא ענק שלנו אבל כן אגרסיבי ושחקנים נתנו מעצם ושמח שזה הספיק לנו לניצחון. הקהל עזר לנו לנצח וכולנו תקווה שהקהל יוכל לתמוך לאורך העונה כולה"

 

הרכבי הקבוצות.

 

הפועל אום אל פאחם : תומר ליטבינוב, יעקב אבבה, אחמד יונס, אופיר בנבנישתי, עאטף מוסא, יונס ג'אברין, אילון אלימלך, איתי טאקו, תומס פרינס, דני עאמר, לבאן קוטליה.

 

מכבי קביליו יפו : בן וולובלסקי, מושיקו בילאס, גיא עיני, אורי אשל, עומרי כהן, אורי אשורוף, רונן פרץ, ניקולס לדסמן, עידן ועקנין, מתן בית יעקב, נור ביסאן

אום אל פאחם חגגה שער חשוב (צילום : מחסאן נסאר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחח (אזוריה 31-05-2021, 22:18)
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחח במדרגות חחחחחחחחחחח
  2. עופר ר (עופר 01-06-2021, 05:39)
    רק הוא יעלה אותכם ! עופר לבוגרים כל עוד הוא בוחש מלמטה לא תעלו !!! בושה !!!
  3. עמיקם אלוף הדקויות הלא חשובות ממתי אוהדי יפו כאלו צדיקים ? (ליגה א 01-06-2021, 11:16)
    מאז ומתמיד קיללו קללות נבזיות
  4. תודה לשחקנים ולמאמן על עונה אדירה ומופלאה (היידה יפו 01-06-2021, 11:32)
    שנה הבאה בכוחות מחודשים ואמונה גדולה .