חלוקת נקודות בדרבי של הדרום

מ.ס דימונה אירחה את עירוני כסייפה למפגש בין שתי הקבוצות הדרומיות שפתחו בצורה מרשימה את העונה, אך נפרדו בתיקו 1-1. כנגד מהלכי המשחק כסייפה כבשה ראשונה משער של אקס דימונה יקיר אלפי, עודד בירו כבש את השוויון, ודימונה יכלה להפוך את התוצאה אחרי שסאלח חמדיה הורחק. אך המשחק הסתיים בחלוקת נקודות. עמית גבאי הורחק בצהוב שני בתוספת הזמן

  • על ידי: לירן ביטון
  • 25-09-2021
  • 11:05

שתי הקבוצות מהנגב שפתחו את העונה בסערה עם שני ניצחונות רצופים, נפגשו לדרבי של הדרום במסגרת המחזור השלישי.

 

המאבק על ניצחון יוקרה בדרבי הדרומי 

 

דימונה פתחה את המשחק עם הרבה לחץ וניסיונות לתקוף את השער של אלעד בן דוד. על המגרש היה קצב טוב מצד שתי הקבוצות. בדקה עשירית אלעד בן דוד תפס בידיו כדור שנבעט לשער, שחקן של דימונה ניצל זאת כדי להפריע לשוער למהלך והכדור נשמט ונכנס פנימה, אך השער נפסל.

 

דימונה לחצה מהפתיחה וחיפשה לעלות ליתרון

 

לאורך כל המחצית הראשונה השער היה באוויר, כאשר דימונה ניסתה לעלות ליתרון והגנת כסייפה מנעה ממנה. אך חמש דקות לסיום המחצית הראשונה, וכנגד מהלכי המשחק עירוני כסייפה עלתה ליתרון משער של אקס דימונה יקיר אלפי, זאת לאחר טעות של שוער דימונה שלא סגר נכון את הפינה הימנית. אלפי כבש מקרוב ושלח את דימונה לעשות חושבים במחצית.

 

 

יקיר אלפי, אקס מ.ס דימונה כובש ורץ לחגוג

 

שחקני דימונה יורדים מאוכזבים להפסקת המחצית 

 

במחצית השנייה קצב המשחק ירד מעט, והיכולת הייתה שוויונית. דימונה המשיכה לתקוף ובדקה ה-54 עודד בירו כבש את שער השוויון במהלך מפתיע ונתן אוויר לחבריו לקבוצה.בירו כובש מחזור שני ברציפות.

 

דימונה חוגגת את שער השוויון

 

כמה דקות לאחר מכן, סאלח חמדיה ביצע עבירה על שי בוזנח וראה את האדום. בזמן שבוזנח מחוץ לקו, סאלח יוצא מהמגרש ובועט כדור שהיה מונח על הדשא בכוונה לפגוע בשי בוזנח שקיבל טיפול רפואי באותו הרגע. 

 

סאלח חמדיה מורחק ומותיר את כסייפה בעשרה שחקנים

 

לקראת הסיום המשחק הפך להיות אגרסיבי, דימונה חיפשה לשחזר את המהפך מול שעריים ואילו כסייפה שנותרה בעשרה שחקנים הסתגרה והסתפקה בנקודה.

 

למרות הניסיונות של דימונה לעשות מהפך, הקבוצה לא הצליחה לנצל את ההיתרון המספרי והקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות. בתוספת הזמן הקשר עמית גבאי הורחק בצהוב שני.

