קריית אונו: כבודי יועץ מיכאלי מאמן

שינוי במועדון הכדורגל של קריית אונו, אודי כבודי יהיה יועץ מקצועי ומאמן קבוצת הנוער, אלי מיכאלי, חתם כמאמן ראשי. אלי אימן בהצלחה רבה את קבוצת הנוער של המועדון בהן עלה מליגה הארצית ללאומית וביסס את הקבוצה בלאומית.

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-07-2021
  • 16:28

הפועל קריית אונו מתחילה להתארגן לקראת העונה הבאה כשהודיעה על החתמתו של אלי מיכאלי למאמן הקבוצה. מיכאלי, בן 43, אימן בשנים האחרונות במחלקת הנוער במועדון, מתוכן שימש בהצלחה רבה כמאמן קבוצת הנוער בארבע השנים האחרונות. אלי היה אחראי לעלייתה מהליגה הארצית לליגה הלאומית והתבססותה בליגה זו. אלי, בוגר מחלקת הנוער של המועדון ושיחק כשוער מקבוצות הילדים ועד הנוער.הוא יחליף בתפקיד את אודי כבוד, שאימן את הקבוצה בחמש השנים האחרונות ויעבור לתפקיד אחר במועדון.
 

אלי מיכאלי אמר לאחר המינוי: "מתרגש מהמנוי , ושמח שזה במקום שבו גדלתי מודה להנהלה בראשות שאול בראשן ויניב בוכניק , למנחם צמח מנהל המקצועי שנתן את הסכמתו למהלך . המטרה היא להתבסס על שחקני מחלקת הנוער המעולה שלנו ולהביא לצידם שחקנים מנוסים בעמדות מפתח . אין לי ספק שגם העזרה של אודי כבודי בהבאת השחקנים המתאמים תעזור לנו במטרות . עכשיו הגיע הזמן לעבוד מבטיח שכולם יראו קבוצה חזקה בקרית אונו השנה . ושוב תודה לכולם"

שיהיה בהצלחה!!

מיכאלי בזמן חתימה על החוזה. האם יוביל את הקבוצה לליגה א?

הוסף תגובה
תגובות
  1. הנוער ממש טוב וחייב להשתלב עים הוותיקים תוך שנתיים יהיו תוצאות. (דני 02-07-2021, 19:05)
    ראו איזה קבוצה מפחידה נהיתה שמשון מכיוון שלא החליפה שחקנים וגם תדבר חזק בליגה א' .אונו מחליפה פעמיים בשנה חצי קבוצה ככה לא עולים ליגה .
  2. אין לו הצלחות בכל השנים שאימן (כבודי מאמן חלש 02-07-2021, 19:57)
  3. ל 1 אתה לא מבין בכדורגל (אוהד כדורגל 04-07-2021, 09:17)
    שמשון תל אביב לקח שלוש שנים להילחם לעלות ליגה .בליגה א אופרה אחרת . צריך הרבה כסף.צריך מגרש ביתי .צריך אוהדים . לשמשון תל אביב אין
  4. ל1 (י 04-07-2021, 12:02)
    נהיית פרשן כדורגל אל תדאג לשמשון תדאג לקבוצה שלך אתם אלופים בדיבורים שמשון תחזיק מעמד תסיר דאגה