רק לעלות : שפרעם ניצחה את טירת הכרמל ועלתה למשחק המבחן על המקום בליגה א'

החבורה של אבו רקייק עמדה בלחץ כשניצחה 3-0 את מ.ס טירת הכרמל במשחק על האפשרות להתמודד על עליית ליגה. מואמן קדרי, עלי חטיב וחוסיין בושנאק חגגו כל הדרך אל המקום במשחק המבחן מול עירוני טבריה. טירת הכרמל סיימה את העונה בטעם מר.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 23-06-2021
  • 11:10

איחוד בני שפרעם ומ.ס טירת הכרמל נפגשו באיצטדיון עילוט למפגש על המקום במשחק המבחן לליגה א' מול עירוני טבריה. שתי הקבוצות סיימו את פלייאוף העלייה במקום השני והן קיוו להמשיך לחלום בגדול על עליית ליגה. 

 

אוהדי שפרעם הפגינו נוכחות במשחק החשוב (צילום : חגאג רחאל)

 

כבר מהפתיחה שפרעם הראתה עליונות ובדקה ה-11 היא עלתה ליתרון. לאחר שעלי חטיב סחט הצלה יפה מהשוער אך בניסיון השני מואמן קדרי חטף כדור בתוך הרחבה ובעט חזק פנימה. 1-0 שפרעם בפתיחה.

 

מועמן קדרי חגג ראשון (צילום : חגאג רחאל)

 

שפרעם המשיכה לשלוט גם לאחר השער כשהיא שלחה הרבה שחקנים קדימה ואיימה על השער. בדקה ה-22 היא קיבלה כדור עונשין מ-11 מטרים. קפטן הקבוצה, עלי חטיב, סחט הצלה יפה משוערה של טירת הכרמל אך בניסיון השני הוא הכפיל את התוצאה וקבע 2-0 גדול. 

 

קפטן הקבוצה, עלי חטיב, הכפיל את התוצאה (צילום : חגאג רחאל)

 

לאחר השער המשחק התאזן וטירת הכרמל ניסתה להגיע למצבים אך היא לא הייתה מספיק מדויקת ולא מצאה פיתרונות יצירתיים כדי לפצח את הגנת שפרעם. המחצית הסתיימה ב2-0 לטובת הכחולים

 

המחצית הראשונה הייתה במעמד צד אחד (צילום : חגאג רחאל)

 

המחצית השנייה לא התעלתה לרמה גבוהה ונרשמו מעט מצבי הבקעה.

 

יותם נגר מרחיק את הכדור (צילום : חגאג רחאל)

 

מוחמד יוספין מול נירן מגירה (צילום : חגאג רחאל)

 

לקראת הסיום טירת הכרמל שלחה הרבה שחקנים קדימה במטרה לנסות לחזור למשחק אך היא השאירה את החלק האחורי חשוף ובדקה ה-90 היא נענשה. מתפרצת של שפרעם הסתיימה בשער של חוסיין בושנאק שקבע את תוצאה המשחק - 3-0 ענק לשפרעם. בעקבות הניצחון, הקבוצה של אבו רקייק תפגוש את עירוני טבריה למשחק על המקום בליגה א'. מ.ס טירת הכרמל סיימה את העונה.

 

שחקני שפרעם חגגו עם האוהדים (צילום : חגאג רחאל)

שפרעם רחוקה 90 דקות מליגה א' (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא נורא טירת הכרמל. עקבתי אחריכם (ברק 23-06-2021, 12:25)
    כל העונה. הייתם גדולים אבל רק עליתם העונה ולא צריך לקפוץ מעל הפופיק. מקסימום תנסו שוב בעונה הבאה.