 

 

עמית גבאי מורחק בתוספת הזמן

 

רונן ווינשטיין וישראל אברג'ל התייחסו למשחק ואמרו: ״ידענו כבר לפני המשחק שמצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה טובה ולוחמת. חלק גדול משחקני כסייפה ובעיקר שחקנים ששיחקו בדימונה בעונה שעברה  הגיעו נחושים כמו למשחק עונה. התכוננו לכך ואכן כך היה. שלטנו והחזקנו בכדור ברוב שלבי המשחק באופן ברור. הגענו להרבה מאוד מצבים מסוכנים מול שער היריב ואף נפסל לנו שער שייתכן שלא בצדק. כסייפה הגיעו מאוד נחושים ושיחקו חזק בעיקר במחצית הראשונה לאחר שזיהו שהשופט נותן לשחק ולא שולף כרטיסים. ספגנו שער מטעות לא אופיינית ולאחר עבירה ברורה על שחקן שלנו, אך יחד עם זאת למרות האכזבה אלו דברים שקורים ואין טענות לאף אחד״

 

עוד הוסיפו ואמרו: ״אני חושב שמי שנכח במשחק ראה שתי קבוצות טובות. נצפה בוידיאו, נלמד את הפרטים, ונעשה כל מה שצריך בכדי להיות טובים יותר להמשך.״

 

 

הקבוצות בסיום המשחק

 

מוטי עטר מאמנה של כסייפה בתגובה: ״הגענו למשחק מוכנים דימונה שלטה אופטית במגרש הצלחנו לצאת נכון ותפסנו את דימונה לא מוכנים וכבשנו בחצי השני לאחר ההרחקה והפציעה של דיה ירדנו אחורה ובסך הכל מרוצה מהתוצאה ושאפו לשחקנים על העמידה והלחימה.״

 

 

מוטי עטר בסיום המשחק

 

לסיכום: לצד קבוצות חזקות מאוד בליגה, שתי הקבוצות פתחו את העונה ביכולת מרשימה מאוד כאשר גם דימונה וגם כסייפה מגיעות למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים.

 

דימונה בנתה קבוצה מצוינת כאשר שחקני רכש כמו עודד ביירו שפורע שטרות, בן אלגרבלי שמנהל את ההגנה, יוני שגיב שעושה עבודה מצוינת על המגרש וטל איילה שמביא את הניסיון למגרש נותנים את הטון. להמשך הדרך דימונה תצטרך לחזק את מרכז השדה ולהחתים חלוץ כי נכון לעכשיו אין לה רגל מסיימת. דימונה תהיה אחת מהקבוצות האטרקטיביות בליגה העונה.

 

עודד בירו, החתמה מצוינת של דימונה

 

כסייפה עד כה היא הקבוצה המפתיעה ביותר בליגה, ומגיע שאפו אדיר למוטי עטר על ניהול משחק מצוין מול דימונה, וגם במשחקים הקודמים. זוהי העונה הראשונה של מוטי עטר בליגה א׳ והוא מוכיח שהוא מאמן מצוין. למרות עזיבתו של סייאף אלווהשלה, לכסייפה יש שחקנים כמו דיא אבועידה, השוער המוביל אלעד בן דוד, איילי בן שטרית, יקיר אלפי גיל כהן ועוד. כסייפה הסתגרה מעט אחרי שנותרה בעשרה שחקנים ורצתה לשמור על הנקודה ובצדק. אם בית הדין יבטל את עונש מינוס תשע הנקודות וכסייפה תמשיך ביכולת הנוכחית, היא תבטיח הישארות מהר מאוד. 

חלוקת נקודות בדרבי הדרומי

הוסף תגובה
תגובות
  1. כסייפה זה לא שעריים.... (המשורר 25-09-2021, 12:36)
    לא כל קבוצה ב10 שחקנים תחטוף שעריים מדימונה.....
  2. היה משחק צמוד (יורם 25-09-2021, 14:36)
    דימונה הייתה יותר טובה מי כסייפה פשוט כסייפה נילחמו ועמדו נכון במיגרש וזה מה שנתן להם נקודה חשובה
  3. א (א 25-09-2021, 18:34)
    דימונה לאחליף שוער דחוף שוער חלש
  4. השוער של כסייפה מצויין (אוהד דימונה 26-09-2021, 02:25)
    אלעד בן דוד