״המטרה לעלות עם קרית ים שתי ליגות ברציפות״

הקבוצה החדשה של מועדון ספורט קרית ים אמורה להיות אחת הקבוצות הלוהטות בליגה ג' של השנה. מי שיוביל את הקבוצה על הקווים הוא המאמן המנוסה יוסי עמר, לצד המנהל המקצועי דורון בן דור שמחזיק במאזן מרשים של שלוש עליות

  • על ידי: מערכת גולר
  • 23-08-2021
  • 08:36

מועדון ספורט קרית ים צפויה להיות הקבוצה האטרקטיבית ביותר בליגה ג' העונה. היו"ר ניסים צרפתי שמחזיק מחלקת נוער מפוארת במשך עשרות שנים, הקים השנה קבוצה בוגרת ולשם כל החתים את המנהל המקצועי דורון בן שבשלוש קבוצות שהיה עד כה , מכבי נהריה , מכבי נווה שאנן ומכבי עוספיא רשם מאזן מושלם של שלוש עליות.

 

בן דור, בן זינו וצרפתי (צילום: דוברות קריית ים)

 

כמאמן מונה שחקנה בעבר הרחוק של הפועל חיפה יוסי עמר, שאימן קבוצות בוגרים דוגמת מכבי צור שלום וגם את נוער הפועל חיפה כשהיו בליגת העל. בקבוצה הוחתמו מספר שחקנים בולטים מליגה ב' דוגמת השוער טל הדר (הפועל כרמיאל) , מוטי קדוש, מריק שמחייב ואופיר טובול( מכבי נווה שנן ) שלו ברנשטיין ואיתן שיפר ( הפועל טירת הכרמל) אריק גולומב וירין פריינטה ( בית"ר נהריה ) ועוד שחקנים טובים אחרים דוגמת שגיא סבג ,דור ובן זינו, ספיר זריאל , שרון שמחייב , ויק קושניר , אופק סטרול ודני צ'רצ'בנקו .

 

בצד המקצועי, במשחקי ההכנה עד כה הקבוצה סיימה בשני ניצחונות מול מ.ס.טירת הכרמל 1:2 , בית"ר חיפה 2:3 ומכבי נווה שנן 1:1 כולן מליגה ב' ותיקו מול קבוצת הנוער של הפועל עכו מהלאומית.

 

דורון בן דור :" יש כאן מועדון מהמסודרים שהכרתי . אני מודה לצרפתי על האמון בי . המטרה שלי היא חד משמעית להעלות שתי ליגות ברציפות עם הקבוצה עד לליגה א' ".

מריק , קדוש וטובול (צילום: דוברות קריית ים)

הוסף תגובה
תגובות