קפצו כיתה: השחקנים שהתקדמו הקיץ לליגה הלאומית

עונת הכדורגל 2021 בליגה א' סיפקה רגעים ספורטיביים נהדרים ובעקבות כך היא זכתה לסיקור תקשורתי נרחב. הקיץ, מספר רב של שחקנים ביצעו קפיצת מדרגה לליגה הלאומית וכעת חובת ההוכחה עליהם. הליגה הלאומית תיפתח ביום חמישי הקרוב

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 25-08-2021
  • 19:56

אדומים אשדוד

העולה החדשה מליגה א' דרום ללאומית חוותה קיץ לא פשוט בכלל כשעד שלב מאוחר היא לא הצליחה להעמיד תקציב בבקרה. כעת, כשהאדומים העמידו בטוחות, במועדון מחכים ומתרגשים לקראת העונה המרתקת בלאומית. רוני אוואט בחר להחתים מספר רב של שחקנים מליגה א', על המקום בין הקורות יתמודדו השוער הצעיר שירד ליגה עם אור יהודה, גיא הרמן, ושוערה של דימונה בשנים האחרונות, גל נבון. בחלק האחורי מספר שחקנים מהעונה החולפת ימשיכו, כשהבולטים מביניהם הם עופר ורטה ומור אדרי ובנוסף הצטרף מגנה של מכבי טמרה, נירן רוטשטיין. בקישור המרכזי ניתן לראות שאדר אוואט ובני נתן ימשיכו לעונה נוספת, כמו כן האדומים צירפו גם את הקפטן של בני לוד, איתמר נוי. בחלק הקדמי אחמד מילאד ונועם גיסין הצעירים ינסו את מזלם בלאומית.

 

גיא הרמן ינסה לתפוס את המקום בין הקורות באדומים אשדוד (צילום : דדי ברק)

 

מכבי בני ריינה

העולה החדשה מליגה א' צפון ללאומית היממה הקיץ מדינה שלמה כשרשמה תיקו מול אטאלנטה האיטלקית במשחק הכנה.כעת הקבוצה של אדהם האדיה סופרת את הדקות לשריקת הפתיחה. ריינה ביצעה שינויים רבים הקיץ בסגל השחקנים. מי שימשיכו מהעונה הקודמת הם פהמי חלבי, נדיר מרעי ואשרף רבאח בחלק האחורי, בהתקפה ריף מסיקה וסלים עמאש הנהדרים יזכו לקרדיט גם בלאומית. ריינה התחזקה בעוד כמה שמות ששיחקו אשתקד בליגה א', ביניהם, קשרה הנהדר של מ.ס טירה, מתנאל טדסה ובלמה של כאוכב, נמיר אגא.

 

ריף מסיקה יהיה שובר שיוויון גם בלאומית? (צילום : חגאג רחאל)

 

הפועל פתח תקווה

הקבוצה מהמלאבס, שעד שלב מאוחר לא ידעה באיזה ליגה היא תשחק, נערכה בתחילה לליגה א' וביצעה החתמות בהתאם וכעת היא מנסה להשתרג כמה שיותר מהר כדי להגיע מוכנה ללאומית. בתחילת הקיץ הפועל פתח תקווה החתימה שלושה שמות בולטים מליגה א'. מדובר בחלוץ הבכיר יוסי אסייג שישחק בלאומית לאחר כמה שנים נהדרות בליגה א'. כמו כן גם הקשר מוחא בדיר עזב את מכבי הרצליה וחתם וגם ניר שרון הנהדר ששיחק אשתקד במכבי שעריים ינסה להרשים גם בלאומית.

 

הפועל כפר סבא

היורדת הטרייה ללאומית הימרה הקיץ על שלושה שחקנים מליגה א', הבכיר מביניהם הוא חלוצה של טירה בעונה חולפת, ניר עזריה. כמו כן הוחתמו גם השחקנים הצעירים דניאור שניאור מבני לוד ומי שהיה מועמד לתגלית העונה בליגה א' צפון, גל שלהבת.

 

ניר עזריה יספק מספרים גם בלאומית? (צילום : מחסאן נסאר)

 

הפועל א.א פאחם

הקבוצה של מוטי איווניר החתימה מספר שחקנים מליגה א' צפון, ביניהם את השוער עאמר ג'אברין שעמד בין הקורות של דבורייה, כמו כן מוחמד מחאמיד (ג'ינג'י) ששיחק במכבי טמרה הוחתם במועדון וגם הקשר הצעיר אחמד רביע ששיחק בצעירי טייבה. החתמה מעניינת נוספת הייתה של מוחמד מחאמיד ששיחק בעונה החולפת בבועיינה.

 

סקציה נס ציונה

הקבוצה של אורי גוטמן החתימה מספר שחקנים מליגה א'. מדובר באורי אילוז שעלה אשתקד לפלייאוף העליון עם ירמיהו חולון, כמו כן גם איתי מורנו שכבש ארבעה שערים ברובי שפירא צורף יחד עם אלמוג שנקור ממגדל העמק וירדן סידי מהכח עמידר ר''ג.

 

הפועל עכו

הקבוצה, ששרדה אשתקד בלאומית במחזור הסיום, החתימה מספר שחקנים מליגה א'. בראש ובראשונה את החלוץ הנהדר פיראס גנאים שכבש אשתקד 15 שערים בהפועל בועיינה. גם החלוץ גיל חדד, שכבש בעונה הקודמת עשרה שערים במדי רובי שפירא הצטרף וטמיר ללו, שהציג יכולת טובה במרמורק, עבר לקבוצה מהצפון.

 

אחד החלוצים הטובים בליגה א', פיראס גנאים, ינסה לשדרג את הפועל עכו (צילום : עלאא בדרנה)

 

הפועל רמת גן

האורדונים, שביצעו מהפכה בסגל השחקנים, צירפו שלושה שחקנים מליגה א'. מדובר בשחקן ההתקפה יוסף טוואבה ששיחק בדימונה, בעדן בן מנשה מהפועל הרצליה ובקשר הצעיר תום איידה שהושאל אשתקד להכח עמידר ר''ג.

 

עדן בן מנשה התקדם להפועל ר''ג

 

הפועל עפולה

הקבוצה, שבמהלך הקיץ הגיעה להסכם שיתוף פעולה עם מכבי חיפה, התחזקה בשלושה שחקנים מליגה א'. מדובר בשוערה של הפועל אזור, עזרא חנא. גם עידן ניסימוב, שרשם קפיצת מדרגה השתדרג והקשר הצעיר שהרשים בזלפה, ג'יי לבנה, חתם בעפולה.

 

הפועל רעננה

הקבוצה מהשרון החתימה שני שחקנים ממכבי יפו, את המגן מושיקו בילאס ואת אחת מתגליות העונה בליגה א' דרום, יונתן פרבר. כמו כן החלוץ מוחמד עואודה שעלה לליגה א' עם מכבי כפר כנא צורף.

 

פרבר המוכשר ינסה לכבוש את הליגה הלאומית (צילום : מני בן ארי)

 

אחי נצרת

הירוקים צירפו הקיץ שני שחקנים צעירים מהליגות הנמוכות, מדובר בסלאח חוסיין שרשם עונת פריצה אשתקד בהפועל כאוכב ואת מוסטאפא גדבאן מאחי עכו.

 

ביתר ת''א בת ים

הקבוצה, שברובה מבוססת על שחקנים מושאלים ממכבי ת''א, החתימה את קשרה של מ.ס טירה, עמית מלכה.

 

הפועל רמת השרון

הקבוצה של עידן בראון צירפה הקיץ את החלוץ אוהד ברזילי ששיחק אשתקד בהפועל מרמורק.

יוסי אסייג ינסה לרשום מספרים גם בלאומית

הוסף תגובה
תגובות
  1. חלשים (אשדוד יורדת בטוחה 25-08-2021, 22:49)
    אין להם סיכוי לשרוד כפר דלם 2
  2. חיים בסרט (המוכתר משעריים 26-08-2021, 06:45)
    כולם נהדרים בכתבות שלכם.ניר שרון שחקן מחליף בשעריים,משחק בלי חשק
  3. אשדוד (דודי 26-08-2021, 09:51)
    אשדוד מסיימת פליאןף עלין
  4. שני שחקנים מבני לוד בליגה לאומית (ואו 26-08-2021, 14:07)
    חכים קוסם
  5. שלהבת כבר לא בכפר סבא שוחרר מזמן (המבקר 26-08-2021, 15:46)
    גם גבי גורי שסכנין לקחה בקומבינה לא שם שניהם לא העבירו אותם בבקרה
  6. זוזוט פח אשפה כמו אח שלו (השטן מה עם יוסי זוזוט לא מתקדם ללאומית פחחחחחחח 26-08-2021, 21:00)
    צריך לעקור מהשורש את הרוע של שתיהם צריך להעיף אותם ממכבי יבנה אחד צבוע ואחד דתי מזוייף מאחל להם רק רע כול החיים זבלות