סיכום מחזור 5: פליאוף ליגה ב' צפון

משחקי הפליאוף בליגה ב' צפון לקראת סיומם והמתח רק הולך ועולה. כפר כנא רושמים ניצחון חשוב ומבססים את מעמדם בצמרת הטבלה, בני שפרעם רושמים ניצחון חשוב מול כרמיאל ונשארים בעניינים. בדרבי של טירת הכרמל שחקניו של אורן פלאש הוכיחו מי הקבוצה הטובה בעיר ונשר נשארת מושלמת גם לאחר המשחק בנווה שאנן.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 13-06-2021
  • 14:14

צעירי כפר כנא – אחי עכו 0-2
שחקניו של מחמוד עבאס לא התקשו וניצחו בקלילות 2-0 את שחקני עכו שמוצאים את עצמם ללא ניצחונות כלל בפליאוף. מוחמד עואודה הבקיע את השער הראשון וראבאל דהאמשה את השער השני. כפר כנא נמצאים בפסגת הבית עם נקודה מעל בני שפרעם שנושפת בעורפם. במשחק הבא עכו יארחו את בני שפרעם וכפר כנא יתארחו בכרמיאל.

מוחמד עואודה - ממשיך להבקיע (צילום: חגאג רחאל)

 

איחוד בני שפרעם – הפועל עירוני כרמיאל 1-4
שחקני שפרעם הגיעו למשחק נגד כרמיאל בידיעה שהפסד יקבור להם את העונה והם אכן ידעו לבצע את העבודה. מנגד, שחקניו של לירון יגר נשארים סופית בליגה ב' בשנה שהבאה עקב ההפסד.  במחזור האחרון של הפליאוף בני שפרעם יתארחו בעכו וכרמיאל יארחו את כפר כנא.

איחוד בני שפרעם - נושפים בעורפם של כפר כנא (צילום: מועדון הכדורגל איחוד בני שפרעם)

 

מ.ס. טירת הכרמל – הפועל טירת הכרמל 2-3
בדרבי העירוני של טירת הכרמל שחקניו של אורן פלאש משיגים ניצחון שני ומראים מי הקבוצה הבכירה בעיר ונשארים צמודים לעירוני נשר בפסגת הבית. שחקניו של שחר סימן טוב עדין ללא ניצחונות בפליאוף וינסו לעשות זאת במשחק הבא. במשחק האחרון של הפליאוף שחקני הפועל יארחו את נווה שאנן ושחקני מ.ס. יתארחו לנשר למשחק גורלי.

שחקני מ.ס. טירת הכרמל - מתכוננים למשחק הגורלי במחזור האחרון (צילום: דוברות מועדון הכדורגל מ.ס. טירת הכרמל)

 

מכבי נווה שאנן אלדד – עירוני נשר 4-2
שחקניו של ווהב ברכאת לא התקשו מול שחקני נווה שאנן והשיגו את הניצחון החמישי מחמשת משחקי הפליאוף. נווה שאנן עדין ללא ניצחונות יכולה להעביר את המשחק האחרון ולהתכונן לעונה הבאה. במחזור האחרון של הפליאוף עירוני נשר תארח את מ.ס. טירת הכרמל למשחק גורלי ונווה שאנן תתארח אצל הפועל טירת הכרמל.

שחקני נשר - מושלמים עם חמישה ניצחונות מחמישה משחקים (צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות