נשארה מושלמת: בני ערערה ניצחה את איכסל 1-2

ערערה ממשיכה להרשים כשניצחה 1-2 את איכסל ונשארה מושלמת לאחר שני משחקים. מנגד, הקבוצה של אבו סלאח נעצרה. עוביידה אבו רביע כבש ראשון, ראם גו'אהג'ה ווליד צידאוי ביצעו מהפך. נביל אבו הילאל: "אנחנו יכלנו להבקיע עוד שניים שלושה שערים". חוסאם אבו סלאח: "נהיה קבוצה חזקה"

  • על ידי: בר קלמנוביץ'
  • 18-09-2021
  • 13:32

בני ערערה בהחלט יכולים להיות שמחים מפתיחת העונה שלהם. למרות שעד כה הם לא הציגו יכולת מרשימה במיוחד, הם ניצבים בצמרת הטבלה עם שש נקודות משש אפשריות ועם מרחק מתחתית הטבלה.

 

מנגד איכסל יוצאת מאוכזבת עם הפסד ראשון לעונה, ושני שערים שהגיעו מטעויות הגנה ואיבוד היתרון אחריי פחות משלוש דקות.

 

בהאא חליל מתרגל לחיים בליגה א' (צילום : חגאג רחאל)


מי ששלטה בפתיחת המשחק הייתה בני ערערה, כשאיכסל שמרה את רוב שחקניה מאוחריי הכדור, אך דווקא הייתה זו המארחת שהבקיעה ראשונה, כשעובדייה אבו רביע שם עם הראש את הכדור ברשת (29).

 

בני ערערה לא נרתעה, יצאה קדימה, ובסוף המחצית הראשונה כבר ירדה מהדשא ביתרון לאחר ניצול של שתי טעויות של הגנת איכסל (רם גוהגא 32, וליד צידאוי 45)

 

איכסל חגגה ראשונה, ערערה הפכה את התוצאה (צילום : חגאג רחאל)

 

החצי השני לא התעלה לרמה גבוהה, בסיום - ערערה עם ניצחון שני ברציפות, איכסל עם הפסד בכורה העונה בליגה.

 

באסל עות'מאן במאבק על הכדור (צילום : חגאג רחאל)

 

עלי זאמל משתלט על הכדור (צילום : חגאג רחאל)


לאחר המשחק מאמן בני ערערה, נביל אבו הילאל, דיבר על רגשותיו לאחר הניצחון: "רגשות מעורבים, כן מרוצים משלושת הנקודות, אבל מאיך ששיחקנו ממש לא, אנחנו יכלנו להבקיע עוד שניים שלושה שערים, לא הצלחנו להרוג את המשחק מוקדם מדיי, אבל סך הכל שלוש נקודות חשובות."


עוד הוסיף נביל על ההכנה למשחק: "הניצחון על כאוכב קצת הפריע לנו בהכנות, וגם יום כיפור הקשה על השחקנים היהודים להגיע, אז ההכנה למשחק לא הייתה הכי אידיאלית, אבל היה חשוב להביא את הנקודות. ידעתי לפני המשחק שאנחנו לא ניתן את המשחק שלנו, אבל חשוב לי לקחת את שלושת הנקודות ובזה הצלחנו".


כשנשאל על מאבקי צמרת, אמר המאמן: "אנחנו ממש לא קבוצה של צמרת, אנחנו לא קבוצה שתאבק למעלה, אנחנו קבוצה של צעירים שלחלקם עוד חסר הניסיון, אחנו נצטרך להוסיף עוד שניי שחקנים לסגל הזה, המטרות שלנו הן להבטיח הישארות כמה שיותר מוקדם."

 

נביל אבו הלאל : ''אנחנו ממש לא קבוצת צמרת.'' (צילום : חגאג רחאל)

 

מאמן המפסידה, חוסאם אבו סאלח, גם כן הגיב על המשחק: "קודם כל, באמת לא נעים להפסיד, אבל אנחנו ידענו עוד מתחילת העונה, שייקח לנו זמן עד שהסגל שלנו יושלם, אז הניצחון נגד נשר נתן לנו פוש חבל על הזמן לבוא למשחק נגד ערערה, וגם היינו בהובלה של שער, אבל טעויות מההגנה שלנו נוצלו ע"י ערערה והם הבקיעו עוד שני שערים"

 

חוסאם אבו סלאח : ''ייקח לנו זמן עד שהסגל יושלם.'' (צילום : חגאג רחאל)


לגביי המשך ההעונה של הקבוצה אמר חוסאם: "אנחנו השבוע מצרפים עוד שלושה שחקנים שישחקו אחד בהתקפה, אחד באמצע ואחד חלוץ, עוד לפני הרצליה, ונהיה קבוצה חזקה שרוצה להישאר כמה שיותר מוקדם בליגה."

 

ערערה עם מאזן מושלם עד כה (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות