מחזור 2: נבחרת המחזור בליגה א׳ דרום בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור השני בליגה א' דרום הגיע לסיומו, וסיפק לנו הרבה דרמה ותוצאות מפתיעות. ובו דימונה התפוצצה על נורדיה, לוד עשתה מהפך אדיר על אילת, שמשון כפר קאסם גברה על הרצליה, ויבנה ומרמורק נפרדו בחלוקת נקודות. עכשיו נותר לבחור את המצטיינים בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

  • על ידי: לירן ביטון
  • 21-09-2021
  • 17:28

שוער

דודי אלון (שמשון כפר קאסם)

שוערה של שמשון כפר קאסם שגדל בהפועל תל אביב, נחשב לאחד מהשוערים הטובים ביותר בליגה. אלון הציג יכולת מצוינת במפגש של קבוצתו מול הרצליה, עצר מצבים בטוחים של היריבה וגם שמר על רשת נקייה. 

 

הגנה: 
טל בנש (מכבי יבנה)

הבלם המוכשר הגיע העונה למכבי יבנה, וכבר במחזור השני מוכיח שהוא החתמה ראויה. בנש כיוון את חבריו להגנה, סגר את התקפת מרמורק ומנע ממנה לכבוש שערים נוספים אחרי שעלתה ליתרון. כרבע שעה לסיום התשעים, ואחרי שקבוצתו החמיצה פנדל בנש כבש את שער השוויון ומנע מקבוצתו הפסד. 


גיא עיני (מכבי "קביליו" יפו)

הבלם המנוסה משחק כבר עונה שנייה ברציפות במדי יפו, וכל פעם מחדש הוא מוכיח כמה הוא שחקן משמעותי. במפגש של קבוצתו מול אזור, עיני הביא את הניסיון שלו למגרש, העניק הרבה ביטחון ושקט והיה חלק בלתי נפרד מהניצחון.

 
 

גיא עיני, נכס חשוב ליפו (צילום: מני בן ארי) 

 

גיל כהן (עירוני כסייפה)

הבלם הנהדר שהגיע לעירוני כסייפה העונה, הציג יכולת מצוינת במשחק מול שמשון תל אביב והעניק הרבה שקט למאמנו מוטי עטר. כהן, כיוון את חבריו להגנה ומנע משחקני שמשון להגיע למצבי כיבוש, ואין ספק שהוא החתמה מצוינת עבור כסייפה.

 

קישור:
עודד בירו (מ.ס דימונה)

בירו הגיע למ.ס דימונה אחרי עונת ירידה מאכזבת באור יהודה במטרה לחזק את חוליית הקישור, וכבר במחזורים הראשונים מוכיח שהוא החתמה מצוינת. בירו הציג יכולת טובה במפגש מול נורדיה, קינח עם צמד שערים והיה לבורג מרכזי בניצחון של קבוצתו.

 

עודד בירו, החתמה חשובה לדימונה (צילום: באדיבות מ.ס דימונה)


אוהד אדלשטיין (שמשון כפר קאסם)

במהלך הקיץ הקשר אוהד אדלשטיין היה אחד מהשחקנים המבוקשים ביותר בליגה א', כשלבסוף הוא החליט הצטרף לסגל המתגבש של רביד גזל בשמשון כפר קאסם שחולמת על עלייה. אדלשטיין אחד השחקנים החשובים במערך של שמשון, מוכיח כל פעם מחדש כמה כדורגל יש לו ברגליים, וכבר במחזור השני פורע שטרות כאשר הוא הציג יכולת מצוינת במפגש מול הרצליה, העלה את קבוצתו ליתרון ופתח את המשחק. 

אוהד אדלשטיין, העלה ליגה את אשדוד האם יעלה גם את שמשון? (צילום: אבישי אפטקר)

 

דודי הילל (מ.ס דימונה)

הקשר ששיחק אשתקד בהפועל הרצליה, הגיע העונה כאחד משחקני הרכש לדימונה ומיד התחבר למועדון. הילל הביא הרבה מהניסיון שלו למגרש וחיזק את חוליית הקישור של ווינשטיין. במפגש של דימונה מול נורדיה הוא היה חלק מרכזי מהניצחון של קבוצתו, הציג יכולת מצוינת וגם כבש צמד שערים.

 

התקפה: 
שלומי עדני (בני לוד)- שחקן המחזור! 

שחקן ההתקפה הצעיר והמוכשר חתום על מהפך וניצחון אדיר של קבוצתו על בני אילת, זאת לאחר שאילת הייתה ביתרון כפול. עדני נכנס כמחליף, שינה את המשחק וכבש צמד שערים. הקבוצה כבשה שער נוסף ולוד קבעה מהפך וניצחון אדיר, ובזכות עדני הקבוצה הוכיחה שלא צריך להספיד אותה.


עדן שרם (עירוני אשדוד) 

החלוץ המנוסה ששיחק בליגה הלאומית, הגיע העונה לעירוני אשדוד כשחקן שובר שוויון במטרה להוביל את החלק ההתקפי של אשדוד והוא כבר פורע שטרות. שרם הביא מהניסיון שלו למגרש במפגש מול הפועל אשקלון, ואחרי מחצית נטולת שערים הוא הציג יכולת טובה והעלה את קבוצתו ליתרון.


סאן טוריאל (מכבי ״קביליו״ יפו)

יפו יצאה למשחק חוץ במגרש לא פשוט מול אזור. חמש דקות על המגרש הספיקו לחלוץ המוכשר סאן טוריאל כדי לכבוש שער, ולהעניק לקבוצתו ניצחון יוקרתי. טוריאל כובש כבר מחזור שני ברציפות וכמה טוב שהוא חזר לשורות הקבוצה בה גדל.  

 

סאן טוריאל, מנייה בטוחה של יפו (צילום: מני בן ארי)

 

סייאף אלווהשלה (עירוני כסייפה) 

החלוץ המוביל של עירוני כסייפה נכנס לנבחרת מחזור שני ברציפות, ומוכיח כמה הוא שחקן משמעותי לכסייפה שתצטרך להיפרד ממנו ממש בקרוב, זאת משום שהחלוץ צפוי לעבור לטייבה. סייאף הוא חלוץ של מספרים, ובמשחק של קבוצתו מול שמשון תל אביב הוא כובש שער מחזור שני ברציפות, והוא גם זה שחתום על הניצחון של קבוצתו בשני המחזורים הראשונים והעונה רק התחילה.

 

גדי כרמלי, מוביל את קבוצתו למהפך וניצחון אדיר (צילום: יקיר כהן)

 

גדי כרמלי (בני לוד) מאמן המחזור! 

רונן ווינשטיין רשם ניצחון אדיר על נורדיה, ומוטי עטר ממשיך להרשים עם כסייפה. אך מי שבלט מעל כולם הוא גדי כרמלי מאמנה של בני לוד. קבוצתו סומנה מפתיחת העונה כאחת מהקבוצה החלשות בליגה, אך במחזור האחרון הקבוצה הוכיחה שהיא יריבה עיקשת. לוד נקלעה לפיגור כפול מול אילת. כרמלי לא שידר לחץ, המשיך לנהל את המשחק בצורה חכמה וביצע חילוף מנצח בדמותו של שלומי עדני שכבש צמד שערים. מפיגור כפול לוד הפכה את המשחק, כבשה שלושה שערים ורשמה ניצחון מרשים שאפו!

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה סאן!!! (אבי 21-09-2021, 17:59)
    אוהבים אותך סאן!!!! מזל טוב ליום ההולדת וים של שערים העונה!!!
  2. מה עים כפר שלם (ללי 21-09-2021, 18:05)
    לא מגיע לקבוצה הטרייה שירדה מהליגה הלאומית אפילו נציג אחד תתביישו לכם אתר מוזר
  3. בדיחה (המוכתר משעריים 21-09-2021, 21:25)
    למס 2 אך מגיע בדיוק לקבוצה שלא בעטה בעיטה אחת למסגרת כל המשחק שחקן בנבחרת?
  4. מכבי יבנה (מה עם יוסי זוזוט ואח שלו הדתי מזוייף 22-09-2021, 11:58)
    אלי כהן תיזהר מיוסי ואח שלו הדתי מזוייף שעוד צם בכיפור פחחחח הם מקנאים בך פחד אלי כואב לי מאוד שהם הרביצו לך אלוהים ישלם להם אמן בזכות חגי תשרי ונאמר כול אוהדי יבנה ורז אמיר ואור הרשקוביץ וגיא סאלם ושי מור יוסף ועמיחי יעקב וציון פוגל ואלי לוי וניר אברבנאל ושי מור יוסף אמן סלה ועד